klinkt bijna als zoeken in mijn uitspraak.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:42 schreef snoopy het volgende:
In de krant:
Rubio (d)
Minne (d)
Janko (z)
Pomme (d)
Cherjeannely (d)![]()
Loïc (d)
We zijn er idd al uit! Nou ja, voor 95% zeker dan. Maar Meie vind ik ook een mooie naam!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:33 schreef bixister het volgende:
haha dakota, daar wisten je ouders vast niks van toen ze je naam kozen. het klinkt wel lief, tjimkje, maar voor mij is dat dubbele tje ook wat té.
cattie, jullie zijn er vast al helemaal uit en ik was altijd wat tegen een tweede naam met -e aan 't eind voor jullie, maar ik wilde je deze naam toch niet onthouden, want ik vond 'm ineens echt iets voor jullie. bij Anna op 't kdv zit een jongetje die qua uiterlijk zo een broertje van Ive zou kunnen zijn, en hij heet... Meie.
Nou ik heb hem nog nooit eerder gehoord/gezien. Ooit wel gehoord als artiestennaam Axel F. Vraag me ook af of het als Axel of Exel wordt uitgesproken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Axel is toch niet zo heel vreemd? Althans, ik ken de naam al jaren.
Tsja, maar Nikita is ook toch écht voor jongens, net als Sacha eigenlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Pip kan voor jongens en voor meisjes, maar Valentijn is echt voor een jongen, voor een meisje zou het toch Valentina zijn?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:48 schreef Lishe het volgende:
Wij hebben gewoon een -e achter Luuk geplakt. Vonden we mooier dan Lucretia.
Ja, dat denk ik dus ook! Maar mijn man bracht mij in verwarring. En zeker weten doe ik het nog nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:40 schreef Lishe het volgende:
Mij lijkt het juist een meisje. Ik ken Pip als meisjesnaam, en Valentijntje lijkt me verkleind om het 'meisjesachtiger' te maken. Denk ik?
Haha, net als die friends afleveringquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
En dan krijgt hij later een zoon die hij Junior noemt, dan heb je Junior senior en Junior junior
Is het ook, Sasha daarentegen is gewoon een jongensnaam!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:12 schreef ferrari_rood het volgende:
sascha of sasja vind ik eigenlijk een meidennaam en nikita ken ik eigenlijk ook alleen als meiden naam. van de serie.
ken ik alleen als jongensnaam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
mijn buren zijn vandaag opa en oma geworden van Dara (meisje)
Moet ik ook even aan wennen aan die naam.....
Sashaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het ook, Sasha daarentegen is gewoon een jongensnaam!
Nikita Chroetsjov?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:12 schreef ferrari_rood het volgende:
sascha of sasja vind ik eigenlijk een meidennaam en nikita ken ik eigenlijk ook alleen als meiden naam. van de serie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:35 schreef huuphuup het volgende:
...
Over verkleinen van namen, ooit in de supermarkt gehoord: "Sterretje blijf es bij mama"
En dan heel erg van biefstukken en spare-ribs houden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:40 schreef Dakota het volgende:
vind ik wel leuk ik las net ook een Vega.. wel stoer
De inspiratie vind je in de OPquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:10 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
![]()
En ik kom hier nog wel voor inspiratie... Het enige wat ik hier tot nu toe geleerd heb, is wat je totaal niet moet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |