Jaquote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is dit dan ook een dagboek-topic?
Wijven die je niet kunt verstaan zijn geen chiqsquote:
Als ze aan je stengel slurpen hoef je ze toch niet te verstaan?quote:Op maandag 15 september 2008 17:03 schreef DR878 het volgende:
[..]
Wijven die je niet kunt verstaan zijn geen chiqs
logisch, tis gewoon leuk om brave burgers zoals mij zoveel mogelijk te kutten, met hun kankerkachelbureaucratiequote:Op maandag 15 september 2008 17:09 schreef Mendeljev het volgende:
Als je een verklaring hebt van de uni in Indonesie, wtf moeten ze dan nog met een verklaring uit NL?
Ja, vraag me dus af waar die overige 1% is geblevenquote:Op maandag 15 september 2008 17:10 schreef behangplakker het volgende:
KuttopicIedereen weet dat ruim 99% van alle indo's perfect verstaanbaar is
Misschien toevallig bij de organisatie, al lijkt me dat té onwaarschijnlijkquote:Op maandag 15 september 2008 17:15 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ja, vraag me dus af waar die overige 1% is gebleven.
Ze lopen net zo hard als treinenquote:Op maandag 15 september 2008 17:16 schreef appelsjap het volgende:
OT: TS je moet niet zeuren in Afrika hebben ze niet eens treinen! Daar LOPEN ze 2,5 uur!
ik had die 6 uur kunnen besteden aan uitslapen jahquote:Op maandag 15 september 2008 17:15 schreef behangplakker het volgende:
Ohja, pwned TS.
TS kan er niet mee omgaan.
TS is dommer dan allochtonen, kon zelf ook wel nagaan om van eigen uni het mee te nemen (en anders voor de zekerheid).
Of 1 minuut eerder opstaan om die papiertjes mee te nemen?quote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef DR878 het volgende:
[..]
ik had die 6 uur kunnen besteden aan uitslapen jah
Inderdaadquote:Op maandag 15 september 2008 17:21 schreef Gummibeer79 het volgende:
Als jij denk jij kan met indonesia aksčn praten, jij hebt plank misgeslagen loh.
Aduh, doet pijn in mijn ogen weet je, als ik sie wat jij hier neersčt....
Maarrrrrr, ngak apa2.... tapi,..... kasihan deh-lo
Jij moet ook gewoon juiste praag stellen.... en je moet kesabaran loh.... tenang!!!!
Komt goed pak!
Ik kijk er al naar uit. zowel sarcastisch als niet sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 15 september 2008 17:50 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maar goed, serieus.....
Ik ben meerdere malen voor langere tijd in Indonesiė geweest, sterker nog: mijn vader is er geboren.
Recent getrouwd met een Filippijnse, ook uit de regio dus.
Als je nu al niet kunt omgaan met vertraging en miscommunicatie m.b.t. bureaucratie: VEEL SUCCES!
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je op een moment komt dat je op je nagels knaagt tot je op het vlees zit, op je hoed (of pet) opvreet!
Dķt? Dķt is nog niks! Dus bereid je maar voor dan.... Je zult hier ruimschoots over moeten glimlachen als je weer terug bent in Nederland. Want dan ben je veel ergere ervaringen rijker.
Veel plezier in Indonesiė! Het is een prachtig land, met prachtige mensen...... Alleen met een ambtenarenapparaat waar je knettergek van wordt.![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 17:21 schreef Gummibeer79 het volgende:
Als jij denk jij kan met indonesia aksčn praten, jij hebt plank misgeslagen loh.
Aduh, doet pijn in mijn ogen weet je, als ik sie wat jij hier neersčt....
Maarrrrrr, ngak apa2.... tapi,..... kasihan deh-lo
Jij moet ook gewoon juiste praag stellen.... en je moet kesabaran loh.... tenang!!!!
Komt goed pak!
Ik zag Maastricht staan in zijn profiel..... Tsja, dan vraag je er natuurlijk wel een beetje om....quote:
Dat klopt, je kunt ze vergelijken met expats. Het zijn Indonesische onderdanen die o.a. naar nederland worden gestuurd om op de ambassade te werken.quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef Hyperdude het volgende:
En die werken niet op de Indonesische ambassade, gol ik.
niet teveel zeggen? wat had jij te verbergen danquote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef Flammie het volgende:
ik heb visums moeten halen bij de thaise ambassade maar daar is werkelijk geen hol aan
gewoon niet teveel zeggen en je krijgt alles wel mee
OP gelezen? Er bestaat een behoorlijk verschil tussen een vakantievisum en een studievisum.....quote:Op maandag 15 september 2008 18:55 schreef classpc het volgende:
[..]
niet teveel zeggen? wat had jij te verbergen dan
oh jah my bad , dan bedoel ik indonesiersquote:
Ik heb de OP wel gelezen, maar ik vraag me af wat Flammie ermee bedoelt.quote:Op maandag 15 september 2008 18:58 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
OP gelezen? Er bestaat een behoorlijk verschil tussen een vakantievisum en een studievisum.....
heeft geen reet met dit topic te makenquote:Op maandag 15 september 2008 20:18 schreef mercurial3 het volgende:
Ik vind indo's behoorlijk aangepast aan nederlandsn (y), kan je niet van die mocro's zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |