abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61668237
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:08 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat is de bron hiervan?
Telegraaf, NOS, RTL.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61668413
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ook dan kun je nog altijd informatie doorspelen, hoor.

En wat bedoel je met "Jood", trouwens. Een Israeliër?
Ja, maar bedoel het niet negatief hoor.
En zit nu ook actualiteiten te kijken, maar verder dan het ontslag komen ze niet.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:22:13 #28
3542 Gia
User under construction
pi_61668452
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:07 schreef Waterwereld het volgende:
En agent? Wat voor belangrijke informatie zou een agent nu moeten kunnen bemachtigen, dat je het als spioneren zou kunnen betitelen.
Misschien hielp hij wel met 'landgenoten' binnensmokkelen.
pi_61668481
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Misschien hielp hij wel met 'landgenoten' binnensmokkelen.
En hoe kan een agent dat doen? Naar Spanje rijden en ze daar oppikken langs de kust in een Nederlandse politiewagen? Of zelf paspoorten gaan vervalsen? (waarbij uitgifte van de paspoorten een taak van de gemeente is).
Allah Al Watan Al Malik
pi_61668520
Agenten hebben over het algemeen wel connecties met criminele netwerken. Dus op die manier zou hij natuurlijk wel wat hebben kunnen betekenen.
pi_61668564
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een agent staat midden in de samenleving, weet wat voor beleid er uitgevoerd moet worden en nog belangrijker...heeft toegang tot bepaalde dossiers. Ik denk dat het laatste zeer belangrijke informatie bevat voor de Marokkaanse staat. Ergens had ik gelezen dat de spionage diende ter bestrijding van radicale persoontjes die mogelijk de Marokkaanse staatsveiligheid bedreigen.
Oké, ik zit daar niet in en dan zal hij ook iets in die functie moeten doen toch? Meerdere familieleden werken bij de politie (en dan heb ik het niet over bonnetjes schrijven) maar ik dacht juist dat je alleen bij de dossiers kon waar je functie ligt.

Ik vind het nogal wat dat een politie-agent bij dergelijke info kan komen. En wanneer het zo zou zijn dat de Marokkaanse staatsveiligheid in het geding zou komen, is het dan niet anders dan normaal dat de hogere politiefunctionaris dit doorgeeft aan Marokko? Eigenlijk wel nieuwsgierig of dit überhaupt wel doorgegeven wordt aan andere landen.

Nu ga ik zelf meer denken aan het doorgeven van informatie over burgers die burgerlijk ongehoorzaam zijn aan Marokko, maar denk dat ik dan teveel richting BNW ga zitten
pi_61668596
Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar Wilders heeft (achteraf) weer gelijk gekregen.

Beter gaan ze die lieden met dubbele paspoorten binnen de PvdA goed in de gaten houden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61668599
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:25 schreef Scorpie het volgende:
Agenten hebben over het algemeen wel connecties met criminele netwerken. Dus op die manier zou hij natuurlijk wel wat hebben kunnen betekenen.
Wanneer je doelt op smokkelen? Dan vind ik die daad iets anders dan Spionage.
pi_61668611
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:25 schreef Scorpie het volgende:
Tuurlijk, alles kan...alleen het lijkt me dat je als spion dan handelt in het belang van het land dat je dient...in dit geval Marokko. Ik kan echter met de beste wil geen enkel argument bedenken waaruit blijkt dat een dergelijke handeling in het belang van Marokko is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61668619
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mwah ligt eraan, wie weet was hetgeen wat hij deed ook in Nederlands landsbelang.....en dat hij daarom niet vervolgd wordt.
Ik ben het met je eens in deze normaal moet zo`n iemand vervolgt worden voor landverraad nu wordt hij alleen maar ontslagen

Dat kan 2 dingen betekenen
NL heeft er ook belang bij wat hij deed (dubbelspion)
Iedereen wil er snel vanaf vanwege verslechtering relaties en andere gekke dingen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61668729
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar Wilders heeft (achteraf) weer gelijk gekregen.

Het is een groot profeet en visionair, ons Geert.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_61668750
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:28 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Oké, ik zit daar niet in en dan zal hij ook iets in die functie moeten doen toch? Meerdere familieleden werken bij de politie (en dan heb ik het niet over bonnetjes schrijven) maar ik dacht juist dat je alleen bij de dossiers kon waar je functie ligt.

Ik vind het nogal wat dat een politie-agent bij dergelijke info kan komen. En wanneer het zo zou zijn dat de Marokkaanse staatsveiligheid in het geding zou komen, is het dan niet anders dan normaal dat de hogere politiefunctionaris dit doorgeeft aan Marokko? Eigenlijk wel nieuwsgierig of dit überhaupt wel doorgegeven wordt aan andere landen.

Nu ga ik zelf meer denken aan het doorgeven van informatie over burgers die burgerlijk ongehoorzaam zijn aan Marokko, maar denk dat ik dan teveel richting BNW ga zitten
Voorzover ik weet was hij brigadier. Nu weet ik niet of dat wat uit maakt betreffende zijn bevoegdheden om dossiers in te zien, maar het lijkt mij de enige logische reden om bij de politie (als spion dan) te gaan werken.

Wat ik niet snap is de doofpot-affaire in deze zaak. Gewoon ontslag, geen bewijzen van dit alles, terwijl de AIVD wel op de hoogte is sinds januari dit jaar. Ook eng trouwens...een spion heeft direct naast leden van het koninklijke huis gezeten. De beveiliging van NL is iig zo lek als een mandje, kan mij niet voorstellen dat de AIVD zo ligt te slapen... tenzij ze wisten dat deze spion feitelijk geen bedreiging vormde voor de Nederlandse staatsveiligheid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61668754
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Dat kan 2 dingen betekenen
NL heeft er ook belang bij wat hij deed (dubbelspion)
Iedereen wil er snel vanaf vanwege verslechtering relaties en andere gekke dingen
Je moet er niet te veel achter zoeken, waarschijnlijk heeft dit gewoon te maken met het PvdA theedrink/doofpot beleid, want als deze man aangeklaagd wordt, wordt dit een lange rechtszaak en iedere keer als er nieuwe ontwikkelingen in de zaak plaats vinden, haalt dat de media en verliest de PvdA zetels.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61668765
Hij word alleen niet aangeklaagd om dat het moeilijk te bewijzen valt.

Hmmmm

Ik vraag me af in hoeverre dit echt een spion is.

Bedoel waarom word deze man niet uitgezet, of aangeklaagd.
pi_61668810
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De AIVD heeft vast wel bewijzen dat het een spion was, waarom wilt de AIVD dat niet doorspelen aan het OM, die nu dus geen bewijzen heeft om te kunnen vervolgen. Zou mij niet verbazen als de AIVD een deal omtrent dit heeft gemaakt met de Marokkaanse geheime dienst.
Nou ja, als het met instemming is, en ook in het Nl landsbelang heb ik hier uiteraard geen problemen mee. Toch denk ik dat deze agent niet meer te handhaven is nu zijn rol bekend is geworden, en het bevreemdt mij dat hij niet ook dan om die reden wordt uitgewezen.
pi_61668815
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je moet er niet te veel achter zoeken, waarschijnlijk heeft dit gewoon te maken met het PvdA theedrink/doofpot beleid, want als deze man aangeklaagd wordt, wordt dit een lange rechtszaak en iedere keer als er actviteit in de zaak plaats vindt, haalt dat de media en verliest de pvda zetels.
Wilders 7 zetels

TON 13

Ach ja wie zakt er niet weg.
pi_61668841
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:39 schreef IFU het volgende:

[..]

Wilders 7 zetels

TON 13

Ach ja wie zakt er niet weg.
Klopt, alleen met de PvdA is iedereen klaar mee, ook Moslims.... Sommige oudere Marokkanen dreigen nu zelfs ook Wilders stemmen.
Iedereen is helemaal klaar met die atheïstische zakkenvullers/graaiers.
pi_61668851
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou ja, als het met instemming is, en ook in het Nl landsbelang heb ik hier uiteraard geen problemen mee. Toch denk ik dat deze agent niet meer te handhaven is nu zijn rol bekend is geworden, en het bevreemdt mij dat hij niet ook dan om die reden wordt uitgewezen.

Het is alleen de Media zegt dat dit een Spion is.
pi_61668870
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Klopt, alleen de PvdA is iedereen klaar mee, ook Moslims.... Sommige oudere Marokkanen dreigen nu zelfs ook Wilders stemmen.

PVDA 24 zetels

Mensen zijn meer klaar met Geert en Rita bij elkaar dan met de PVDA.

Dus u praat onzin

Hahahah wel grappig dat u roept dat oudere Marokanen op Wilders gaan stemmen zodat die hun Geloof kan verbieden door Middel van een Koran Verbod.

De aanhangers van de PVV zijn net zo geloofwaardig als Geertje dat maak jij wel weer duidelijk.
pi_61668890
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:41 schreef IFU het volgende:

[..]

PVDA 24 zetels

Dat is onzin.
pi_61668912
Die discussie kan ergens anders.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:43:53 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61668914
ik ben onschuldig

OT: ik vind het best een subjectief stukje, maar goed hij is weg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61668922
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef IFU het volgende:

[..]

Geloof mij nou maar dit is maar het topje van de ijsberg.
pi_61668928
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef IFU het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat ze goede bronnen hebben. Dit is namelijk zo iets abnormaals en explosiefs dat ze het wel zeer zorgvuldig gecontroleerd zullen hebben.
pi_61668954
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is onzin.
Nee
Peiling interview nss op 11 september 2008

Ach je kan natuurlijk ook naar de Internet peiling van Maurice de Hond kijken maar ja die zat er tijdens de verkiezingen ook flink naast kreeg het CDA destijds toch ff 10 zetels meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')