Niet echt handig nog. Zelfs nog liever niet teveel bij anderen dan papa en mama op de arm en dat lijkt me warmer dan in de box.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef mrien het volgende:
En in een omslagdoek in de box, mag dat ook niet?
Das nog wel een goed ideequote:Op donderdag 18 september 2008 15:48 schreef Ticootje het volgende:
Elke 2 uur drinken klinkt mij niet vreemd in de oren hoor Freecell.
En een slaapzakje?? En dan lekker in de box met een muziekmobiel, dat vond Jen toen ze heel klein was ook al leuk.
Lekker dat je weer wat bijkomt!quote:Op maandag 22 september 2008 14:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Hier gisteren ook een dag familiebezoek. Ben slaapt er juist (toeval?) langer door.![]()
Vorige nachten waren ook pijnlijk, 1uur, 2 uur, 3 uur tussen, een uur liggen brullen, ontroostbaar, ...![]()
Maar vannacht dus blokken van 4,5 - 5,5 uur. Ik voel me eindelijk weer een heel klein beetje fitter.
Bij vrouwen die geen bv (meer) geven wordt de bo meestal behandeld met antibiotica. Ik zou het even laten zien aan je huisarts.quote:Een borstontsteking (mastitis) is een bacteriële ontsteking van de borst die vooral voorkomt bij vrouwen die borstvoeding geven. Niettemin kan mastitis ook voorkomen bij vrouwen die geen borstvoeding geven of die niet zwanger zijn. Het kan zelfs bij kleine baby's voorkomen, zowel bij jongens als bij meisjes. Niemand weet hoe het precies komt dat sommige vrouwen borstontsteking krijgen en anderen niet.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:00 schreef freecell het volgende:
Ik ben een beetje onzeker
Ik heb opeens een totaal andere baby sinds gisteren
Eergisteren was duidelijk een regeldag. Miepen, miepen miepen en exact om de 2 uur drinken. Normaal drinkt hij ook ongeveer om de 2 uur, maar dan zitten er ook altijd wel tussenpozen van 2,5 of 3 uur bij op een dag. Eergisteren niet.
De afgelopen 2 weken zat ik steeds op 9 of 10 voedingen per dag.
-knip andere info-
Gisteren 7!! voedingen van een half uurtje. En daarna nog lekker lang wakker, spelen ouwehoeren. Na een half uurtje in slaap vallen en dan op een gegeven moment weer wakker worden, meer dan 3 uur na de vorige voeding en niet eens meteen brullen van de honger, maar eerst weer vrolijk zijn en spelen enzo
En nou ben ik een beetje onzeker of hij nou wel genoeg eten krijgtEn of ik hem wakker moet maken als er 4 uur of meer tussen zit overdag? (dat was gisteravond zo, toen zat er precies 4 uur tussen en toen heb ik hem maar wakker gemaakt, want ik wilde zelf ook op bed
)
En vannacht zat er een keer 4 en twee keer 3,5 uur tussenheerlijk geslapen!
We hebben opeens een modelbaby
Ooh, mijn voedvrouw zei dat het door het tochten kwam. Maar dit klinkt idd ook wel logisch.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:21 schreef nebelung het volgende:
Het is dan niet de melk die je lekt dat leidt tot een ontstekingsreactie, maar de druk van de beha op een melkkanaaltje (waardoor die verstopt kan raken, waardoor er geen doorstroming meer is en de melk lekt dan terug in het weefsel en dat veroorzaakt de ontstekingsreactie).
Dat kou vatten wist ik wel en dat zei ik toen ook tegen haar. Maar ze 'zwoer' het me....quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:53 schreef p_iglet het volgende:
je krijgt geen borstontsteking door tocht![]()
Net zo min als je geen blaasontsteking krijgt door tocht, en geen verkoudheid van zonder jas naar buiten.
steriele borstontsteking komt door wat nebelung zegt, vaan een obstructie ergens door.
En een virale of bacteriele ontsteking doordat die virussen of bactieren ergens komen waar ze niet horen en gaan ontsteken.
(zoals met een verkoudheid, virus op je slijmvliezen, of blaasontsteking, bacterie via je plasbuis naar je blaas)
In mijn borstontstekingsfasequote:Op zaterdag 27 september 2008 10:53 schreef p_iglet het volgende:
je krijgt geen borstontsteking door tocht![]()
Net zo min als je geen blaasontsteking krijgt door tocht, en geen verkoudheid van zonder jas naar buiten.
steriele borstontsteking komt door wat nebelung zegt, vaan een obstructie ergens door.
En een virale of bacteriele ontsteking doordat die virussen of bactieren ergens komen waar ze niet horen en gaan ontsteken.
(zoals met een verkoudheid, virus op je slijmvliezen, of blaasontsteking, bacterie via je plasbuis naar je blaas)
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:32 schreef freecell het volgende:
Vanavond liet Leander net tijdens de TSR los en TARA zat naast mij te lezen.
Mooi dat hij een flinke straal in zijn gezicht kreeg
Je kon mij echt opvegen en hij zat echt zo te kijken van "wat is de grap"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |