Ja ik vind hem ook niet zo mooi, maar dat vind ik dan juist wel weer leuk en een beetje zielig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lelijk rasEn dan heeft ie ook nog eens de naam van mijn ex
Ja dus mail nu toch eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook niet zo mooi, maar dat vind ik dan juist wel weer leuk en een beetje zielig.
Je zou trouwens verwachten dat die Boris Bengaal al binnen een dag weg zou zijn
Ja, daar stond bovenstaande foto ook bij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:33 schreef Greys het volgende:
Lees je ook het nieuws wel eens op de site van Asiel Zwolle?
Daar stond nu een update van 12 september, welke dieren er allemaal geplaatst zijn en binnengekomen zijn en ook dat ze zo blij waren dat er een dame een handdoeken inzameling had gehouden en met een auto vol handdoeken aan kwam. Nou mensen, wacht maar even tot zaterdag dan![]()
Muis aka stainfree. Ja keizielig. Ik zei nog tegen Shirley van de week, ik snap dat niet he. Dat mensen dat niet gewoon over hebben voor hun dier. Desnoods betalen ze het in fucking 20xquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Whehehehe, daar staat ook al een zielig poesje waarvoor ze centjes nodig hebbenHeb toch maar meteen wat overgemaakt naar ze
Die rondleiding wordt een helquote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 00:07 schreef Greys het volgende:
Die rondleiding gaat echt lastig worden (zakdoeken mee!!!), want niet alleen die lieve oude smurf hierboven zit in Zwolle, maar o.a. deze beauties ook![]()
Kan er ook niet bij met mijn verstand. Je neemt een kat, dat beest kan ziek worden dus extra kosten meebrengen. Moet je bij stilstaan van tevoren. Alhoewel je natuurlijk altijd uitzonderingen hebt, mensen die een kat hebben omdat bijv. hun partner de kat niet mee kon nemen bij de scheiding en de kat eigenlijk bij die partner hoorde etc. Maar goed...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Muis aka stainfree. Ja keizielig. Ik zei nog tegen Shirley van de week, ik snap dat niet he. Dat mensen dat niet gewoon over hebben voor hun dier. Desnoods betalen ze het in fucking 20x
Ik heb v/d week ook maar een tientje in de pot gepropt aldaar.
Ik ga wel achter jou staanquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die rondleiding wordt een hel
Ik ga naar huis ZONDER extra kat!
Nou, ik vind niet dat het zo zwart wit is. Natuurlijk moet je altijd geld achter de hand houden voor zulke dingen maar het kan best zijn dat sommige mensen anders hun eigen eten niet meer kunnen betalen hoor, wat moet je danquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Kan er ook niet bij met mijn verstand. Je neemt een kat, dat beest kan ziek worden dus extra kosten meebrengen. Moet je bij stilstaan van tevoren. Alhoewel je natuurlijk altijd uitzonderingen hebt, mensen die een kat hebben omdat bijv. hun partner de kat niet mee kon nemen bij de scheiding en de kat eigenlijk bij die partner hoorde etc. Maar goed...
Wil je voelen wat die 8 dozen wegen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Ondanks het slechte weer, kwamen er 142 motorrijders die een heerlijke toertocht hebben gereden. En er was veel ingezameld.....
Bij elkaar zo’n 1000 kilo voer is afgegeven
Ik stond al te juichen bij die 100 kg
Qua voer niet, maar qua speelgoed en koekjes/snoepjes EN GELD EN NIEUWE VRIEZER (!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Komen we daar wel overheen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel achter jou staan
Hoewel, ik ben 1.82, wellicht dat ik dan over je heen kijk alsnog?
Nee, laat maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wil je voelen wat die 8 dozen wegen?
True maar wat als je nou zo iemand bent, en dan net als ik ineens te horen krijgt dat je auto door apk halen 900 euro kost? Dan is je buffer wel weg hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik vind niet dat het zo zwart wit is. Natuurlijk moet je altijd geld achter de hand houden voor zulke dingen maar het kan best zijn dat sommige mensen anders hun eigen eten niet meer kunnen betalen hoor, wat moet je dan
Dammit, da's ook al geen oplossing dusquote:
Ik denk dat dat wel kan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit, da's ook al geen oplossing dus
Oh jongens, nog even een heel gekke vraag.
STEL dat er een kat komt. Kan ik dan de hond 's nachts bij ons op de kamer laten slapen en de kat beneden? Of kan je zoiets weer niet maken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |