Dan moet je 425,- als vraagprijs noteren en geen 350. Het is geen eBay....quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:20 schreef friemel het volgende:
Ik woon in groningen-stad inderdaad. Ik vind 350 euro echter nog aan de lage kant. Was bewust bieden vanaf. Zelf denk ik dat de set ongeveer 425 euro waard is..
Uit het huisregels topic (zie de aanvulling van dndiek)quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef friemel het volgende:
Bieden vanaf 350 euro staat er.. Ik zie wel wat ik er voor krijg, maar onder de 350 gaat de set dus zowiezo niet weg.. duidelijk toch?
Jij hebt aangegeven minimaal 350 Euro, dan kan je 350 Euro verwachten en moet je niet ineens terugkrabbelen, of om een hoger bod vragen.quote:Even een aanvulling hierop:
Wij merken de laatste tijd dat er veel topics worden geopend met bieden vanaf 1 euro. Dit is dus niet de bedoeling, want V&A is geen veilingplek. Je weet als je iets te koop aanbiedt best wat je wil krijgen voor het aangeboden product. Geef die prijs in elk geval aan in de OP van je topic.
Afgelopen zondag zou het al verkocht zijnquote:
45+20 (Mijn bod op Aerosmith) = 65 euroquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef Dulk het volgende:
ik kan vanavond nog 45 euro overmaken (ja 5 euro meer) voor gitaar + legends op rock
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:17 schreef xTDRx het volgende:
mijn bod blijft staan,
Ik zal hem even opsplitsen
20 euro incl voor GH Aerosmith
30 euro incl voor gitaar
(totaal 50 euro incl.)
Waarom voor de gitaar meer dan voor de game zelf?
De game kan in een bubeltjes envelop en de gitaar zelf moet een pakketzegel op
Dat is in totaal 70 euro, dus betere deal voor TSquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Maruna het volgende:
20 voor Guitar Hero: Legends of Rock, zonder gitaar
Ik haak af in het hele verhaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:48 schreef friemel het volgende:
als je er 30 + 30 van maakt ben ik akkoord met je bod op GH AE + GH gitaar.
Mits Maruna nog interesse heeft in de losse GH 3 game. 25 incl?
Zullen we er tussen in gaan zitten dan? 22.50 inc? dan mag je me PM-enquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:48 schreef friemel het volgende:
als je er 30 + 30 van maakt ben ik akkoord met je bod op GH AE + GH gitaar.
Mits Maruna nog interesse heeft in de losse GH 3 game. 25 incl?
Euh, ik zie xTDRx GH Aerosmith heeft gekocht, dus zal je niet meer akkoord gaan met mijn bod of wel? (Of je moet GH Aerosmith 2 keer hebben, ik heb namelijk Legends of Rock zelf al).quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:19 schreef friemel het volgende:
Guitar hero Gitaar + GH aerosmith zijn verkocht. Toewan, ik ben akkoord met je bod, mail je me even?
Geld overgemaakt en mail gestuurd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:59 schreef friemel het volgende:
Maruna, je hebt een pm.
De vraagprijs voor de overgebleven set is 360 euro. Dus alles uit de OP, zonder Guitar Hero spul , maar met Raymans raving rabbits (supertof spel)
Same here.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:45 schreef xTDRx het volgende:
Heb mijn pakketje ontvangen
Erg netjes ingepakt en snel afgewerkt.
Maandag geld overgemaakt, donderdag in huis, ik wist niet eens dat ie al op de post gedaan was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |