Ik denk dat jullie deze moeten hebben? Maar misschien weet Knorretje dat beter..quote:Op maandag 15 september 2008 14:18 schreef Qwea het volgende:
jups
Heeft iemand daar het adres van? Ik kan alleen maar ceintuurbaan en centrum vinden.
Tomtom enzo
Ze hadden het in 1 keer goedquote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef nein het volgende:![]()
juup is hier zo..
ik had alleen in mn eerste PM gezegd dat ik op nummer BLABLA woonde, maar er moest nog een letter achter, wat ik pas in mn volgende PM had gezet, niet wetende dat meneer meteen in de auto zou springen.
Ik hoop dat ie die 2e PM nog heeft gelezenAnders moet ie 20 mensen afbellen op mn appartementencomplex
En foto's???quote:Op maandag 15 september 2008 14:44 schreef nein het volgende:
[..]
Ze hadden het in 1 keer goed![]()
En ik heb er weer een lading spul bij
Als ie volgeladen is met spul..quote:Op maandag 15 september 2008 14:49 schreef nein het volgende:
[..]
wil je mijn fietsenhok nou zo graag zien?
Ik wist idd dat het niet bij Chips stond, maar waar wel wist ik niet meerquote:Op maandag 15 september 2008 14:48 schreef Djep het volgende:
Freecells spullen staan bij mij hoor...
Bij deze.quote:
Mijn schuld, 1000 maal excuses! Ik had niet in de gaten dat ik hem sloot.quote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Greys het volgende:
Was er heel de ochtend geen topic?
Ing, bedankt voor het openen!
Ook het spul van Oh Oh en TheYoung1 staan (via cat22) ook al bij mijquote:
Ik kan m nu echt niet meer kwijt neequote:Op maandag 15 september 2008 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeuj! Past je fiets niet meer Nein? Dan staat er echt veel spul!![]()
Je moet bijna wel een stationwagon hebben. Of flink proppen en geen bij-rijder hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 17:49 schreef nein het volgende:
[..]
Ook het spul van Oh Oh en TheYoung1 staan (via cat22) ook al bij mij
(En juups/duchessX's spulletjes ook natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |