Kan er ook niet bij met mijn verstand. Je neemt een kat, dat beest kan ziek worden dus extra kosten meebrengen. Moet je bij stilstaan van tevoren. Alhoewel je natuurlijk altijd uitzonderingen hebt, mensen die een kat hebben omdat bijv. hun partner de kat niet mee kon nemen bij de scheiding en de kat eigenlijk bij die partner hoorde etc. Maar goed...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Muis aka stainfree. Ja keizielig. Ik zei nog tegen Shirley van de week, ik snap dat niet he. Dat mensen dat niet gewoon over hebben voor hun dier. Desnoods betalen ze het in fucking 20x
Ik heb v/d week ook maar een tientje in de pot gepropt aldaar.
Ik ga wel achter jou staanquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die rondleiding wordt een hel
Ik ga naar huis ZONDER extra kat!
Nou, ik vind niet dat het zo zwart wit is. Natuurlijk moet je altijd geld achter de hand houden voor zulke dingen maar het kan best zijn dat sommige mensen anders hun eigen eten niet meer kunnen betalen hoor, wat moet je danquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Kan er ook niet bij met mijn verstand. Je neemt een kat, dat beest kan ziek worden dus extra kosten meebrengen. Moet je bij stilstaan van tevoren. Alhoewel je natuurlijk altijd uitzonderingen hebt, mensen die een kat hebben omdat bijv. hun partner de kat niet mee kon nemen bij de scheiding en de kat eigenlijk bij die partner hoorde etc. Maar goed...
Wil je voelen wat die 8 dozen wegen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Ondanks het slechte weer, kwamen er 142 motorrijders die een heerlijke toertocht hebben gereden. En er was veel ingezameld.....
Bij elkaar zo’n 1000 kilo voer is afgegeven
Ik stond al te juichen bij die 100 kg
Qua voer niet, maar qua speelgoed en koekjes/snoepjes EN GELD EN NIEUWE VRIEZER (!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Komen we daar wel overheen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel achter jou staan
Hoewel, ik ben 1.82, wellicht dat ik dan over je heen kijk alsnog?
Nee, laat maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wil je voelen wat die 8 dozen wegen?
True maar wat als je nou zo iemand bent, en dan net als ik ineens te horen krijgt dat je auto door apk halen 900 euro kost? Dan is je buffer wel weg hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik vind niet dat het zo zwart wit is. Natuurlijk moet je altijd geld achter de hand houden voor zulke dingen maar het kan best zijn dat sommige mensen anders hun eigen eten niet meer kunnen betalen hoor, wat moet je dan
Dammit, da's ook al geen oplossing dusquote:
Ik denk dat dat wel kan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit, da's ook al geen oplossing dus
Oh jongens, nog even een heel gekke vraag.
STEL dat er een kat komt. Kan ik dan de hond 's nachts bij ons op de kamer laten slapen en de kat beneden? Of kan je zoiets weer niet maken dan?
Hihi, ik kan ze de namen vervangen voor Scratch en Vlek en dan heb ik ons "probleem" ook beschreven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel raar dat er niets opstond over de vriezert![]()
En er is mij ook al duidelijk gemaakt dat het vol is in Huize Ingetje.
"maar stel nou dat ik voor een hele lieve poes val? Ammijnpart val je 10 keer plat op je bek...we nemen er geen kat meer bij!"
En daar heeft ie groot gelijk is; heb het nu al reuze druk met Melvin de "pis-maar-neer kat"" en Droopy aka haarbalkotsert![]()
Maar toch...als je die stumperts daar ziet
Leuk he?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hihi, ik kan ze de namen vervangen voor Scratch en Vlek en dan heb ik ons "probleem" ook beschreven.
Whehehe, dat had ik ook al bedachtquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, zateradg wordt het dus hakken aandoen
Soms kan ik ze wel wat doen, maar dan .... sjah, ook van kneusjes moet iemand houdenquote:
Gesjellig!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:56 schreef Greys het volgende:
Oh fijn, al die hakken en andere lange dames, dan hoef ik niet zo diep te bukken bij het zoenen
Knorretje (en wellicht Danny en/of kindjes) zijn ook om half twaalf bij de Mac met hun spulletjes!
Nope, die heeft het druk met werk enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesjellig!![]()
MB, gaat Sanne ook nog mee?
Jammer...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, die heeft het druk met werk enzo.
Half 12 verzamelen dus? Waar zit die Mac?
Check!quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jammer...
Tis deze Mac (Zwolle heeft er namelijk 3, voordat je bij de verkeerde staat)
http://www.mcdonaldszwolle.nl/2008/content.php?p=1&sp=4
Kunnen we nog ff plassen/koffie/cheeseburgertje doen evt.
Om nog even terug te komen op deze vraag, ik denk dat we met die 8 dozen en die 100 kilo al een heel eind in de buurt zijn. En wat al genoemd werd, er zitten een hoop non-food dingen bij zoals al die handdoeken en speeltjes etc. Buiten die 8 dozen staan er bij ons ook nog 2 tassen met spullen en voer bijv. en een losse zak. Geloof me, als je alles van de auto's bij elkaar legt, is het toch best veuullllquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Komen we daar wel overheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |