Ik heb geen idee. Ik zag het op haar hyves...quote:Op donderdag 18 september 2008 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
En dan zeker uitgesproken als Djah?
Jongetjequote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef Madelieve het volgende:
Is Josse een jongetje of een meisje of is dat een hele domme vraag
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:04 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een tijdje gewerkt met een Siri. Moest eerst echt wennen (ik wist eerst zelfs iet of ik een mannelijke of vrouwelijke collega moest verwachten) maar vind het nu wel ee leuke naam.
ik ken 1 'bekende' Josse: Josse de Pauw (belgische acteur/regisseur). en da's dus een man.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef Madelieve het volgende:
Is Josse een jongetje of een meisje of is dat een hele domme vraag
Dankjequote:Op maandag 22 september 2008 14:25 schreef bixister het volgende:
japy, mooie namen! wordt jullie jongensnaam ook weer een dubbele? (of wil je dat ook nog niet verklappen.).
Toch ken ik ook een mees die nu inmiddels bijna 60 is.quote:Op maandag 15 september 2008 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dat met Mees, dat vind ik echt de schattigste jongensnaam die er is, maar als je dan denkt aan een boom van een vent die zich zn levenlang als Mees voor moet stellen dan denk je toch oh nee laat maar...
Jongens hebben mss een jaar of 14 de leeftijd dat Mees cute is, ouder is het echt gelijk not done.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch ken ik ook een mees die nu inmiddels bijna 60 is.
Een kennisje van mij heeft deze zomer een dochtertje gekregen, Vlinder...Ik hou daar gewoon echt niet van...
k moest meteen denken aan Nova/Den Haag Vandaagquote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef MissBliss het volgende:
Nova van DijkIk vind het wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |