abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61648565

Het vorige deel: <http://forum.fok.nl/topic/1197733/1/50 >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61648576
fipo
pi_61648582
fipo?

Trut! Niet dus
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61648608
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61648610
BJ je ziet er tegenwoord echt te goed uit
Je bent wel het voorbeeld voor iedereen zeg
(nu herinner ik me dat ik bij H&M een winterjas wou bestellen)
pi_61648620
daar zijn we weer... geen inspiratie voor een goede TT
  maandag 15 september 2008 @ 16:30:39 #7
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61648626
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

In Hoogeveen. Maar heb je in Nederland ook altijd gespeeld? en je hebt idd je lengte ook wel mee
en we hebben hetzelfde BMI zie ik
Bij Olhaco? Tof! DAar heb ik wel tegen gespeeld. Ik heb in NL bij Havoc gespeeld, toen ik nog bij m'n ouders woonde, en daarna bij een studentenvereniniging in Maastricht, rustig op 1e klasse niveau.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61648662
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
BJ je ziet er tegenwoord echt te goed uit
Je bent wel het voorbeeld voor iedereen zeg
(nu herinner ik me dat ik bij H&M een winterjas wou bestellen)
Thanx Miss_s lief van je.
en ik had ook 3 jassen besteld bij H en M, maar die waren het allemaal net niet voor mij.....
pi_61648680
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
Lieve dames, mag ik jullie gelijk om advies vragen, ivm gebrek aan vrouwelijke huisgenoten? Dit is m'n favoriete vestje, maar ik weet niet of hij nog kan. De kleuren lijken op de foto wat flets, maar hij is donkerblauw, met grijs. Please, een eerlijke vrouwelijke mening kan ik wel waarderen!

[ [url=
Ja, maar met een zwart lager shirtje (strapless of vhals of gewoon lage ronde hals)
over een strak jurkje of over iets straks, of open hangen of alleen t bovenste knoopje want zo maakt ie je een beetje vierkant
pi_61648723
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Bij Olhaco? Tof! DAar heb ik wel tegen gespeeld. Ik heb in NL bij Havoc gespeeld, toen ik nog bij m'n ouders woonde, en daarna bij een studentenvereniniging in Maastricht, rustig op 1e klasse niveau.
ik speel ook 1e klasse hoor, leuk niveau, maar niet al te gek, omdat ik het anders niet kan combineren met mijn werk.
En idd Olhaco leuke vereniging. Havoc? welke plaats is dat?

en ik mag vanavond ook weer
*en ik heb juist wel heeeeeeeeeeel veel zin *
pi_61648781
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:12 schreef Merel het volgende:
Je kan zelf knopen aanzetten!
Ja! 1 hele grote zwarte knoop, op de hoogte van je borsten!
  maandag 15 september 2008 @ 16:35:16 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61648797
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik speel ook 1e klasse hoor, leuk niveau, maar niet al te gek, omdat ik het anders niet kan combineren met mijn werk.
En idd Olhaco leuke vereniging. Havoc? welke plaats is dat?

en ik mag vanavond ook weer
*en ik heb juist wel heeeeeeeeeeel veel zin *
havoc, haaksbergen. Ik ben een beetje bang om te trainen. Voor de zomer een spier in m'n schouder ontstoken gehad. Dat was okay, totdat ik vorige week weer ging trainen. Na een uur moest ik stoppen. 3 dagen last van gehad, en nu is het volledig okay weer. Behalve een rare blauwe plek op m'n shcouder. Dus ik ga het gewoon nog een keer proberen. Hoop dat het okay is, want wil gewoon graag weer volleyen.
  maandag 15 september 2008 @ 16:35:39 #13
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61648811
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja! 1 hele grote zwarte knoop, op de hoogte van je borsten!

Hoe gaat het met plannen?
pi_61648921
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

havoc, haaksbergen. Ik ben een beetje bang om te trainen. Voor de zomer een spier in m'n schouder ontstoken gehad. Dat was okay, totdat ik vorige week weer ging trainen. Na een uur moest ik stoppen. 3 dagen last van gehad, en nu is het volledig okay weer. Behalve een rare blauwe plek op m'n shcouder. Dus ik ga het gewoon nog een keer proberen. Hoop dat het okay is, want wil gewoon graag weer volleyen.
hmmm dat klinkt niet echt gezond eigenlijk. Ik zou wel ff rustig aan doen vanavond met die schouder.
goed stretchen enzo.
Blessures zijn wel erg vervelend. Ik kan ook heel moeilijk 75% trainen, ik moet gewoon voor de volle 100% kunnen gaan, want anders loop ik mezelf echt op te vreten in het veld...
Sterkte ermee

wat gaan jullie trouwens eten allemaal?
  maandag 15 september 2008 @ 16:40:32 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61648955
Geen carrieremove voor mij, ik ben en blijf laborante, vrijheid en veel bewegen Yep mijn werk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61648990
Stuk preitaart. Is wel lekker, had ik vrijdag ook. Heb er alleen helemaal geen trek in . Eerst maar uurtje ofzo gaan schoppen/sporten, misschien dat mijn eetlust daarin wat toeneemt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61649014
De jas die ik wou is uitverkocht
En ik vind maar weinig jassen mooi, toch maar eens rond gaan kijken
pi_61649024
Dude, ik ga even mijn wontonnetjes magnetronnen en jullie zijn weer een half topic verder
pi_61649073
Ohh nog even over liefdes dingen tussendoor
Ik had gister met vriendje een drie-en-een-halve-maand evaluatie gehad En het was positief

Hij vroeg echt: Hoe vind jij eigenlijk dat het nu tussen ons gaat?

En ik schrok heel erg want de laatste paar keer dat iemand dat aan mij vroeg was zijn antwoord dan:
Nou, ik vind het eigenlijk niet zo leuk meer, ik had verwacht dat het leuker zou zijn. En ja. Dus.

Dus ik zo: uhm, leuk ??
En hij gelukkig ook Maar ik schrok wel even! Maarrrr grote mensen praten gewoon over dat soort dingen toch
pi_61649108
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hoe gaat het met plannen?
Nou, ik gun mezelf 100% weekend.
wat ik
1. niet moet doen
2. al helemaal niet werkt als ik 4 dagen weekend heb.

Dus ik ga zo mn planning bijwerken en eens echt uitvoeren!
pi_61649181
@PF wat lief en fijn dat het zo goed gaat tussen jullie

@Miss_S, welke jas was het?
pi_61649182
In m'n planning heb ik alleen geen tijd voor vrienden, maar soit
  maandag 15 september 2008 @ 16:49:49 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61649245
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In m'n planning heb ik alleen geen tijd voor vrienden, maar soit
hup, ook dat moet je plannen. En geef mij nu eens een grote schop? Volgens m'n planning heb ik nog een uur om 80 pagina's te lezen. Niet te doen dus. En na het volleyen ga ik echt niets meer doen, en morgenochtend voor 9 uur ook niet!
pi_61649265
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
Mogge! Ik vertelde toch gister of eergister over dat yacht? Ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, want de spaarrekening is nog intact, maar hij zou m'n moeder van de tram halen en kwam met dit thuis
[ afbeelding ]

Nou ja het is natuurlijk niet echt een yacht, maar toch. Het heeft wel een lief kajuitje voor. En de hunk achter het stuur werd bijgeleverd, want je hebt hier een vaarbewijs bij nodig en guess what: dat heeft meneer C. niet wassie ff vergeten

Mannen
Oh my, in Amsterdam toch?
Ik hou echt van boten

Ik zou bij een studenten zeilvereniging gaan, maar toen moest ik zoveel reizen en dingen doen voor schule dat ik daar sowieso geen tijd voor heb
pi_61649290
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hup, ook dat moet je plannen. En geef mij nu eens een grote schop? Volgens m'n planning heb ik nog een uur om 80 pagina's te lezen. Niet te doen dus. En na het volleyen ga ik echt niets meer doen, en morgenochtend voor 9 uur ook niet!
Wat moet je nog meer doen vanavond? Volgens mij is 80 blz in een uur wel te doen?? Anders lees je er dit uur minstens 40!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')