Mja t blijven nerds eh, hier in de SCquote:Op maandag 15 september 2008 17:33 schreef jitzzzze het volgende:
Nu BT weg is gaat ineens iedereen achter stella aan
quote:Op maandag 15 september 2008 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is die hij nu heeft het nieuwe logo dan? Die heeft Ajax toch al fucking lang?
Die quote in jouw sig. Echt, ik lig dubbel hierquote:Op maandag 15 september 2008 17:31 schreef Daniane het volgende:
Heee. leeft Stella hier verder? Ik heb d'r al lang niet gezien
wie de neuk is stellanaal?quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja t blijven nerds eh, hier in de SC
Juist jaquote:Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Maar dan is het toch nog steeds "het nieuwe logo"
superXmacho. Wel erbij blijven jos.quote:
Volgens mij maken ze haar alleen belachelijk hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 17:33 schreef jitzzzze het volgende:
Nu BT weg is gaat ineens iedereen achter stella aan
Excuseer, het gaat ook allemaal te snel voor mijquote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
superXmacho. Wel erbij blijven jos.
Ik ken haar ook alleen als puntkin hoorquote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
superXmacho. Wel erbij blijven jos.
Ja aidsmongool, de meeste ajaxsupporters willen het oude logo terug. Daarom noem je het zoquote:
je kent stella toch welquote:
Dat hoop ik maar.quote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze haar alleen belachelijk hoor.
Het 'nieuwe' logo is toch mooier.quote:Op maandag 15 september 2008 17:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja aidsmongool, de meeste ajaxsupporters willen het oude logo terug. Daarom noem je het zo![]()
http://www.ajaxlogo.nl/
Oude logoquote:Op maandag 15 september 2008 17:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja aidsmongool, de meeste ajaxsupporters willen het oude logo terug. Daarom noem je het zo![]()
http://www.ajaxlogo.nl/
Nietesquote:Op maandag 15 september 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het 'nieuwe' logo is toch mooier.
Ga er niet op in man, die snordy probeert weer te rellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |