Ja man. Vandaag was het een of ander wijf van 65 met een kapsel alsof Samson op haar hoofd was gaan zitten.quote:
Nee want ik wil dan zie hoe en waarom ze janken. Maar meestal kom je er toch niet achter, maar vind het leuk om te zien hoe die sneuerds zo emo gaan doen, vandaar dat ik niet zap.quote:Op maandag 15 september 2008 18:48 schreef -SG- het volgende:
Zap dan weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~!
Sorryquote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja man. Vandaag was het een of ander wijf van 65 met een kapsel alsof Samson op haar hoofd was gaan zitten.
Link naar reclame?quote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat Dr. Phil op een ding na... de zin "That's one skanky looking coke whore" in een reclame over verslaafden
Dat was geniaal
Alleen huisvrouwen kijken naar Dr Phil of Oprah.quote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee want ik wil dan zie hoe en waarom ze janken. Maar meestal kom je er toch niet achter, maar vind het leuk om te zien hoe die sneuerds zo emo gaan doen, vandaar dat ik niet zap.
Toch blijft het een kut programma.
Van bekrompen Amerikanen verwacht je wel zoiets ja... je bent bij voorbaat al veroordeeld als verslaafde als je een jointje rookt, dus waarom die knaap er eigenlijk zit is me een raadselquote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef On het volgende:
Dr Phil.
Er was een keer zo'n aflevering dat zo'n moeder bij haar zoon in zijn kamer inbrak. Toen vond ze na allemaal zoeken een soort kleine waterpijp om hasj mee te roken. Die jongen meteen door Dr. Phil naar een afkick kliniek gestuurd.Die jongen probeerde zich nog te verdedigen met best wel zinnige argumenten waarop Phil antwoordde:" Wat je zegt komt uit de geest van een verslaafde! ".
Dr Phil.
Dat komt enkel omdat mensen zoals jij ernaar kijken.quote:Op maandag 15 september 2008 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso dat ze die vetklep nog op de nederlandse tv uitzenden, wat een halve gare zeg. Doet ie net alsof ie alles op kan lossen, waarom hebben ze die vent dan niet gekozen als nieuwe wereldleider?
quote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Niconigger het volgende:
I'm going to put some verbs in my sentences..![]()
Hij zegt het wel erg vaak vind ik, net als 'There are children involved people!'.quote:Op maandag 15 september 2008 20:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk graag naar de Dr.Phil Show, dus ik ken die zin wel..
"These kids have no voice"quote:Op maandag 15 september 2008 21:00 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Hij zegt het wel erg vaak vind ik, net als 'There are children involved people!'.
(Maar ik kijk ook weleens naar Dr. Phil)
Ik ken ze inderdaad, die oneliners gebruikt hij regelmatigquote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Sk00p het volgende:
[..]
"These kids have no voice"
"If they could say something; they would say: Shut Up!"![]()
Ik typ het waarschijnlijk niet helemaal correct..Maar misschien ken je deze zinnen ook.
Ik kan wel doorgaan..maar Dr. Phil is gewoon leuk.
Zijn oneliners zijn soms idd goed, maar hij is te betweterig bij bepaalde onderwerpen wmb.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:37 schreef vencodark het volgende:
Dr. Phil weet het indd. altijd goed te benoemen. Die uitspraken af en toe.![]()
Kan me toch wel vermaken ermee, je moet het ook niet allemaal te serieus nemen.
Laatst een afleving o.a. over het feit dat van die jongens met een broek heel laag rondlopen en je die boxers zo goed erboven ziet. Belachelijk natuurlijk maar in bep. staten in Amerika is het zelfs strafbaar. Best grappig zoals er in die show op in gegaan werd. Laatst ook met een alcoholiste enzo, vind het toch wel boeiend.
Maar het is natuurlijk wel erg Amerikaans, inclusief huilende en overdreven vrouwen + reacties.
Dat weet ik niet, wel dat dit zijn 2e huwelijk is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef Florian_ het volgende:
Die gast had toch zelf problemen huwelijksproblemen met z'n vrouw laatst?
Dat meen je nietquote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef On het volgende:
Dr Phil.
Er was een keer zo'n aflevering dat zo'n moeder bij haar zoon in zijn kamer inbrak. Toen vond ze na allemaal zoeken een soort kleine waterpijp om hasj mee te roken. Die jongen meteen door Dr. Phil naar een afkick kliniek gestuurd.Die jongen probeerde zich nog te verdedigen met best wel zinnige argumenten waarop Phil antwoordde:" Wat je zegt komt uit de geest van een verslaafde! ".
Dr Phil.
Heb ik ook gezien jaquote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef On het volgende:
Dr Phil.
Dr Phil.
Dat klapvee daar ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:55 schreef JDI het volgende:
Ik keek ook altijd Dr. Phil
Totdat ik dit filmpje zag
Het duurde bij mij wel ff tot ik doorhad dat die gast Dr.Phil nadeed.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:30 schreef On het volgende:
[..]
Dat klapvee daar ook.![]()
Die kleren en kapsel ook van die gast in de show, echt priceless.
Jerry!! Jerry!! Jerry!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:44 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind die gast van bumfights een enorme mongool, maar hij heeft wel gelijk als hij zegt dat Dr Phil in feite hetzelfde doet.
ja dat is Dr Flick in een notendop. pauperpsycholoogquote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef On het volgende:
Dr Phil.
Dr Phil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |