1 van de nieuwe hebben ze vrijdag op Ultimatum gedraaid: 2 Sidez - Godquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind magic spell best lekker maar die andere 2 of 3 nieuwe van hen schijnen nog beter te zijn
maja Scantraxx dus altijd even afwachtenquote:Release date 2008/10/27
Genre Hardstyle
1 1 Music In You Scope Dj R..
2 1 Perfect It Frontliner..
atm is http://www.di.fm/hardstyle/ toch echt beter bezigquote:
Fuck it heeft toch gewoon een HS kickquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef Sethje het volgende:
die fuck it met hardcore kick is echt zwaar kut...slaat nergens op
Ik denk dat ie die mash up bedoeld tussen fuck it en freakinquote:Op woensdag 17 september 2008 08:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Fuck it heeft toch gewoon een HS kick?
Ik vind dat die Project 1 releases van het album wel erg snel achter elkaar komen......quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:12 schreef LeonH het volgende:
op astral music staan de MIY en Perfect Remix dus zal denkelijk niet meer al te lang duren voordat ze uitkomen!
[..]
maja Scantraxx dus altijd even afwachten
Game onquote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef 16meter het volgende:
I.t.t. Showtek...maar dat bewaren we wel voor de woensdag.
quote:
Mstxquote:Op woensdag 17 september 2008 10:24 schreef mstx het volgende:
Yes het is weer woensdag, ik heb er zin in!![]()
![]()
Showtek
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:
Oude klacht. Maar wel zeer terecht.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:51 schreef CrustyClown het volgende:
Trouwens, ik vind dat er maar bar weining HS in utrecht word gedraaid zeg*ja alweer dezelfde klacht ja, maar het is zo HS-stil hier*
KUT, net zwaar gepwned door HARD.fm & Showtek tegelijk...quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
KUT, net zwaar gepwned door HARD.fm & Showtek tegelijk...
Zat lekker wat te surfen moest ik toch ineens gaan schijten hey, veel tijd had ik niet want hij gaf al kopjes...
Dus ik ga zitten, geef hem 2 cm ademruimte en wat knalt er ineens door mn speakertjes - juist, Shout Out -.
Noodgedwongen dat hele ding moeten afluisterenwant alles verkrampte en Mister Hankie werkte ook niet meer mee...
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Ripper het volgende:
<knip: schijtverhaal>
shout out was gewoon een bericht aan hankie..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Poeper het volgende:
[..]
Zat lekker wat te surfen moest ik toch ineens gaan schijten hey, veel tijd had ik niet want hij gaf al kopjes...
Dus ik ga zitten, geef hem 2 cm ademruimte en wat knalt er ineens door mn speakertjes - juist, Shout Out -.
Noodgedwongen dat hele ding moeten afluisterenwant alles verkrampte en Mister Hankie werkte ook niet meer mee...
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef de_huig het volgende:
shout out was gewoon een bericht aan hankie..
...keep your head up, don't let him put you down...?
Balen alleen dat je er op het mannentoilet niet kan schijten! Tenminste dat was toen ik er de laatste keer moest draaien. Was zelfs geen schijtbak voor mannelijk personeel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow joh, ben ik ook een keer geweest. Op zich wel een aardige tent.
J0nes, als die van de OP?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef J0nes het volgende:
Tenminste dat was toen ik er de laatste keer moest draaien.
OP?quote:
Ik vroeg het me ook al af, maar durfde het eigenlijk niet te vragen...quote:
Wouterquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Tja werd maar eens tijd om hier ook in de discussies te mengen, hopelijk hier wat serieuzere praat als op Partyflock... Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...![]()
Anyway, thnx voor de uitleg... En ja, Jones als die van de OP ^^
Poep wordt hier ook (af & toe) gepraat, maarre FOK! FTWquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...![]()
quote:Anyway, thnx voor de uitleg... En ja, Jones als die van de OP ^^
Op een enkel dieptepuntje na (nobody's perfect) is het niveau hier wat hogerquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Tja werd maar eens tijd om hier ook in de discussies te mengen, hopelijk hier wat serieuzere praat als op Partyflock... Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...![]()
Anyway, thnx voor de uitleg... En ja, Jones als die van de OP ^^
Ach als er ergens over hardstyle gezeverd wordt kan ik me er goed in mengen hoor!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af, maar durfde het eigenlijk niet te vragen...![]()
Jones, ben jij dé Jones? Je weet wel... DE JONES?!?!?!?!?![]()
Zou wel een stunt zijn, als de dj's welke wij wekelijks bezoeken mee gingen posten in de hardstyle topics![]()
[edit]: *somebody catch me, I think I'm gonna faint...* We have a celebrity in our midst!
Hahaha herder...quote:
De inbox "j0nes" is niet beschikbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef MrDice het volgende:
Hey Ripper, pols jij Jones eens even via pm of hij ook gebruik wenst te maken van onze mailinglist... hij heeft vast nog wel wat leuk spul op z'n pc staan![]()
Ik heb in jaren geen Showtek-plaat gedraaid met uitzondering van de Shout Out Ezelz Remix...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef MrDice het volgende:
De muziekmakende betwetertjes zitten in een ander topic. Alhoewel er hier wel af en toe zelfgemaakte setjes langskomen...
Maar om eventjes een bruggetje te slaan tussen woensdag-gehaktdag en onze nieuwe Hardstyler.... Jones, wat vind jij van de commerciėle insteek waarmee Showtek plaatjes produceert? En vind jij het terecht dat er zoveel kritiek is op Showtek?
Hey Ripper, pols jij Jones eens even via pm of hij ook gebruik wenst te maken van onze mailinglist... hij heeft vast nog wel wat leuk spul op z'n pc staan![]()
+1quote:
DBSTF @ Q-Base 2007quote:Op woensdag 17 september 2008 15:11 schreef J0nes het volgende:
[..]
Ik gooi Volumez na 't weekend online, zowel de oude als de nieuwe versie...
Daar heb jij toch geen last vanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:12 schreef Da_Ripper het volgende:
De inbox "j0nes" is niet beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |