Greys en Ingetje ronden het bedrag af naar een mooi bedrag, dus dat komt wel goed...quote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik hoop dat we de 2000 nog halen.
* Greys hyperventileert...quote:Op maandag 15 september 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Greys en Ingetje ronden het bedrag af naar een mooi bedrag, dus dat komt wel goed...
Groot gelijk lieve meidquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:11 schreef Greys het volgende:
Nog een beetje op het gevoel werken he...
Ja, die is echt prachtig mooi.quote:
Potver.quote:kan bij andere katten: Nee
kan bij honden: Ja, kleine hond gewend
kan bij kleine kinderen: Ja
kan bij grote kinderen: Ja
kan op een flat: Nee
kan in een tuin: Ja
Omschrijving: Boris (februari 2004) Mooi, lief en aanhankelijk dier!
Boris is een kat die veel ruimte (buiten) nodig heeft!
Wij plaatsen hem dus niet in de stad, maar liefst buitenaf, zodat hij alle ruimte krijgt en weinig andere katten tegenkomt.
Boris kan namelijk niet met andere katten!
Boris heeft last van blaasgruis, hierdoor zal hij vanaf 19 aug 2 weken medicatie moeten gebruiken.
Ook krijgt hij speciaal voer (SD Brok van Hill’s), nadat zijn blaasgruis weg is zal Boris zijn verdere leven op CD brok (blaasdieet) moeten blijven.
Boris is een klein hondje gewend en dat was echt zijn maatje!
mhaw, zal voor mij denk ik wel mee vallen. Ik heb het bij Makatsi gezien. Viel ook best mee qua aanslag op mijn emotiequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
Die rondleiding gaat echt lastig worden (zakdoeken mee!!!), want niet alleen die lieve oude smurf hierboven zit in Zwolle, maar o.a. deze beauties ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet slapen
En mail jij maar vast dat Bengaal een nieuw huis heeft voor ie weg is
Slikquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:23 schreef Hekates het volgende:
Nou het is goed gegaan! Gisteravond zijn Maan en haar buurvrouw langsgekomen met een boodschappentas vol met blikken en dozen voer
Weer een beetje meer voor Verita om op te halen dus.![]()
(Maan zei trouwens geen tagje te hoeven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |