Hihi, ik kan ze de namen vervangen voor Scratch en Vlek en dan heb ik ons "probleem" ook beschreven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel raar dat er niets opstond over de vriezert![]()
En er is mij ook al duidelijk gemaakt dat het vol is in Huize Ingetje.
"maar stel nou dat ik voor een hele lieve poes val? Ammijnpart val je 10 keer plat op je bek...we nemen er geen kat meer bij!"
En daar heeft ie groot gelijk is; heb het nu al reuze druk met Melvin de "pis-maar-neer kat"" en Droopy aka haarbalkotsert![]()
Maar toch...als je die stumperts daar ziet
Leuk he?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hihi, ik kan ze de namen vervangen voor Scratch en Vlek en dan heb ik ons "probleem" ook beschreven.
Whehehe, dat had ik ook al bedachtquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, zateradg wordt het dus hakken aandoen
Soms kan ik ze wel wat doen, maar dan .... sjah, ook van kneusjes moet iemand houdenquote:
Gesjellig!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:56 schreef Greys het volgende:
Oh fijn, al die hakken en andere lange dames, dan hoef ik niet zo diep te bukken bij het zoenen
Knorretje (en wellicht Danny en/of kindjes) zijn ook om half twaalf bij de Mac met hun spulletjes!
Nope, die heeft het druk met werk enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesjellig!![]()
MB, gaat Sanne ook nog mee?
Jammer...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, die heeft het druk met werk enzo.
Half 12 verzamelen dus? Waar zit die Mac?
Check!quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jammer...
Tis deze Mac (Zwolle heeft er namelijk 3, voordat je bij de verkeerde staat)
http://www.mcdonaldszwolle.nl/2008/content.php?p=1&sp=4
Kunnen we nog ff plassen/koffie/cheeseburgertje doen evt.
Om nog even terug te komen op deze vraag, ik denk dat we met die 8 dozen en die 100 kilo al een heel eind in de buurt zijn. En wat al genoemd werd, er zitten een hoop non-food dingen bij zoals al die handdoeken en speeltjes etc. Buiten die 8 dozen staan er bij ons ook nog 2 tassen met spullen en voer bijv. en een losse zak. Geloof me, als je alles van de auto's bij elkaar legt, is het toch best veuullllquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Komen we daar wel overheen?
En wij hebben ook nog een vriezert en een chequequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op deze vraag, ik denk dat we met die 8 dozen en die 100 kilo al een heel eind in de buurt zijn. En wat al genoemd werd, er zitten een hoop non-food dingen bij zoals al die handdoeken en speeltjes etc. Buiten die 8 dozen staan er bij ons ook nog 2 tassen met spullen en voer bijv. en een losse zak. Geloof me, als je alles van de auto's bij elkaar legt, is het toch best veuullll
Neee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
En doh, laten we Carnibest natuurlijk niet vergeten!!!
Idd! En die doneren zolang de voorraad strekt!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
En doh, laten we Carnibest natuurlijk niet vergeten!!!
Had mevrouw Carnibest een verrassing dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd! En die doneren zolang de voorraad strekt!
Was het asiel bereid om maandelijks eten op te halen uit Ermelo trouwens? Dat heb ik niet meegekregen namelijk.
Ben benieuwd wat ze als verrassing heeft. En volgens mij had ze ook nog mandjes enzo?
Yeah, worsten, vleisch, mandjes en een verrassing. Volgens mij weet het asiel dat nog niet eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd! En die doneren zolang de voorraad strekt!
Was het asiel bereid om maandelijks eten op te halen uit Ermelo trouwens? Dat heb ik niet meegekregen namelijk.
Ben benieuwd wat ze als verrassing heeft. En volgens mij had ze ook nog mandjes enzo?
Hihihi, Greys mag alsnog wel met de Smartie er achter aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah, worsten, vleisch, mandjes en een verrassing. Volgens mij weet het asiel dat nog niet eens
Gaan we redden, hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik heb ook zin in zaterdag![]()
En Chips, ga je dat redden donderdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |