.jpg)
| 1 |

.jpg)
quote:
Staat erbij Nok!quote:Op maandag 15 september 2008 11:55 schreef nokwanda het volgende:
Bij mijn lijstje mag nog steeds een zacht poezemandje en een zak voer
mogguh. Had je mn msn bericht nog gehad? Over de FP?quote:
Is goed. Kan het ook afgeven bij nein.quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Ah oke, dank voor de uitleg beiden
Sorry dat we klaarblijkelijk niet goed op hebben zitten letten. Nou gaat het ook nogal rap hier met de posts soms, dus er schiet soms wel eens iets doorheen
Ik zal nein ook nog even PM-en of zij nog mogelijkheden ziet, of dat we het deze week (kan dat nog voor jullie?) iets anders kunnen regelen!
Volgens mij wel Nok, heb er zelf ook een paar.quote:Op maandag 15 september 2008 12:02 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me af, waarvoor gebruiken ze hoeslakens in het asiel?
Heb er daarvan anders ook nog wel wat.
quote:Op maandag 15 september 2008 13:45 schreef nein het volgende:
Ho! Ik zie net in het vorige topic het bericht van Juup! Was het helemaal vergeten![]()
Zal hem ff PMen!
whehe maakt niet uitquote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]En ik had net ook weer aan je gePMD, sorry
Ik denk dat jullie deze moeten hebben? Maar misschien weet Knorretje dat beter..quote:Op maandag 15 september 2008 14:18 schreef Qwea het volgende:
jups
Heeft iemand daar het adres van? Ik kan alleen maar ceintuurbaan en centrum vinden.
Tomtom enzo
Ze hadden het in 1 keer goedquote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef nein het volgende:![]()
juup is hier zo..
ik had alleen in mn eerste PM gezegd dat ik op nummer BLABLA woonde, maar er moest nog een letter achter, wat ik pas in mn volgende PM had gezet, niet wetende dat meneer meteen in de auto zou springen.
Ik hoop dat ie die 2e PM nog heeft gelezenAnders moet ie 20 mensen afbellen op mn appartementencomplex
En foto's???quote:Op maandag 15 september 2008 14:44 schreef nein het volgende:
[..]
Ze hadden het in 1 keer goed![]()
En ik heb er weer een lading spul bij
Als ie volgeladen is met spul..quote:Op maandag 15 september 2008 14:49 schreef nein het volgende:
[..]
wil je mijn fietsenhok nou zo graag zien?
Ik wist idd dat het niet bij Chips stond, maar waar wel wist ik niet meerquote:Op maandag 15 september 2008 14:48 schreef Djep het volgende:
Freecells spullen staan bij mij hoor...
Bij deze.quote:
Mijn schuld, 1000 maal excuses! Ik had niet in de gaten dat ik hem sloot.quote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Greys het volgende:
Was er heel de ochtend geen topic?
Ing, bedankt voor het openen!
Ook het spul van Oh Oh en TheYoung1 staan (via cat22) ook al bij mijquote:
Ik kan m nu echt niet meer kwijt neequote:Op maandag 15 september 2008 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeuj! Past je fiets niet meer Nein? Dan staat er echt veel spul!![]()
Je moet bijna wel een stationwagon hebben. Of flink proppen en geen bij-rijder hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 17:49 schreef nein het volgende:
[..]
Ook het spul van Oh Oh en TheYoung1 staan (via cat22) ook al bij mij
(En juups/duchessX's spulletjes ook natuurlijk)
Nee joh gekkie! Dat kan toch gebeuren? Had mij net zo goed kunnen overkomen hoor, dat ik het niet had gezien dat ik hem sloot in de gauwigheidquote:Op maandag 15 september 2008 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn schuld, 1000 maal excuses! Ik had niet in de gaten dat ik hem sloot.![]()
Voor de OP: al mijn spullen staan bij Nein.
Jeuj! Past je fiets niet meer Nein? Dan staat er echt veel spul!![]()
Ik heb haar auto gezien. Maar goed dat de meeste spullen propbaar zijn. Het is wel erg veel spul, ook voor haar auto. Voor die weekendtas moet je maar een roof rack regelen of zo. Of een weekendje basic gaan.quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je moet bijna wel een stationwagon hebben. Of flink proppen en geen bij-rijder hebben![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh gekkie! Dat kan toch gebeuren? Had mij net zo goed kunnen overkomen hoor, dat ik het niet had gezien dat ik hem sloot in de gauwigheidEn ik had het ook pas te laat in de gaten ivm werk
hahaha een roof rack, omg...quote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb haar auto gezien. Maar goed dat de meeste spullen propbaar zijn. Het is wel erg veel spul, ook voor haar auto. Voor die weekendtas moet je maar een roof rack regelen of zo. Of een weekendje basic gaan.
quote:Op maandag 15 september 2008 20:58 schreef nein het volgende:
[..]
hahaha een roof rack, omg...
Zal ik gewoon een busje huren en als een soort marokkaanse familie die op zomervakantie gaat aan komen rijden?
hahaha over echte Hollanders gesproken...quote:Op maandag 15 september 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, óf juist als een familie echte Hollanders die ergens in een vakantieland aankomt, de bus opengooit en dat er dan allerlei zakken (aardappels en drop) uit komen rollen
hahaha ja, dat zei mn moeder achteraf ook, toen ze de caravan in 35 graden al zwetende stond schoon te maken van de snertrestenquote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Eeeewwww! En wie neemt er in godesnaam snert mee op vakantie....![]()
Oh!quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
'k Heb last van mn scars, zal moreguh wel weer meeposten
Snertquote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Eeeewwww! En wie neemt eet er in godesnaam snert mee op vakantie....![]()
Idd...tis weer voorbij gevlogenquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Ik gruwel ook van die geplette erwten
Kan bijna niet geloven dat de actie eigenlijk alweer afgelopen is
We hebben geen streefbedrag of streef aantal spullen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hoeveel geld/spullen is er nog nodig??
Huh? Die van je ziel of ben je geopereerd? Of heeft Jazz je gekrabt?quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
'k Heb last van mn scars, zal moreguh wel weer meeposten
Ok. Tot 20 september las ik dat de actie nog duurt. Damn, waarom wist ik dit niet eerder.quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben geen streefbedrag of streef aantal spullen.
We hopen gewoon zoveel mogelijk spullen en geld op te halen
De week is nog niet voorbij hoorquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Tot 20 september las ik dat de actie nog duurt. Damn, waarom wist ik dit niet eerder.
Nou, 2000 euro zou een gaaf bedrag zijnquote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben geen streefbedrag of streef aantal spullen.
We hopen gewoon zoveel mogelijk spullen en geld op te halen
Je kan nog gewoon tot a.s donderdag 10u geld storten hoorquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Tot 20 september las ik dat de actie nog duurt. Damn, waarom wist ik dit niet eerder.
I know, maar zit even krap tot budget, had net een grote reparatie van 1000 euro achter mijn rug, dus...quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan nog gewoon tot a.s donderdag 10u geld storten hoordus nog 3 dagen.
das 72 uur. En das best lang
Ondankbaar nestquote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, 2000 euro zou een gaaf bedrag zijn
aaaaaaaaaaaaaaahaquote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
I know, maar zit even krap tot budget, had net een grote reparatie van 1000 euro achter mijn rug, dus...
ja hallo! Hij vroeg het tochquote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ondankbaar nest![]()
Als je het bedrag van de aangeschafte vriezert + de huidige stand bij elkaar optelt zitten we daar bijna op.
En Greys en ik storten aan het eind van de actie ook nog.
Dus die 2000 gaan we halen, al zal het niet alleen in geld zijn
Dat zijn geen leuke bedragenquote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
I know, maar zit even krap tot budget, had net een grote reparatie van 1000 euro achter mijn rug, dus...
shit happensquote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dus daarom dat ik het jammer vindt dat ik dit niet eerder heb gezien.
Is er niet voor mij iets te regelen dat ik het geld op het eind van september overmaak? Want wil het graag doneren.quote:
Fantastisch om dit te horen, geweldig dat dit tot een succes is bereikt! En tja, had liever die 1000 euro aan jullie willen besteden aan een asiel dan aan mijn auto..quote:Op maandag 15 september 2008 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke bedragen![]()
Maar goed....iedereen is vrij om te doneren wat hij/zij kwijt wil/kan.
Al is het een handdoek of 2 euro.
Als je alles bij elkaar optelt, komen we uiteindelijk al op een heel leuk geldbedrag uit en ook zijn alle auto's tot de nok aan toe gevuld
Geen idee, dan moet je denk ik bij Greys zijn. Maar de actie loopt tot de 20ste.....quote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Is er niet voor mij iets te regelen dat ik het geld op het eind van september overmaak? Want wil het graag doneren.
Bewaar het maar voor volgend jaar danquote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Is er niet voor mij iets te regelen dat ik het geld op het eind van september overmaak? Want wil het graag doneren.
Ik vind het al hartstikke lief van je dat je het vraagt, maar ik wil je echt geen centjes lospeuteren als je net zo'n rotreparatie hebt gehad die zoveel kosttequote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
De rekening blijft open, maar je kunt het anders eind september ook rechtstreeks naar het asiel Zwolle overmaken.quote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Na 2.5 keer zo'n bedrag aan Baloe uitgeven te hebben heb ik besloten er maar om te lachenquote:
Is er echt niets te regelen... Ben bereid voor vijftig euro.quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het al hartstikke lief van je dat je het vraagt, maar ik wil je echt geen centjes lospeuteren als je net zo'n rotreparatie hebt gehad die zoveel kostte
Ik kijk wel wat ik dan doe, want vindt het leuke om dit via FOK! te regelen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De rekening blijft open, maar je kunt het anders eind september ook rechtstreeks naar het asiel Zwolle overmaken.
Rekeningnummer staat wel op hun site.
http://www.dierenasielzwolle.nl/informatie/donaties/
Ik zie trouwens net dat de site vernieuwd is. Cool!
Spuit 11quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie trouwens net dat de site vernieuwd is. Cool!
Ik zat te denken aan dierthuis ( www.dierthuis.nl )quote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Deze lijkt me trouwens echt enig om volgend jaar te helpen
Een bejaardenhuis/asiel voor oude honden en katten![]()
http://www.ndz.nl/seniorenclub/
Ik reed er van de week langs en toen zat er een oud dametje op een stoeltje op een weilandje met daar omheen een aantal oude mutserige hondjes rondhobbelend, in het zonnetje
100 euro is veel jaquote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef nein het volgende:
[..]
Bewaar het maar voor volgend jaar danKan je 2 keer zoveel overmaken dan dat je nu van plan was
Da's waarquote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat ik dan doe, want vindt het leuke om dit via FOK! te regelen.
Oke. Ik vertrouw op de goedheid van de mens. Ik schiet het je voor, oke?quote:Op maandag 15 september 2008 22:14 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Is er echt niets te regelen... Ben bereid voor vijftig euro.En niet een bedrag van één euro, want dat kan dan ook voor volgend jaar wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |