Mee eens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Roy doet zijn bestvind ik..Hij is geen Joseph.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef kwakveense het volgende:
kijk: john en adriaan samen op t podium in robin hood van triade musical producties
[ afbeelding ]
Robbert zong dat vorige week gewoon hoorquote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Naamah het volgende:
Hej, weet je wat ze nu niet meer doen? Zo'n afscheidsnummer.. dat was bij Evita wel. Was wel altijd een beetje sneu en lullig dat ze dan waren afgevallen en dan nog moesten zingen, maar bedacht ik me ineens dat ze dat nu niet doen!
op www.triade-musical.nl bij de "vorige producties" staan nog veel meer foto's van allebei uit 'vroeger tijden'quote:
Naamah, kijk nou gewoon het programma deze keer af wanneer iemand geelimineerd wordt!quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Naamah het volgende:
Hej, weet je wat ze nu niet meer doen? Zo'n afscheidsnummer.. dat was bij Evita wel. Was wel altijd een beetje sneu en lullig dat ze dan waren afgevallen en dan nog moesten zingen, maar bedacht ik me ineens dat ze dat nu niet doen!
Echt?!?!quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Naamah, kijk nou gewoon het programma deze keer af wanneer iemand geelimineerd wordt!Hij wordt echt wel gezongen!
Ohw, ik had vorige keer opgenomen, denk dat t laatste stukje ontbrak.. Ga zo nog ff terugkijken of het idd mist of ik gewoon niet heb opgelet of 'm te vroeg heb afgezet!quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Naamah, kijk nou gewoon het programma deze keer af wanneer iemand geelimineerd wordt!Hij wordt echt wel gezongen!
Weet ik niet, maar dat is ie nu wel aan het doen. Wat slecht is dit...quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef tong80 het volgende:
Mag ie nou bewijzen dat ie terecht verloor ?
Ik wel. Als Remko nou volgende week net zó naturel wel als z'n reactie na het optreden (dan heb ik het niet over de opmerking maar de manier waarop hij overkwam) dan mag ie ook in m'n favo-lijstje.quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef Cee het volgende:
CDP, we kunnen leven met deze top 9 volgende week he? Can't wait.
Nou, zo goed was Amir toch nietquote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
Ja Robin blijft wel mijn favoriet
En Amir begin ik ook steeds leuker te vinden
Ontzettend voorspelbaar. Ik zat 'm wel even te knijpen nog voor Remko toen ie daar als een van de laatsten stond. Had al het volgende getypt om te posten:quote:Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar was het dat Roy doorging toen Roy en Adriaan als laatste 2 kanshebbers overbleven? Geez, Eyeworks..
En die laatste blik van Adriaan was echt serial killer freaky. Brrrrrr.
Paul over die cruise was weer echt geweldig.
Zie het maar zo: ze proberen hem niet meteen als 'frontrunner' te bestempelen want dan wil NL er niet meer op stemmen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef booo het volgende:
[..]
Nou, zo goed was Amir toch niet
Bij ons was iedereen onwijs chagrijnig na het (tegenvallende) commentaar van Freek
Vooral Frits erna: Het klinkt alsof Paul met u mee gaat.quote:Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
Geweldig inderdaad dat Paul helemaal hyper doet over de cruise die een of andere onbekende sms'er wint. Trouwens, met de boot naar Engeland.No thanks.
Nee John is een neppe glibberaar! Ik was het volledig met dat commentaar eens, ik zie het trucje, maar ik geloof niet dat John ook méént wat ie zingt.quote:Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaa, wat vond ik Paul toch een lul vandaag, met dat commentaar.... wat WIL die nou van John? Ik snap het niet.... hij pakte mij volledig in
Haha, ik vind het juist heerlijk, die afwisseling op de tv vanavondquote:Op zondag 14 september 2008 23:19 schreef Cee het volgende:
Soms denk ik "Cee, je kletst te veel over zo'n onzinnig programma als dit" maar dan zit ik nu alweer een half uur met Studio Sport op de tv en vraag ik me af hoe lang je kan doorzeveren over een potje voetbal.
Haha ik volg het programma dus half, en ik zag opeens Donny Osmond... Ik denk: die KAN toch niet in die musical gestaan hebben... dan heb je ook werkelijk geen talent nodig en mogen ze het van mij alle 9 worden! Maar nu lees ik dus al dat hij dat niet gedaan heeftquote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en kan IEMAND me vertellen waarom we steeds die crappy movie met Donny fucking Osmond zien ipv gewoon beelden v/d productie in London met Lee Mead? Die zijn er genoeg (zie de site van Joseph)..
Waar heb jij je oren zitten?quote:Op zondag 14 september 2008 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind John nou niet echt mooi zingen
Whehehe, jij zit ook via uitzending gemist te kijken hé??quote:Op maandag 15 september 2008 02:35 schreef wonderer het volgende:
Adriaan terecht eruit, tering, ik kreeg kippenvel van de singoff en niet omdat het zo mooi was. Hein had daar ook beter moeten presteren trouwens.
Maar tering... Adriaan had niet eens bij de beste tien mogen zitten met die stem.
Idem hier. De reeks van vorig jaar gaan ze niet overtreffen.quote:Op maandag 15 september 2008 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe, jij zit ook via uitzending gemist te kijken hé??
Mooi, betekent dus dat ie goed kan acteren als dat zo bij je over kwam.quote:hoop van harte dat het Freek niet wordt. Aangezien het een arrogant kutventje is.
Dat betekent dus dat ie slecht acteert als ie sinds aflevering 1, de audities, constant zo op me overkomtquote:Op maandag 15 september 2008 07:11 schreef Cee het volgende:
Mooi, betekent dus dat ie goed kan acteren als dat zo bij je over kwam.
Tsss, je mist blijkbaar gewoon de diepgang en het acteertalent van de deelnemers. Luister nou eens naar Willem Nijholt man, die vakman.quote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Breakfast het volgende:
Na een kwartier kon ik er niet meer tegen![]()
Ik haat Bassie....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:Op maandag 15 september 2008 15:12 schreef Treezz het volgende:
de liedjes voor zondag 21 september..ben ik raar als ik zeg dat ik niet echt logica in deze lijst zie, en de link met Joseph mij niet geheel duidelijk is. Er zitten in mijn ogen weer te veel popnummers tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eng?quote:Op maandag 15 september 2008 09:47 schreef zeeuwse het volgende:
Roy: Deed het op zich niet slecht, maar ik vind hem zo eng, hoe eerder naar huis hoe beter.
de liedjes voor zondag 21 september..Weer de helft Engels... Dammit. Ik hoop dat het bovenste nummer niet verkracht wordt, dat vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
de liedjes voor zondag 21 september..DisneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ben benieuwd wie dat B&TB nummer doet.
Ja maar dat is toch logisch. Als je het programma kijkt, grotere kans dat je ook naar de musical gaat. Is in het verleden toch ook gebleken met al die idols, starmaker programma's. Die CD's werden ook gelijk platina erna.quote:Op maandag 15 september 2008 16:45 schreef marky het volgende:
Blijf toch sterk het vermoedde houden dat ze allang weten wie het worden gaat en dat ze ons alleen maar die musical door de strot willen douwen om hem bij voorbaat al populair te maken.
Hmm, dan zou Remko best weinig stemmen gehad hebben, dat geloof ik niet.. Amir scoort natuurlijk wel hoog, driekwart van zijn school stemt waarschijnlijk op mquote:Op maandag 15 september 2008 14:05 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
Ik haat Bassie....![]()
OT:
Als je nou eens kijkt naar de volgorde waarin de mannen naar de bank gestuurd werden
(ff uit mijn hoofd)
1. Freek
2. Amir
3. John
4. Baer
Dan vind ik dat eigenlijk wel een plausibele volgorde qua aantal stemmen.
Ik geloof eigenlijk ook best dat Roy 3e van onder was. (maar dat komt misschien door mijn eigen afkeer)
CDP, gaan ze d'r misschien twee uitbonjouren als wij er zijn?quote:Het wordt in ieder geval keihard werken deze week, want komende zondag wordt niet een aflevering zoals we die gewend zijn.
quote:Interessante tafel vanavond:
Vandaag in Pauw & Witteman
* Musicalicoon Willem Nijholt over zijn musicalacademie en 'de nieuwe Joseph'.
da's ook gebeurt in engeland he... ?!!quote:Op maandag 15 september 2008 18:27 schreef Cee het volgende:
Ik vind het leuke liedjes.Ben heel benieuwd wie wat gaat zingen. "Man in the mirror" vind ik een prachtig nummer en ik moet nog maar zien of iemand Lee's "Paint it black" gaat evenaren. Ervan uitgaande dat nietszeggende disco-nicht liedjes een verzekerde plaats in de sing-off opleveren kan het erg spannend worden aangezien er dit keer niet van die huppelliedjes tussen zitten.
![]()
Uit Freek's weblog:
[..]
CDP, gaan ze d'r misschien twee uitbonjouren als wij er zijn?![]()
![]()
![]()
Ooh lalaquote:Op maandag 15 september 2008 18:27 schreef Cee het volgende:
CDP, gaan ze d'r misschien twee uitbonjouren als wij er zijn?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |