Jawel..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:18 schreef Iksje het volgende:
Vriendlief kwam ook weer af met een ge-wel-di-ge naam voor een jongen: Xant![]()
Kan het erger?
Hmmm... Dan vind ik Noud/Naud leukerquote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef Kersjes het volgende:
Xant vind ik een beetje raar ogen.
Komt misschien omdat mijn zwager Nand heet. Zonder Di of Wij ervoor: gewoon Nand.
Moest er eerst aan wennen, maar ik vind het eigenlijk een hele mooie naam
Rikkert op z'n Engels uitgesprokenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Jawel..Mijn man was doodserieus over "Rikkert"
(hoe je daar in hemelsnaam opkomt als Amerikaan zijnde is mij echt een raadsel trouwens
)
mijn stagebegeleider (ooit) heette ook zo. komt toch gewoon van Winfried of Wilfried? ik vind 't niet zo'n hele vreemde naam eigenlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn oude buurmaan heet Fried. Ik ben daar nog steeds niet aangewend.
Wilfried waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk bij Fried altijd aan friet/patat
Het zal idd wel ergens vanaf geleid zijn.
ja echt waar... kijk maar in het 2e streepjestopicquote:Op donderdag 18 september 2008 13:08 schreef bixister het volgende:
vicky, heus!?fantastisch!!
gefeliciteerd!
Ja segggg, nou willik ook frietquote:
hehe.. daarom heb ik een soort van beetje spijt dat ik die naam al gebruikt hebquote:Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef pinquit het volgende:
haha ik zat een beetje te denken over wat bij amber.
denk ik ineens: Sophie!!! en toen bedacht ik me dat amber al zo heet
Hoe zou jij het uitspreken Bix? Ons oude buurmeisje heette Julie (Zjuuulie, op z'n maastrichts)...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:06 schreef bixister het volgende:
of Julie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |