Als je een groene stok hebt zou ik een keertje hulp gaan zoekenquote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar dat vrouwtje mag wel aan mijn groene zuurstok zuigen.![]()
Verder terechte klacht!
Idd.quote:Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je een groene stok hebt zou ik een keertje hulp gaan zoeken
Je doet wel goed je best om je topic in leven te houdenquote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Dreaming.Bee het volgende:
t gaat om de alien!
Niet om die vrouw
quote:Op maandag 15 september 2008 20:16 schreef deepart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_de_magnetron_.html
1:30quote:Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef Bomil het volgende:
Ignore die numa numa part ergens in het begin het video gaat verder erna
Ja dat zie je ook als je naar mijn gepostte video kijkt.quote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef mercurial3 het volgende:
TS denk je dat er geen levende wezens bestaan op een andere planeet,?
de kans is 100% dat er in het universum nog zo'n soort solar system is als hier (wat dus leven betekend)
ookal is het maar een bacterie dan is het officeel al een alien, dus TS is inderdaad waardeloos bezig.quote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef mercurial3 het volgende:
de kans is 100% dat er in het universum nog zo'n soort solar system is als hier (wat dus leven betekend)
quote:Op maandag 15 september 2008 20:26 schreef R4NCOR het volgende:
Je bent nogal ignorant als je denkt dat er geen buitenaards leven is.
ZOW HEY heb jij ff iemand gedisst! Nohhhhhhhh ik voel m helemaal hier!!!! IS GOED MAN IS GOEDquote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef mercurial3 het volgende:
vmbo-alertquote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef Verluste het volgende:
[..]
ZOW HEY heb jij ff iemand gedisst! Nohhhhhhhh ik voel m helemaal hier!!!! IS GOED MAN IS GOED
"Ik heb een vet gave theorie maar ik heb niet alles uitgewerkt, maar dat maakt niet uit!"quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef chingching105 het volgende:
Sterker nog. Wij stammen af van de Aliens. Ze hebben lang geleden een aap gekruisd met een alien en daar zijn wij uit gekomen. Oorspronkelijk zouden we dienen als slavenvolk, maar door de kruising met een alien zijn we steeds slimmer geworden. Totdat we op 1 of andere manier een de kennis van de alien kregen(appel) en uit het paradijs werden gesodemieterd.
Zoiets ongeveer
Het zal vast wel kunnen zijn dat er ergens nog wat is, maar dat er mensen zijn die beweren ufo's en al dat soort shit te zien is gewoon royal sadnessquote:Op maandag 15 september 2008 20:56 schreef Chriz2k het volgende:
Denken dat er geen buitenaards leven bestaat.
BOB ROSS IS ALIVE!quote:Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef Bomil het volgende:
Ignore die numa numa part ergens in het begin het video gaat verder erna
Wat een kutopmerking!!!quote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
Stomme kut
Egocentrisch bedoel je zeker ?quote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Pakspul het volgende:
Het is egoistisch om te zeggen dat buitenaardse wezens niet bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |