Bij Olhaco? Tof! DAar heb ik wel tegen gespeeld. Ik heb in NL bij Havoc gespeeld, toen ik nog bij m'n ouders woonde, en daarna bij een studentenvereniniging in Maastricht, rustig op 1e klasse niveau.quote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
In Hoogeveen. Maar heb je in Nederland ook altijd gespeeld? en je hebt idd je lengte ook wel mee
en we hebben hetzelfde BMI zie ik
Thanx Miss_squote:Op maandag 15 september 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
BJ je ziet er tegenwoord echt te goed uit
Je bent wel het voorbeeld voor iedereen zeg
(nu herinner ik me dat ik bij H&M een winterjas wou bestellen)
Ja, maar met een zwart lager shirtje (strapless of vhals of gewoon lage ronde hals)quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
Lieve dames, mag ik jullie gelijk om advies vragen, ivm gebrek aan vrouwelijke huisgenoten? Dit is m'n favoriete vestje, maar ik weet niet of hij nog kan. De kleuren lijken op de foto wat flets, maar hij is donkerblauw, met grijs. Please, een eerlijke vrouwelijke mening kan ik wel waarderen!
[ [url=
ik speel ook 1e klasse hoor, leuk niveau, maar niet al te gek, omdat ik het anders niet kan combineren met mijn werk.quote:Op maandag 15 september 2008 16:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Bij Olhaco? Tof! DAar heb ik wel tegen gespeeld. Ik heb in NL bij Havoc gespeeld, toen ik nog bij m'n ouders woonde, en daarna bij een studentenvereniniging in Maastricht, rustig op 1e klasse niveau.
havoc, haaksbergen. Ik ben een beetje bang om te trainen. Voor de zomer een spier in m'n schouder ontstoken gehad. Dat was okay, totdat ik vorige week weer ging trainen. Na een uur moest ik stoppen. 3 dagen last van gehad, en nu is het volledig okay weer. Behalve een rare blauwe plek op m'n shcouder. Dus ik ga het gewoon nog een keer proberen. Hoop dat het okay is, want wil gewoon graag weer volleyen.quote:Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik speel ook 1e klasse hoor, leuk niveau, maar niet al te gek, omdat ik het anders niet kan combineren met mijn werk.
En idd Olhacoleuke vereniging. Havoc? welke plaats is dat?
en ik mag vanavond ook weer
*en ik heb juist wel heeeeeeeeeeel veel zin*
quote:Op maandag 15 september 2008 16:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja! 1 hele grote zwarte knoop, op de hoogte van je borsten!
hmmm dat klinkt niet echt gezond eigenlijk. Ik zou wel ff rustig aan doen vanavond met die schouder.quote:Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
havoc, haaksbergen. Ik ben een beetje bang om te trainen. Voor de zomer een spier in m'n schouder ontstoken gehad. Dat was okay, totdat ik vorige week weer ging trainen. Na een uur moest ik stoppen. 3 dagen last van gehad, en nu is het volledig okay weer. Behalve een rare blauwe plek op m'n shcouder. Dus ik ga het gewoon nog een keer proberen. Hoop dat het okay is, want wil gewoon graag weer volleyen.
Nou, ik gun mezelf 100% weekend.quote:
hup, ook dat moet je plannen. En geef mij nu eens een grote schop? Volgens m'n planning heb ik nog een uur om 80 pagina's te lezen. Niet te doen dus. En na het volleyen ga ik echt niets meer doen, en morgenochtend voor 9 uur ook niet!quote:Op maandag 15 september 2008 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In m'n planning heb ik alleen geen tijd voor vrienden, maar soit
Oh my, in Amsterdam toch?quote:Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
Mogge! Ik vertelde toch gister of eergister over dat yacht? Ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, want de spaarrekening is nog intact, maar hij zou m'n moeder van de tram halen en kwam met dit thuis![]()
[ afbeelding ]
Nou ja het is natuurlijk niet echt een yacht, maar toch. Het heeft wel een lief kajuitje voor. En de hunk achter het stuur werd bijgeleverd, want je hebt hier een vaarbewijs bij nodig en guess what: dat heeft meneer C. niet wassie ff vergeten![]()
Mannen
Wat moet je nog meer doen vanavond? Volgens mij is 80 blz in een uur wel te doen?? Anders lees je er dit uur minstens 40!quote:Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hup, ook dat moet je plannen. En geef mij nu eens een grote schop? Volgens m'n planning heb ik nog een uur om 80 pagina's te lezen. Niet te doen dus. En na het volleyen ga ik echt niets meer doen, en morgenochtend voor 9 uur ook niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |