Wilders 7 zetelsquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je moet er niet te veel achter zoeken, waarschijnlijk heeft dit gewoon te maken met het PvdA theedrink/doofpot beleid, want als deze man aangeklaagd wordt, wordt dit een lange rechtszaak en iedere keer als er actviteit in de zaak plaats vindt, haalt dat de media en verliest de pvda zetels.
Klopt, alleen met de PvdA is iedereen klaar mee, ook Moslims.... Sommige oudere Marokkanen dreigen nu zelfs ook Wilders stemmen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:39 schreef IFU het volgende:
[..]
Wilders 7 zetels
TON 13
Ach ja wie zakt er niet weg.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou ja, als het met instemming is, en ook in het Nl landsbelang heb ik hier uiteraard geen problemen mee. Toch denk ik dat deze agent niet meer te handhaven is nu zijn rol bekend is geworden, en het bevreemdt mij dat hij niet ook dan om die reden wordt uitgewezen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt, alleen de PvdA is iedereen klaar mee, ook Moslims.... Sommige oudere Marokkanen dreigen nu zelfs ook Wilders stemmen.
Dat is onzin.quote:
Geloof mij nou maar dit is maar het topje van de ijsberg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef IFU het volgende:
[..]
Het is alleen de Media zegt dat dit een Spion is.
Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat ze goede bronnen hebben. Dit is namelijk zo iets abnormaals en explosiefs dat ze het wel zeer zorgvuldig gecontroleerd zullen hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef IFU het volgende:
[..]
Het is alleen de Media zegt dat dit een Spion is.
Neequote:
We zullen het zien de komende verkiezingen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:45 schreef IFU het volgende:
[..]
Nee
Peiling interview nss op 11 september 2008
Ach je kan natuurlijk ook naar de Internet peiling van Maurice de Hond kijken maar ja die zat er tijdens de verkiezingen ook flink naast kreeg het CDA destijds toch ff 10 zetels meer.
Als het zo abnormaal was was deze man wel aangeklaagd en niet wegens plichtverzuim op non actief gezet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat ze goede bronnen hebben. Dit is namelijk zo iets abnormaals en explosiefs dat ze het wel zeer zorgvuldig gecontroleerd zullen hebben.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We zullen het zien de komende verkiezingen.![]()
Na vandaag worden het CDA en PvdA helemaal uitgekotst, want let maar op, we moeten weer betalen, betalen en nog eens betalen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:49 schreef IFU het volgende:
[..]
Ja CDA PVDA SP zouden nu een regering kunnen vormen als ik teletext 377 bekijk.
Ja, waar heeft hij gelijk in dan? Dubbel paspoort? Het over één kam scheren van? Zover ga ik niet meequote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar Wilders heeft weer gelijk.
Die lieden komen in onze economie, dus dan moeten ze er 100% voor gaan en met 2 paspoorten worden ze niet gemotiveerd, want dan kunnen ze er hier veel te makkelijk een kolere zooi van maken en kunnen ze weer naar hun andere land gaan om een nieuw leven te beginnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ja, waar heeft hij gelijk in dan? Dubbel paspoort? Het over één kam scheren van? Zover ga ik niet mee
Dat ik een regeringsfunctie ook liever niet voor iemand met twee paspoorten wil , is meer een gevoel. Geen bewijs van gezien. Ik denk altijd aan de deur op een kier houden en je niet voor 100% Nederlander kunnen voelen. Dus ook geen ander land hebben om op terug te vallen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Na vandaag worden het CDA en PvdA helemaal uitgekotst.
Wilders is zelf het hondje van Israel , irrelevant?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar Wilders heeft (achteraf) weer gelijk gekregen.
Beter gaan ze die lieden met dubbele paspoorten binnen de PvdA goed in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die lieden komen in onze economie, dus dan moeten ze er 100% voor gaan en met 2 paspoorten worden ze niet gemotiveerd, want dan maken ze er gewoon een zooitje van en kunnen ze weer naar hun andere land gaan.
Het onderwijs is een zooitje, de zorg is een zooitje, etc. En wij maar betalen, betalen en nog eens betalen, die politici zullen ons nooit een keertje een duwtje in de rug gevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef IFU het volgende:
[..]
Waarom.
Gaat economisch slecht toch gaan we er in koopkracht niet op achter uit.
Laagste werkeloosheid van europa
Laagste misdaadcijfer van europa en al dalend vanaf 2001
Hoogste koopkracht van europa
En een van de laagste inflaties van Europa.
Dus ten opzichte van andere europeze landen doet Nederland het gewoon heel goed.
Ik heb geen klachten over deze regering.
Zeker als ik Zalm hoor ben ik blij dat de Rechts niet in de regering zit van dan was de Lastenverlichting er niet gekomen. En waren we zwaar in onze koopkracht gepakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |