Ach misschien neemt Dirk wel Vera Pauw, in het kader van vernieuwend bezig zijnquote:
Nu je Haan zegt...quote:Op maandag 15 september 2008 11:32 schreef pfaf het volgende:
Hopen voor AZ dat Haan tegen die tijd weg is uit Albaniė....
ziet er niet uit als een vrouwquote:Op maandag 15 september 2008 11:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach misschien neemt Dirk wel Vera Pauw, in het kader van vernieuwend bezig zijn
[ afbeelding ]
Inderdaad Gullit. Die kan zich rustig nog een keer belachelijk maken. De echte grote namen zullen zich hier nu niet aan willen branden. Misschien Brandts..quote:Op maandag 15 september 2008 11:30 schreef venomsnake het volgende:
Ruud Gullit, want er moet natuurlijk wel een naam komen van ome Dirk. [ afbeelding ].
ik denk dat Foppe wel wil werken met deze "jonge talenten"quote:Op maandag 15 september 2008 11:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Inderdaad Gullit. Die kan zich rustig nog een keer belachelijk maken. De echte grote namen zullen zich hier nu niet aan willen branden. Misschien Brandts..
Dat is wel een goed punt inderdaad. De vraag is alleen of hij uberhaubt nog wel wat wil doen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
ik denk dat Foppe wel wil werken met deze "jonge talenten"
quote:Op maandag 15 september 2008 12:10 schreef mcyodogg het volgende:
Avram Grant.
Denk niet dat hij op zo'n klus zit te wachten. Rijkaard kijkt naar Milan en als dat slecht blijft gaan is hij er al voor de winterstop als trainer!quote:
Zodat Ancelotti richting Alkmaar kan gaan...quote:Op maandag 15 september 2008 12:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk niet dat hij op zo'n klus zit te wachten. Rijkaard kijkt naar Milan en als dat slecht blijft gaan is hij er al voor de winterstop als trainer!
Jawel, maar geen zin om te reageren. Wat!quote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef GieJay het volgende:
Niemand die zich ergert aan de titel?
Ja ik zelf!quote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef GieJay het volgende:
Pff, inderdaad zeg. Het is WIE, damn, dit lijkt nergens op.quote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef GieJay het volgende:
Het Korbach effect!quote:
Proef ik daar een toontje sarcasme?quote:Op maandag 15 september 2008 12:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pff, inderdaad zeg. Het is WIE, damn, dit lijkt nergens op.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:15 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Zodat Ancelotti richting Alkmaar kan gaan...
Ik erger me aan dit topic...quote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef GieJay het volgende:
Wel het beste voetbal van AZ sinds drie jaar.quote:Op maandag 15 september 2008 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik erger me aan dit topic...![]()
Feit is wel dat hij moet opstappen in Alkmaar.
Helemaal na die zeperd tegen ADO, sta godverdomme me helemaal op te vreten in Den Haag..
Shota Arveladze...
Louis wordt ook in dit klassement geen 1e, aangezien Jurrie Koolhof al ontslagen isquote:Het lijkt me zo goed als zeker dat Louis van Gaal de eerste coach is die mag opstappen in dit seizoen, dat is een kwestie van tijd.
de Jupiler leaguequote:Op maandag 15 september 2008 14:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Louis wordt ook in dit klassement geen 1e, aangezien Jurrie Koolhof al ontslagen is
Heel graag, maar die heeft nog een contract van een jaar bij Utreg.quote:Op maandag 15 september 2008 15:57 schreef Loohcs het volgende:
Van Hanegem!
Als ie laatste blijft wordt ie er wel uitgegooid en ander kan Dirk wel wat geld richting Utrecht sturen.quote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Heel graag, maar die heeft nog een contract van een jaar bij Utreg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |