Ook hoorquote:
SuperXmacho (die met die puntkaak) heet irl Stella, en werd door meerdere mensen een kankernazi bevonden. Maar die verwoording vinden Ome Juup en Tante Biogarde niet zo netjes, dus moeten we het anders formuleren. Verder wilde ze roze plukjes in haar haar, dus heeft BobbieBee dat voor haar geregeld, zie foto in de OP.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef gers het volgende:
wat is eigenlijk het thema en waar gaat het over
quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
SuperXmacho (die met die puntkaak) heet irl Stella, en werd door meerdere mensen een kankernazi bevonden. Maar die verwoording vinden Ome Juup en Tante Biogarde niet zo netjes, dus moeten we het anders formuleren. Verder wilde ze roze plukjes in haar haar, dus heeft BobbieBee dat voor haar geregeld, zie foto in de OP.
Dat is zo ongeveer het thema.
Gehaktballen van mams lekkerder.quote:Op maandag 15 september 2008 18:39 schreef Gupje het volgende:
die kant-en-klaar gehaktbal van c1000 is mega lekker!
quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
SuperXmacho (die met die puntkaak) heet irl Stella, en werd door meerdere mensen een kankernazi bevonden. Maar die verwoording vinden Ome Juup en Tante Biogarde niet zo netjes, dus moeten we het anders formuleren. Verder wilde ze roze plukjes in haar haar, dus heeft BobbieBee dat voor haar geregeld, zie foto in de OP.
Dat is zo ongeveer het thema.
Jaaa, nu laat je me twijfelen want die zijn ook mega. Maar die van de c1000 die ik nu voor me heb is ook lekker dus.....quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gehaktballen van mams lekkerder.
Ik ben eten
wat ga je eten ?quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gehaktballen van mams lekkerder.
Ik ben eten
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
waarom werd ze kankernazi genoemd ?
quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
Omdat ze met haar dronken kop iets poste als in :quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:52 schreef KingOfPop het volgende:
Kijk maar uit, hangt die Nazi hier nog rond? The big-opper-NSB'ers (Juup&Biogarde) are watching you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |