Goed idee.quote:Op maandag 15 september 2008 16:40 schreef Houniet het volgende:
Je moet de video op dumpert kaaien en die ouwe van haar mailen met die link.
Heldquote:Op maandag 15 september 2008 16:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
PM anders maar een linkje naar me, dan zet ik het op de weblog.
Precies, en ze komt er wrs toch niet achter dat ze op internet staat.quote:Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef Houniet het volgende:
Weet je, een keer naaien.... vooruit, tegen mijn principes in: herkansing.
Maar twee keer naaien, WTF. En nog op deze manier ook!
Ik wil je niet opnaaien ofzo.
dus het was nog een bewuste actie ook?...quote:Op maandag 15 september 2008 15:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mevrouw had net een nieuwe tel. ze wou graag weten hoe goed haar camera was en we hebben toen even de foto's op de computer bekeken.
Ze had zelf haar kabeltje niet bij der dus heb ik handmatig een aantal foto's met bleutooth verzonden. toen zag ik dat.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Goed idee.
Dat als wraak, want ze heeft je al een keer eerder bedonderd.
PM anders maar een linkje naar me, dan zet ik het op de weblog.
Edwinuss-ex.rarquote:Op maandag 15 september 2008 19:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
maar wel in een rar
Oeh geilquote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je vindt foto's op haar telefoon en een filmpje die HIJ heeft gemaakt.
En ja, tijdens het neuken. Behoorlijk confronterend.
Dat lijkt mij ook jaquote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef Xennia het volgende:
Ze wilde gewoon betrapt worden
Dan is het helemaal een )")&E") ER.quote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef Xennia het volgende:
Zo ziek kunnen meisjes zijn jaquote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef Xennia het volgende:
Sommige meisjes. Niet allemaal.quote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zo ziek kunnen meisjes zijn ja
Een KANKERHOER! Zeg toch gewoon waar het op staat man. Iedereen weet toch wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 15 september 2008 23:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan is het helemaal een )")&E") ER.
mwa, kan de beste overkomen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je vindt foto's op haar telefoon en een filmpje die HIJ heeft gemaakt.
En ja, tijdens het neuken. Behoorlijk confronterend.
Ernstig, maar ik denk dat dit wel waar is.quote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef Xennia het volgende:
Eh wtf!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Michael16000 het volgende:
mwa, kan de beste overkomen.
en ze zal het niet vervelend bedoeld hebben.
Fijn dat dat ook kan met een dergelijke opmerking.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
fijn dat je zo serieus reageert.
Fijn dat jij geen gevoel voor humor hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Fijn dat dat ook kan met een dergelijke opmerking.
Fijn dat jij dat gelukkig wel hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:11 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Fijn dat jij geen gevoel voor humor hebt.
Fijn dat jij me begrijpt Beau.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat gelukkig wel hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |