Nog nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:26 schreef sven234 het volgende:
jup....spanje eerste daviscupfinalist!!
Ja, dat hoop ik ook. Lijkt me best spectaculair.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
Del Potro staat Davydenko te vegen. Hopelijk gaat hij de Masters nog halen.
Ik hoop met je mee, wat een heldquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
Del Potro staat Davydenko te vegen. Hopelijk gaat hij de Masters nog halen.
Zijn stijl, agressieve tennis, het heerlijke rammen en zijn vechtersmentaliteit. Toen de resultaten ook nog eens begonnen te komen was het natuurlijk nog meer genieten, met de wedstrijden tegen Bolelli en Roddick als highlights. Als je die hebt gezien ben je fan (in de meeste gevallenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens zo tof aan Del Potro?
Heb je hem ooit zien spelen? Agressief spel met een weergaloze forehand, steady backhand en een goede servicequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor de meerderheid geldt dat men er vroeg bij wil zijn om een toekomstige topper/held te claimen. Dan kan men zeggen dat men daar jaren geleden al een zwak voor had.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
*Toegeeft.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor de meerderheid geldt dat men er vroeg bij wil zijn om een toekomstige topper/held te claimen. Dan kan men zeggen dat men daar jaren geleden al een zwak voor had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |