Een vroegere klasgenoot heeft zijn dochter zo genoemd. Reactie van een vriend: ga je je volgende kind Sport in beeld noemen?quote:
En 2 vandaag in geval van een tweeling?quote:Op maandag 22 september 2008 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een vroegere klasgenoot heeft zijn dochter zo genoemd. Reactie van een vriend: ga je je volgende kind Sport in beeld noemen?
Ik vind Nova ook mooiquote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef MissBliss het volgende:
Nova van DijkIk vind het wel mooi.
En ze keuren de naam ook gewoon goed bij de gemeentequote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vorige week bij de Gemeente werd een kind aangegeven: Noortpool !
Ik geloof dat ik abrupt van mijn stoel kletterde..
Noortpool , daar woont dequote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vorige week bij de Gemeente werd een kind aangegeven: Noortpool !
Ik geloof dat ik abrupt van mijn stoel kletterde..
He?!! Accepteerde ze die naam dan?!quote:Op maandag 22 september 2008 19:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ja.. ik wist ook niet wat ik hoorde..
Ik hoor die miep het nog zo zeggen: kunt u de naam nog 1 maal spellen..![]()
Misschien moderne spellingquote:Op maandag 22 september 2008 19:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Noortpool , daar woont de, maar volgens die ouders zal het wel de Kersdman zijn
Joost vind ik helemaal niks, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Een slome naam, imo.quote:Op maandag 22 september 2008 20:15 schreef hacker08 het volgende:
Wat vinden jullie van Joost , Anna, Rafke?
Alledrie mooie namen, toch?
Als het een jongen word ( ooit) dan word het zoiezo een Joost.
Maar over een meisjesnaam zijn we nog niet uit..
Tis toch zooo moeilijk om je vriend te overtuigen dat je als vrouw ( een vrouw moet het kind dragen en baren) ook wat te zeggen hebt over een naam of zo..
Hebben jullie ( de vrouwen dan) daar ook weleens ruzie/strijd/conflict over...
Ook geen ervaring meequote:Ah mannen denken altijd dat ze alles te zeggen hebben...
Storm is ook relatief nieuw volgens mij hoor.....er is er hier trouwens verleden week weer 1 geborenquote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef cattie het volgende:
Noortpool, Alaska, Vlinder, Ezel, Berin, allemaal namen die wat mij betreft niet echt namen zijn.
Maar aan de andere kant heb je ook Storm, Merel, Mees, Rozemarijn, dat vind ik wel weer namen. Hoe zou dat komen? Kwestie van wennen? Of dat de namen in de eerste categorie van oudersher geen namen zijn en de tweede wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |