quote:Op maandag 15 september 2008 17:51 schreef behangplakker het volgende:
Nu ga ik eten, om vervolgens de training te verkloten
EN ALS GIJ GEEN VERSTAND HEBT VAN VOETBAL, PRAAT DAN OOK NIET OVER VOETBALquote:Op maandag 15 september 2008 17:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet t geval dusVoetbal kan me dan ook geen reet interesseren
Ik had het er alleen over dat ik het nieuwe logo mooier vond, jullie begonnen gelijk over verstand van voetbal hebben
eet smakerlijk en suc6 met training verklotenquote:Op maandag 15 september 2008 17:51 schreef behangplakker het volgende:
Nu ga ik eten, om vervolgens de training te verkloten
quote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef Rhythm het volgende:
Jammer dat ik niet kan PS'en.
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef gers het volgende:
wat is eigenlijk het thema en waar gaat het over
Fenerbahçe Spor Kulübüquote:Op maandag 15 september 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
Deze vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Van welke voetbalclub is die?
quote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef Rhythm het volgende:
Jammer dat ik niet kan PS'en.
[ afbeelding ]
Ik praat ook helegaar niet over voetbalquote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
EN ALS GIJ GEEN VERSTAND HEBT VAN VOETBAL, PRAAT DAN OOK NIET OVER VOETBAL
Oh die.quote:Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik dacht van Dnjepr Dnjepropetrovsk.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik praat ook helegaar niet over voetbal!
Voetbalquote:
Voetbal spelen is nog leukerquote:Op maandag 15 september 2008 17:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Voetbal
Wel leuk om te kijken though
Op t voetbalveld dan
Ehm nee.quote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Voetbal spelen is nog leuker [ afbeelding ].
Hey jij daar ..quote:Op maandag 15 september 2008 18:08 schreef afcajos het volgende:
Hoi afcajos, Om 24 uur (13-09) is onze buurman (Nico) 50 jaar geworden, en willen hem verrassen met een mega bel-bom......dus onze vraag is of jullie hem allemaal even willen bellen en als hij opneemt alleen feliciteren en dan weer ophangen!!!!!! Zijn nummer is 06-42 74 31 18. we hopen op zoveel mogelijk medewerking!!!!!!! gr TwilightSTAFF
quote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Voetbal spelen is nog leuker [ afbeelding ].
Goed ook dat je t nummer hier neer zetquote:Op maandag 15 september 2008 18:08 schreef afcajos het volgende:
Hoi afcajos, Om 24 uur (13-09) is onze buurman (Nico) 50 jaar geworden, en willen hem verrassen met een mega bel-bom......dus onze vraag is of jullie hem allemaal even willen bellen en als hij opneemt alleen feliciteren en dan weer ophangen!!!!!! Zijn nummer is 06-42 74 31 18. we hopen op zoveel mogelijk medewerking!!!!!!! gr TwilightSTAFF
heb geen plaatjes van stellaquote:Op maandag 15 september 2008 18:13 schreef postmortum het volgende:
kan ff hier de plaatjes van Stella posten , ik heb geen zin om 7 topics na te kijken
06-1234567quote:Op maandag 15 september 2008 18:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goed ook dat je t nummer hier neer zetZal ie blij mee zijn.
geen telefoonnummers posten markquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey jij daar ..
twilight Nzb'er !!
Pannekoeken met shoarmaquote:Op maandag 15 september 2008 18:27 schreef markvanrinsum het volgende:
niemand meer online ?
altijd hequote:
wtfquote:
Ook hoorquote:
SuperXmacho (die met die puntkaak) heet irl Stella, en werd door meerdere mensen een kankernazi bevonden. Maar die verwoording vinden Ome Juup en Tante Biogarde niet zo netjes, dus moeten we het anders formuleren. Verder wilde ze roze plukjes in haar haar, dus heeft BobbieBee dat voor haar geregeld, zie foto in de OP.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef gers het volgende:
wat is eigenlijk het thema en waar gaat het over
quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
SuperXmacho (die met die puntkaak) heet irl Stella, en werd door meerdere mensen een kankernazi bevonden. Maar die verwoording vinden Ome Juup en Tante Biogarde niet zo netjes, dus moeten we het anders formuleren. Verder wilde ze roze plukjes in haar haar, dus heeft BobbieBee dat voor haar geregeld, zie foto in de OP.
Dat is zo ongeveer het thema.
Gehaktballen van mams lekkerder.quote:Op maandag 15 september 2008 18:39 schreef Gupje het volgende:
die kant-en-klaar gehaktbal van c1000 is mega lekker!
quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
SuperXmacho (die met die puntkaak) heet irl Stella, en werd door meerdere mensen een kankernazi bevonden. Maar die verwoording vinden Ome Juup en Tante Biogarde niet zo netjes, dus moeten we het anders formuleren. Verder wilde ze roze plukjes in haar haar, dus heeft BobbieBee dat voor haar geregeld, zie foto in de OP.
Dat is zo ongeveer het thema.
Jaaa, nu laat je me twijfelen want die zijn ook mega. Maar die van de c1000 die ik nu voor me heb is ook lekker dus.....quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gehaktballen van mams lekkerder.
Ik ben eten
wat ga je eten ?quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gehaktballen van mams lekkerder.
Ik ben eten
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
waarom werd ze kankernazi genoemd ?
quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
Omdat ze met haar dronken kop iets poste als in :quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:52 schreef KingOfPop het volgende:
Kijk maar uit, hangt die Nazi hier nog rond? The big-opper-NSB'ers (Juup&Biogarde) are watching you.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Fortuna FTW!quote:Op maandag 15 september 2008 19:00 schreef postmortum het volgende:
FSC HOOLIGANZ JEWAIDS!
Eredivisie is voor paupers , 1ste divisie is voor Bazen
quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef Rhythm het volgende:
Hoe werd [ afbeelding ] nou genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
editquote:Op maandag 15 september 2008 19:02 schreef afcajos het volgende:
Bah, teveel gegeten. Straks met buikpijn trainen
Geen idee. Mag ik een klinker kopen?quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef Rhythm het volgende:
Hoe werd [ afbeelding ] nou genoemd?
Haha ik denk oh blijft rustig.. opeens rockquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha ik denk oh blijft rustig.. opeens rock
Ik heb me toch een volle buikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Vikingmetal ftwquote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
* Noorsbloed houd van metal !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |