Ze probeerde Windows op haar laptop te zetten, maar dat lukte niet helemaalquote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
Waar is ze dan?
En dit natuurlijkquote:
Pff...quote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef Battlefan het volgende:
Windows![]()
Nu slapen, morgen weer te vroeg op
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef jna het volgende:
Weet iemand van jullie of eindhoven airport goed te bereiken is met OV?
om te vliegen of om foto's te maken?quote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Je moet iig met de bus, en het vliegveld is ideaal
Ben 2,5 uur onderweg zie ik net op 9292 ovquote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Je moet iig met de bus, en het vliegveld is ideaal
Nee, om te vliegenquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
om te vliegen of om foto's te maken?
Fijn is dat hè, vliegen naar Londenquote:Op maandag 15 september 2008 23:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ben 2,5 uur onderweg zie ik net op 9292 ovPlus ryanair vliegt niet naar heathrow dus dat kost me ook weer extra tijd.
Dan betaal ik wel wat extra om gewoon vanaf Schiphol te vliegen naar Heathrow
Maak dat van mij ook effequote:
Ik ben meer van het gemakquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn is dat hè, vliegen naar Londen
Je zou nog kunnen kijken vanuit Duitsland of Belgie, of Rotterdam. Dat scheelt misschien nog wat in prijs
Oh, en Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12![]()
Duidelijkquote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben meer van het gemak![]()
Ik geef liever 50 euro meer uit maar dat ik dan wel de makkelijkste/snelste route heb
Juistquote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef Houniet het volgende:
Straks Simpsons en Two Pints of Lager!
Weet welke serie echt zuigt op comedy central?quote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef Houniet het volgende:
Straks Simpsons en Two Pints of Lager!
Net niet daar gepost, maar via via toch gevondenquote:Op maandag 15 september 2008 23:43 schreef Houniet het volgende:
Piles check dit profiel.
http://forum.fok.nl/user/history/95657/22
Ah nicequote:Op maandag 15 september 2008 23:48 schreef Piles het volgende:
De stagiairs #245
De Stagiairs #246
DE stagiairs #247
De stagiaires #248
Voornamelijk hou en pilesquote:
Ging over de TT uiteraard, niet jouw postquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voornamelijk hou en piles
Stomme laptop!!
aah dan is het goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:54 schreef Bravebart het volgende:
Ging over de TT uiteraard, niet jouw post
Je bent blauwquote:
Ik voe me ook wat ziekjesquote:
Ja dat zal wel jaquote:
Oh, ik doe nooit andersquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat zal wel jaVeel onzin posten, dan ben je zo weer beter
quote:
Dan is het een uitzichtloze zaakquote:
Ik ookquote:
WFLquote:
Morgenquote:
Ik zag het idd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen
Maar zie vorige pagina, was ik ook al
quote:
Alsof het een ziektequote:
Naja is het ook een beetjequote:
Mute! You infidal!quote:
Et tu, Brute?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja is het ook een beetjeOp Fok iig...
Is toch zoquote:
Mwah ik doe het niet zo zeer zodat mensen me toch gaan vinden of me meer gaan waarderen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is toch zoFok is een hel om mod te zijn, als je het vergelijkt met andere fora. Waardering is zo ongeveer 0.
Je doet het voor de fokmensheidquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mwah ik doe het niet zo zeer zodat mensen me toch gaan vinden of me meer gaan waarderen.
Wees blij, hij slaapt zoooo hardquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:05 schreef Battlefan het volgende:
Zo, meteen wat te doen, kan ook nooit slapen op m'n toetsenbord
Ik doe het iig in een forum waar het meer gewaardeerd wordt. Waar de users een stuk minder kut zijn en waar ik het zelf ook naar m'n zin heeft.quote:
Ik weet het, kom er ook af en toe. post alleen niet zo veel omdat ik wat dat betreft een noob benquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik doe het iig in een forum waar het meer gewaardeerd wordt. Waar de users een stuk minder kut zijn en waar ik het zelf ook naar m'n zin heeft.
Waarom niet
Gewerktquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef Californium het volgende:
Jullie ook een goed weekend gehad ?
Ik kom er regelmatig maar post er minder dan in andere fora omdat mijn posts daar vaak een toevoegde waarde hebben (dat wik ik iig zelf geloven) in tegenoverstelling tot andere delen van fokquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet het, kom er ook af en toe. post alleen niet zo veel omdat ik wat dat betreft een noob ben
Je slaat de spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig maar post er minder dan in andere fora omdat mijn posts daar vaak een toevoegde waarde hebben (dat wik ik iig zelf geloven) in tegenoverstelling tot andere delen van fok
quote:
Hier plaats je hem beterquote:
Zo ben ikquote:
Waar ergens, bestaan die dingen nog?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik loop nu stage bij een VVV-kantoor.
Hoe was de vakantiequote:
Like fuclng duh!quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Hooi, ik ben ook weer present
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Like fuclng duh!
Je hebt me zelfs gemeetMijn indruk verloren
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef Mr.G het volgende:
Damn, tweede werkdag en meteen de hele Prinsjesdag stress achter de schermen meemaken.![]()
Ah. I'll shut up nowquote:
Mr G en G staan natuurlijk niet gelijk aan elkaarquote:
quote:
Nee, dat blijkt..quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mr G en G staan natuurlijk niet gelijk aan elkaar
Bonjour monsieur G.Fawkes! Moi, je m'appelle Marije et j'ai 19 ans. Mais j'aurai 20 le 30 octobre. Oui oui! Comment ça va?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar nog niet volgens mij. Je m'appelle G.Fawkes
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Je meot niet te veel denken he G
Miloutje!!! geil wijf!!
Ça va bien. (ik heb voor de rest een hekel aan fransquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Bonjour monsieur G.Fawkes! Moi, je m'appelle Marije et j'ai 19 ans. Mais j'aurai 20 le 30 octobre. Oui oui! Comment ça va?
Sorry, ik vind Frans leuk![]()
Vermaken jullie je een beetje op je stage?
Mooi zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:26 schreef Milou__ het volgende:
goeeeeeeedMet jouw?
Ik moet pas om 1 uur naar school
Lerares Informaticaquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Opleiding ICT-beheerder, laaste jaar dus eindstage. Op een middelbare school, want ik wil namelijk leraar informatica worden dus ik dacht: ik snuif die sfeer vast op![]()
O ja, en even zwaaien naar iedereen:![]()
Hooi!!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef alledagenheeldruk het volgende:
O ja, en even zwaaien naar iedereen:![]()
Hooi!!
aaah *knuffel*quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
![]()
ach hier zoals gewoonlijk matig, maarja
Lekker toch
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:30 schreef Milou__ het volgende:
aaah *knuffel*
Ik woon in Woerden, dus het valt wel meequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Lerares Informatica
CoolMaar zijn er genoeg scholen die je nodig hebben? En is dat wel tof in een grote stad of ga jij voor de kleinere steden/dorpen?
Nee dat is handig.. elkaar lekker de diepte intrekken totdat je beiden zelfmoord pleegtquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef mash_ het volgende:
cue en pilesm oeten maar wat beginnen met elkaarjullie zijn alle2 steeds sago enzo
dus heb je wel wat gemeen
Maar nu zijn we op fok! niks IRLquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Dus nu hebben We G. Mr. G. en ik word IRL ook G genoemd. Lekker duidelijk allemaal
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Dus nu hebben We G. Mr. G. en ik word IRL ook G genoemd. Lekker duidelijk allemaal
ah joh dan kunnen ze daar weer leuke films over maken laterquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat is handig.. elkaar lekker de diepte intrekken totdat je beiden zelfmoord pleegt
Niemand die ons verhaal zal kennen..quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:41 schreef mash_ het volgende:
ah joh dan kunnen ze daar weer leuke films over maken later
ik moet voor school een korte film maken tussen de 10 en 20minquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niemand die ons verhaal zal kennen..
Owja op piles stand: Maar zo interessant zijn we helemaal nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:45 schreef mash_ het volgende:
ik moet voor school een korte film maken tussen de 10 en 20mindus dan maak ik hem wel
Ik snap em. Tof hoor. Hoelang loop je al stage, oftewel wanneer ben je klaar met de opleiding?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:33 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Ik woon in Woerden, dus het valt wel meemaar ik zit ook bij systeembeheer natuurlijk ipv in een klas. Ik heb niet zo heel veel met de leerlingen te maken behalve als ze hier komen om hun wachtwoord te laten resetten of als ik een lokaal in moet omdat een leraar problemen heeft met z'n terminal
och het is een film dus ik kan het nog zo leuk maken als ik wilquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja op piles stand: Maar zo interessant zijn we helemaal niet
Maar hoezo moet je film maken dan? Met als doel zeg maar?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:47 schreef mash_ het volgende:
och het is een film dus ik kan het nog zo leuk maken als ik wilbeetje extra drama er in enzo
moet goed komen
\met als doel te leren hoe dat proces werkt vanaf een idee tot een eind productquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je film maken dan? Met als doel zeg maar?
Ik ben klaar aan het eind van dit schooljaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik snap em. Tof hoor. Hoelang loop je al stage, oftewel wanneer ben je klaar met de opleiding?
Ik ben Business Consultant bij een Automatiseerder. Heb mijn diploma Bedrijfskundige Informatie. Dus enigzins in de zelfde hoek maar dan helemaal andersquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:52 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Ik ben klaar aan het eind van dit schooljaar.
Wat doe jij voor werk dan?
Aah okquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:50 schreef mash_ het volgende:
\met als doel te leren hoe dat proces werkt vanaf een idee tot een eind productdus moeten synopsis, storyboard, draai boe, shot list blablabla dat allemaal
en dan acteurs regelen en dan gaan filmen en alles monteren enzo
echt een kut werk
\ik doe multimedia vormgevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah ok![]()
Maar welke studie doe je dan dat je dit moet doen? Dacht dat je iets met 3D deed, grafisch gezien enzo. (al heeft dat natuurlijk ook een lnik ermee)
weet nog niet precies eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
En wat ga je later doen dan voor werk?
Kom je even overvliegen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
allemaal nieuwe mensen.... Tijd voor een nieuwe meet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
allemaal nieuwe mensen.... Tijd voor een nieuwe meet
Aight, tof!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben Business Consultant bij een Automatiseerder. Heb mijn diploma Bedrijfskundige Informatie. Dus enigzins in de zelfde hoek maar dan helemaal anders
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef Piles het volgende:
Ik ga eerst even lunchen met 5 basisschoolkinderen (chaos!), en dan ben ik er
Ja hoor, ik vermaak me welquote:
PICS!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef Piles het volgende:
Ik ga eerst even lunchen met 5 basisschoolkinderen (chaos!), en dan ben ik er
Kost 30 euro, en 10 werkdagen.. en ik weet niet of ik veel ga reizen vanaf nu tot nieuwjaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef Californium het volgende:je kunt een nieuwe aanvragen? misschien handig
De dag na concertdatum denken: He had ik niet een concert binnenkortquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehehe, concertkaarten kwijt zijn gaat me na deze keer nooit meer gebeuren
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De dag na concertdatum denken: He had ik niet een concert binnenkort
Dat gaat mij nooit meer gebeuren
Fie kans zit er natuurlijjk inquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
!!
Ja, ik ben de kaarten al een weekje of wat kwijt. Heb ongeveer alles omgekeerd en zal je zien dat ik ze de dag na het concert zal gaan vinden
Ja, ik had al zo vroeg kaarten gekocht, bij mijn ouders neer gelegd en toen opeens waren ze weg. Of mijn mam was in een opruimbui of niet. Maar goed op twee locaties gaan zoeken is onbegonnen werk. Dus ze zouden bij mijn ouders kunnen liggen of hier. Maar hier kan ik ze echt niet vindenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fie kans zit er natuurlijjk in![]()
Het is klote, maar kan gebeuren! Bewaar tegenwoordig kaartjes dan ook altijd op dezelfde plek en af en toe kijken wanneer er ook alweer iets was. En natuurlijk op volgorde van data leggen
Ik wilde net zeggen: ik niet!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
pff net in de feestdagen waarin de mensen met een levenallemaal volgepland zitten. Waaronder jij dus vast ook
Ik was mijn kaartje ook een keer kwijt. Kwam uit mijn spijkerbroek zetten na een wasbeurt, daarnaquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
!!
Ja, ik ben de kaarten al een weekje of wat kwijt. Heb ongeveer alles omgekeerd en zal je zien dat ik ze de dag na het concert zal gaan vinden
Dan wordt het toch echt zoeken bij mamsquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, ik had al zo vroeg kaarten gekocht, bij mijn ouders neer gelegd en toen opeens waren ze weg. Of mijn mam was in een opruimbui of niet. Maar goed op twee locaties gaan zoeken is onbegonnen werk. Dus ze zouden bij mijn ouders kunnen liggen of hier. Maar hier kan ik ze echt niet vinden
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik was mijn kaartje ook een keer kwijt. Kwam uit mijn spijkerbroek zetten na een wasbeurt, daarna
Dus waag het niet om dan een meet te plannenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet je nagaan.. zelfs Piles heeft wat te doen dan
Juist wel dan! als wraak!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:33 schreef Piles het volgende:
Dus waag het niet om dan een meet te plannen![]()
Ik werd op een geggeven moment gebeld door een vriend die ook kaartjes had. Hij vroeg hoelaat vertrekken we.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik voelde me al heel dom dat het mij een keer voorkwam, gelukkig ben ik niet de enige![]()
Betaal jij?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef Californium het volgende:
we kunnen ook hiero meeten.....
Een Stage SC meet zonder Piles kan nietquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik werd op een geggeven moment gebeld door een vriend die ook kaartjes had. Hij vroeg hoelaat vertrekken we.
Ik: waarheen?
Hij: concert
Ik: Owja, kut. Ik ga even mijn kaartje zoeken
uurtje later:
:Hey, Iain ik kan mijn kaartje niet vinden
16 - 19 november?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef Californium het volgende:
we kunnen ook hiero meeten.....
jij zal het nog echt doen ook hequote:Op dinsdag 16 september 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
16 - 19 november?![]()
Zijn de tickets weer 'gratis' bij Ryanair
Dus voor ongeveer 30 euro
Uhu!quote:
Jij komt nietquote:
Wel ja, waarom nietquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhu!
Je weet best dat ik je lief vindt
Ah joh, wordt toch niksquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:41 schreef jna het volgende:
meet? wie wat waar?
quote:
Minimeets zijn ook leukquote:
Als in: De twee meets die jij, yesse, bart, Cue en ik gehad hebben, waren zeer tofquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:46 schreef mash_ het volgende:
ik ga zaterdag en mini meet doen! met 1 persoon
Ik doelde op nog iets mini-er, maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als in: De twee meets die jij, yesse, bart, Cue en ik gehad hebben, waren zeer tof
nog kleiner? vertel eens Piles?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doelde op nog iets mini-er, maar je hebt gelijk![]()
altijdquote:
Gewoon lekker met je vrienden de kroeg in voor een beetje is nog veel leukerquote:
Nou date vind ik leuker dan de kroeg in hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je vrienden de kroeg in voor een beetje is nog veel leuker![]()
De grootste verrassing is als je een biertje extra neemt
Ik nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou date vind ik leuker dan de kroeg in hoor
Ik zie een date als de eerste en tweede keer. Dat vind ik irritant. Daarna is het voor mij geen date meer maar gewoon een leuke avond met een leuke meid. Dat heeft idd dan wel weer de voorkeurquote:
ja ok zit wat inquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zie een date als de eerste en tweede keer. Dat vind ik irritant. Daarna is het voor mij geen date meer maar gewoon een leuke avond met een leuke meid. Dat heeft idd dan wel weer de voorkeur
Ik denk niet dat dat nodig isquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:56 schreef Battlefan het volgende:
Kunnen jullie de meet plannen straks samenvatten voor me?
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zie een date als de eerste en tweede keer. Dat vind ik irritant. Daarna is het voor mij geen date meer maar gewoon een leuke avond met een leuke meid. Dat heeft idd dan wel weer de voorkeur
quote:
Tijdje wel redelijk gedate.. en liep idd op niks uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:12 schreef mash_ het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik geen dates had
ohquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijdje wel redelijk gedate.. en liep idd op niks uit
ach nee, daten is het leuk. Elkaar leren kennen, beetje opscheppen over jezelf. En als het klinkt nog een keer datenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee maar daten vind ik net wat te zwaar beladen ofzoiets. Hangt er gelijk zo'n naampje aan vast en verwachtingspatroon.
Vast ooit nog wel een keer tochquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:18 schreef mash_ het volgende:
maarja ik ga naar me lesgeen idee of ik nog op fok kan komen
:w
dan ga ik toch liever gewoon een terasje pakken ofzo, dan echt 'daten'. Blijkt het leuk te zijn kan je altijd nog dat daten doen. Heb je in iedergeval minder verwachtingen ervanquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:15 schreef Milou__ het volgende:
ach nee, daten is het leuk. Elkaar leren kennen, beetje opscheppen over jezelf. En als het klinkt nog een keer daten
Ja, duhhhquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:20 schreef Yesse het volgende:
Daten is leuk, mits er iets leukers uitgroeit
Een terrasje pakken is toch ook een soort date? ik vind een date altijd een ontmoeting tussen 2 mensen die elkaar 'wel leuk' vinden en samen afspreken om uit te vinden hoe leuk ze elkaar dan wel niet vinden. Hoeft niet een bepaalde activiteit te zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan ga ik toch liever gewoon een terasje pakken ofzo, dan echt 'daten'. Blijkt het leuk te zijn kan je altijd nog dat daten doen. Heb je in iedergeval minder verwachtingen ervanmash
Nou voor sommige mensen hoeft het niet per se uit te lopen op een relatie hoor, die vinden het daten leuk, ook als het niet zo'n succes met de persoon in kwestie blijkt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, duhhh
Ik ben zelf meer van het daten wat helemaal niks wordt, en dat je daarna allebei naar huis met zo'n-gevoel
Nee klopt. Maar de intentie erachter is voor mij anders..quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:22 schreef Yesse het volgende:
Een terrasje pakken is toch ook een soort date? ik vind een date altijd een ontmoeting tussen 2 mensen die elkaar 'wel leuk' vinden en samen afspreken om uit te vinden hoe leuk ze elkaar dan wel niet vinden. Hoeft niet een bepaalde activiteit te zijn lijkt me.
Hoe wil jij dan aan de vrouw komenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, duhhh
Ik ben zelf meer van het daten wat helemaal niks wordt, en dat je daarna allebei naar huis met zo'n-gevoel
datquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:21 schreef Piles het volgende:
Ja, duhhh
Wachten tot er een vrouwelijke piloot komt waar ie contact mee heeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan aan de vrouw komen
Het was ook als grapquote:
Toch een tactisch gedoe, dat datenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
datgevoel heb ik gelukkig niet vaak meegemaakt. Weet je niet zeker of er iets leuks uit komt, moet je zorgen dat je gewoon iets leuks gaat doen met diegene. zodat die activiteit gewoon zorgt voor een leuke dag
Zijn nou niet echt romantische gesprekken, die je over de radio voertquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Wachten tot er een vrouwelijke piloot komt waar ie contact mee heeft
dat heet nadenkenquote:
"Can I tochdown on YOUR landing strip"quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn nou niet echt romantische gesprekken, die je over de radio voert
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef jna het volgende:
[..]
"Can I tochdown on YOUR landing strip"
dan moet het toch helemaal goedkomenquote:
Je maakt me in de warquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan moet het toch helemaal goedkomen
Google levert trouwens wel leuke beeldresultaten op als je zoekt op landing stripquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat doe ik juist al te veel![]()
[..]
![]()
Dat zal NSFS zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:36 schreef jna het volgende:
[..]
Google levert trouwens wel leuke beeldresultaten op als je zoekt op landing strip
quote:
Daaromquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Ik heb hier al een zelfmoord overleeft, dus ik kan alles aan nu![]()
Omdat je gebeld wordt tijdens je pauze? Moet je hem voortaan uitzettenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:48 schreef Battlefan het volgende:
Niemand die medelijden met me heeft?
1x? 5 keerquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat je gebeld wordt tijdens je pauze? Moet je hem voortaan uitzetten
Nou dan! dan is het je werkquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef Battlefan het volgende:
1x? 5 keerEn ik was verkapte belmiep eh
Jahquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
En toen dacht iedereen, laten we een stilte houden?
alweer, of nog steedsquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah
Probeer aan mn huiswerk te beginnen
Ik denk een combi van beidequote:
wat onverwachtsquote:
Dat krijg je als je allebei dezelfde sc'en volgtquote:
Zijn we dan juist sociaal of zielig of wat?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Dat krijg je als je allebei dezelfde sc'en volgt
Kun je zelf denk ik het beste invullenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn we dan juist sociaal of zielig of wat?
ik kom hier om vragen op mijn antwoord te krijgen.. niet om zelf te moeten nadenkequote:Op dinsdag 16 september 2008 14:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je zelf denk ik het beste invullen![]()
Sorry Cue.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik kom hier om vragen op mijn antwoord te krijgen.. niet om zelf te moeten nadenke![]()
Wij zijn heul sociaal natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn we dan juist sociaal of zielig of wat?
Aah kijk, daar is m'n antwoordquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wij zijn heul sociaal natuurlijk!
Als ik zelf ook betrokken ben bij het onderwerp, ben ik ineens heel toegefelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah kijk, daar is m'n antwoord
*veegt zweet van het hoofd poppetje
Wilde net zeggen, lekker objectief ben je nuquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als ik zelf ook betrokken ben bij het onderwerp, ben ik ineens heel toegefelijk
Staat natuurlijk los van het feit dat het zielig is om belmiepje te zijnquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
Wilde net zeggen, lekker objectief ben je nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |