Ja man. Vandaag was het een of ander wijf van 65 met een kapsel alsof Samson op haar hoofd was gaan zitten.quote:
Nee want ik wil dan zie hoe en waarom ze janken. Maar meestal kom je er toch niet achter, maar vind het leuk om te zien hoe die sneuerds zo emo gaan doen, vandaar dat ik niet zap.quote:Op maandag 15 september 2008 18:48 schreef -SG- het volgende:
Zap dan weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~!
Sorryquote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja man. Vandaag was het een of ander wijf van 65 met een kapsel alsof Samson op haar hoofd was gaan zitten.
Link naar reclame?quote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat Dr. Phil op een ding na... de zin "That's one skanky looking coke whore" in een reclame over verslaafden
Dat was geniaal
Alleen huisvrouwen kijken naar Dr Phil of Oprah.quote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee want ik wil dan zie hoe en waarom ze janken. Maar meestal kom je er toch niet achter, maar vind het leuk om te zien hoe die sneuerds zo emo gaan doen, vandaar dat ik niet zap.
Toch blijft het een kut programma.
Van bekrompen Amerikanen verwacht je wel zoiets ja... je bent bij voorbaat al veroordeeld als verslaafde als je een jointje rookt, dus waarom die knaap er eigenlijk zit is me een raadselquote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef On het volgende:
Dr Phil.
Er was een keer zo'n aflevering dat zo'n moeder bij haar zoon in zijn kamer inbrak. Toen vond ze na allemaal zoeken een soort kleine waterpijp om hasj mee te roken. Die jongen meteen door Dr. Phil naar een afkick kliniek gestuurd.Die jongen probeerde zich nog te verdedigen met best wel zinnige argumenten waarop Phil antwoordde:" Wat je zegt komt uit de geest van een verslaafde! ".
Dr Phil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |