Nou.....ik woon niet in Nederland, maar toen we namen bedachten hebben we echt wel rekening gehouden met eventuele Zweedse betekenissen. Zo vonden we Finn een mooie naam, maar een Finne is hier het woord voor een puistje, dus viel het helaas af.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld Amerikaanse expats die vaak echt geen Nederlands spreken ofzo dat die zo'n naam aan hun kind zouden geven.
Sluit ik me bij aan, al heb je groot gelijk dat je het nog even geheim wilt houden. Doen wij nl. ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef PM-girl het volgende:
Cattie, ik ben wel erg benieuwd naar jullie keuze!
Wat dacht je dan van de tweeling Chevy en Harley?quote:
Jawel..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:18 schreef Iksje het volgende:
Vriendlief kwam ook weer af met een ge-wel-di-ge naam voor een jongen: Xant![]()
Kan het erger?
Hmmm... Dan vind ik Noud/Naud leukerquote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef Kersjes het volgende:
Xant vind ik een beetje raar ogen.
Komt misschien omdat mijn zwager Nand heet. Zonder Di of Wij ervoor: gewoon Nand.
Moest er eerst aan wennen, maar ik vind het eigenlijk een hele mooie naam
Rikkert op z'n Engels uitgesprokenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Jawel..Mijn man was doodserieus over "Rikkert"
(hoe je daar in hemelsnaam opkomt als Amerikaan zijnde is mij echt een raadsel trouwens
)
mijn stagebegeleider (ooit) heette ook zo. komt toch gewoon van Winfried of Wilfried? ik vind 't niet zo'n hele vreemde naam eigenlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn oude buurmaan heet Fried. Ik ben daar nog steeds niet aangewend.
Wilfried waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk bij Fried altijd aan friet/patat
Het zal idd wel ergens vanaf geleid zijn.
ja echt waar... kijk maar in het 2e streepjestopicquote:Op donderdag 18 september 2008 13:08 schreef bixister het volgende:
vicky, heus!?fantastisch!!
gefeliciteerd!
Ja segggg, nou willik ook frietquote:
hehe.. daarom heb ik een soort van beetje spijt dat ik die naam al gebruikt hebquote:Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef pinquit het volgende:
haha ik zat een beetje te denken over wat bij amber.
denk ik ineens: Sophie!!! en toen bedacht ik me dat amber al zo heet
Hoe zou jij het uitspreken Bix? Ons oude buurmeisje heette Julie (Zjuuulie, op z'n maastrichts)...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:06 schreef bixister het volgende:
of Julie.
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:17 schreef Asyniur het volgende:
Oud-klasgenoot van mij heeft een zoontje: Jah
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:17 schreef Asyniur het volgende:
Oud-klasgenoot van mij heeft een zoontje: Jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |