ga weg. ze zijn leuk, geen helden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
kuttopique
Bassie en Adriaan zijn helden!
is het wel, afleveringen hebben speciaal voor kinderen gemaakte thema's. zoals alle liedjes en de rolverdeling van gote b en acrobaat aquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:11 schreef jordeeeh het volgende:
Bassie en Adriaan is niet leeftijdsgebonden.
Ja, en waarom zou dat leeftijdsgebonden zijn?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
is het wel, afleveringen hebben speciaal voor kinderen gemaakte thema's. zoals alle liedjes en de rolverdeling van gote b en acrobaat a
jij kijkt nog naar school tv? of tele tubbies?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en waarom zou dat leeftijdsgebonden zijn?
Nee. Heb ik het daar over?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jij kijkt nog naar school tv? of tele tubbies?
Eh nee, je kunt B&A niet met de Teletubbies vergelijken.quote:
ok grote jordehhh je hebt gelijk. next.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eh nee, je kunt B&A niet met de Teletubbies vergelijken.
Als ik gelijk heb kan er dus een slotje op.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ok grote jordehhh je hebt gelijk. next.
doe maar dichtmaken dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb kan er dus een slotje op.
ik wilde na het stappen altijd maar 1 ding. liggen en even slapen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:16 schreef Mss het volgende:
Bassie & Adriaan
Altijd leuk als je op stap bent geweest
Zo een goede post ditquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga weg. ze zijn leuk, geen helden.
the a-team. dat waren de helden.
ik heb de dvd's. volgens mij kun je ze inderdaad niet via internet kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:28 schreef L-IS het volgende:
je kan geen aflevering op internet kijken toch?![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:44 schreef DR878 het volgende:
en doe meeee met dit liedje , en je leert de taal heel snel ! ofzo
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Godverdomme dat is merde, cocaine dat is coke!
Wat is er fout aan dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We merken het, je vergeet hoe je moet spellen!
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:10 schreef S1nn3rz het volgende:
ja ik dus.![]()
![]()
![]()
ik zit nu te kijken naar de huilende professor sjagrijn met zijn edele griengas.![]()
volwassen mensen die nog naar bassie en adriaan kijken.
Gast, serieusquote:
Nee hoor, "je" is niet het onderwerp, dat heb ik weggelaten. [Het] houdt je jong.quote:
quote:
Het was laatquote:Op dinsdag 16 september 2008 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, "je" is niet het onderwerp, dat heb ik weggelaten. [Het] houdt je jong.
Maar goed, B&A zijn ook geen sterren in Nederlands dus het is je vergeven
msn toon? Weet je hoe vervelend dat isquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:07 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb het geluidje van wanneer de boeven eraan komen als msn toon![]()
krijg ik smsje, iedereen zo kijken van "wtf?"![]()
ooh ik bedoelde sms, typefoutjequote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
msn toon? Weet je hoe vervelend dat isWat is je sms geluid dan?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
In plaats van Nieuws uit de Natuur moesten ze op de basissschool gewoon B&A uitzenden i.m.o. Veel leerzamer.
Nieuws uit de Natuur![]()
![]()
neem dan die uit het orginele filmpje van mastermoviesquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Godverdomme dat is merde, cocaine dat is coke!
de persoon met de grootste bagger in klb is mod gewordenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
In plaats van Nieuws uit de Natuur moesten ze op de basissschool gewoon B&A uitzenden i.m.o. Veel leerzamer.
Nieuws uit de Natuur![]()
![]()
quote:
Nee daar zorgt Bassie wel voor! Die stuurt z'n advocaat op alles en iedereen af die hun naam alleen maar typt. Maar er zijn wel torrentsquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:28 schreef L-IS het volgende:
je kan geen aflevering op internet kijken toch?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |