Ja, in vergelijking met dejeugdvantegenwoordig is Ilse natuurlijk niksquote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
PIles , ja noortje loves dejeugdvantegenwoordig
Vind 'm ook niet zo sterk, maar kon zo snel niets anders verzinnen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
Hans ik vind je heel lief hoor, maar deze topic titel.....
doe beter voorstel doen we topic rename changequote:Op zondag 14 september 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
Hans ik vind je heel lief hoor, maar deze topic titel.....
op zicheen optiequote:Op zondag 14 september 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
als we nou flink doorposten istie ook snel weg
Corne is de pitreporter.quote:Op zondag 14 september 2008 20:59 schreef Againzender het volgende:
Dra-maandag is zo Giel
Zo er bijna een zweep tegenaan gooien![]()
Gisteravond was er verassingconcert ivm opening van het nieuwe centrum van Houtenquote:Op zondag 14 september 2008 20:59 schreef Againzender het volgende:
Dra-maandag is zo Giel
Zo er bijna een zweep tegenaan gooien![]()
ok, dat is wel leukquote:
Zat er lekker inquote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Was wel een toffe race met een bijzondere winnaar en veel inhaalacties van Hamilton.![]()
Samenvatting net gezien van Grunn en wat een FANTASTISCH doelpunt de 1 - 0, damn !![]()
Mailen kan naar klachten@bløf.nl!!quote:Op zondag 14 september 2008 20:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben beledigd door dit nummer, ik ben jarig in oktober.
wat een line-up, ge-wel-digquote:Op zondag 14 september 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gisteravond was er verassingconcert ivm opening van het nieuwe centrum van Houten
groots aangepakt, wie kwamen er
Monique Smit
Ali B
Blof
3j's
kortom leek wel Giel Line-up
vanmiddag bij Ajax ongeveer hetzelfde drama, al was Koos live wel erg leukquote:Op zondag 14 september 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gisteravond was er verassingconcert ivm opening van het nieuwe centrum van Houten
groots aangepakt, wie kwamen er
Monique Smit
Ali B
Blof
3j's
kortom leek wel Giel Line-up
Ali b steeds roepen wie is hier die fucking baas , moesten wij roepen, wij zijn de fucking baasquote:
Kwam 'ie in de rust de graspolletjes aandrukkenrollen?quote:Op zondag 14 september 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
vanmiddag bij Ajax ongeveer hetzelfde drama, al was Koos live wel erg leuk
Leef Koos nog ?quote:Op zondag 14 september 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
vanmiddag bij Ajax ongeveer hetzelfde drama, al was Koos live wel erg leuk
omgquote:Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ali b steeds roepen wie is hier die fucking baas , moesten wij roepen, wij zijn de fucking baas
Hij doet ook de interviews met de rijders en dat gaat 'm eigenlijk best goed af. Af en toe oogt het wat stijfjes, maar voor de rest is het wel okay.quote:
Heuj, je hebt mij kats niet horen zeggen dat ik JvT zo geweldig vind.quote:Op zondag 14 september 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, in vergelijking met dejeugdvantegenwoordig is Ilse natuurlijk niks!
daarom speciaal voor jou Ilsequote:Op zondag 14 september 2008 21:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heuj, je hebt mij kats niet horen zeggen dat ik JvT zo geweldig vind.
Gelukkig had ik de radio al uit staanquote:Op zondag 14 september 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daarom speciaal voor jou Ilse
Is dat niet zo dan? Dan had ik dat verkeerdquote:Op zondag 14 september 2008 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Heuj, je hebt mij kats niet horen zeggen dat ik JvT zo geweldig vind.
Mwah, snap het zonder overdrijven ook wel hoorquote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
Overdrijven maakt de zaak duidelijk!
Ik vind ze wel leuk, maar dat is iets anders dan geweldig en/of goed. Eigenlijk vind ik het gewoon grappig om ze uit te lachen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Dan had ik dat verkeerd
[..]
Mwah, snap het zonder overdrijven ook wel hoor
Gelukkig luister je ook niet zo vaak 3fmquote:Op zondag 14 september 2008 21:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de radio al uit staan
Je moest eens weten.quote:Op zondag 14 september 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig luister je ook niet zo vaak 3fm
Vette plaatquote:Op zondag 14 september 2008 21:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook zoiets?
Cassius in the house!!
quote:Op zondag 14 september 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijk, dat ben ik dan weer met je eens
gelukkig verschillen smaken van meisje van 16quote:Op zondag 14 september 2008 21:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het valt me op hoe snel iedereen uitgekeken was op This Is The Life, maar Amy Macdonald verder wel geweldig vind en zeker haar 'nieuwe' single. Terwijl ik erg snel (binnen drie keer het album luisteren) was uitgekeken op Amy MacDonald afgezien van This Is The Life, die draai ik nog wel regelmatig._
tipje van de sluier, welke herinneringquote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef Brennel het volgende:
Ahh, een liedje met een mooie herinnering voor mij
Wat hebben meisjes van 16 hiermee te maken?quote:Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelukkig verschillen smaken van meisje van 16
Klinkt saai, maar het herinnert me aan een intense, close vriendschap. Ze is lesbisch maar durfde het, buiten haar ouders, niemand te zeggen. Omdat mijn reactie erop zo goed was is ze er steeds meer voor uit gekomen, en nu kan ze lekker zichzelf zijn, ze is gelukkig en heeft een vriendin. Mooi tochquote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tipje van de sluier, welke herinnering
ik heb het bij Grolsch gehouden vandaagquote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef borisz het volgende:
Ik heb trouwens wat Ierse en Schotse biertjes/ale's gedronken vandaag, best lekker
Durfde je niet met je naam op de radio?quote:Op zondag 14 september 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Ooh deze van Marco vind ik nog wel leuk. Ik leef niet meer voor jou
Sssssssssssst..! Nee hoor, ik zal niet zo heel snel Marco B requesten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
Durfde je niet met je naam op de radio?![]()
Heerlijke schreeuw plaat.quote:Dit is weer 'n stuk beter
Zat al te kijken welk bandje dat was. Kwam me niet echt bekend voor en klonk wel lekkerquote:
Die van Morningwood was jaren geleden een bescheiden hitje en heeft hier in Nederland volgens mij ook vrij weinig gedaan. Die van Modjo blijft natuurlijk wel bijzonder fijn.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zat al te kijken welk bandje dat was. Kwam me niet echt bekend voor en klonk wel lekker![]()
Goede edit![]()
*pa-pa-pa-pa-pa* Lady!!
[highpitchvoice]Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![/highpitchvoice]quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
Hey Janneke![]()
Als je het fragment nog met webcambeeld wil dan gil je maar
Ga ik dat morgen voor je doenquote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[highpitchvoice]Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![/highpitchvoice]
Een roze?quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik dat morgen voor je doen
Voor een EkstraWeekend t-shirt![]()
Aha, maar 's ff wat meer nummers opzoeken van die bandquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van Morningwood was jaren geleden een bescheiden hitje en heeft hier in Nederland volgens mij ook vrij weinig gedaan. Die van Modjo blijft natuurlijk wel bijzonder fijn.![]()
quote:
Nee joh, ik hoef niksquote:Nee, Tjitse vroeg wat ik nog niet had van t goodiepakket. Uh...Maar in mn t-shirt zit een vlek die ik er niet uit krijg, dus die nieuwe wil ik wel graag zelf houden.
Mja, daar heb ik dan weer zo weinig aan hèquote:Maar flesopeners heb ik nog steeds in overvloed, dus wie er wil...
En dat dusquote:
Wat Diedjee dus zegt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En dat dus![]()
Kijken of Studio Voetbal nog wat is en dan is 't weer mooi geweest voor vandaag.
Bye bye people!!
Yep.quote:Op zondag 14 september 2008 23:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Whoei! Leven!
Brennel, heb ik jou al in mijn nieuwe msn-lijst staan...?
Das knap, maar dat gebeurt niet hoorquote:Op maandag 15 september 2008 00:05 schreef Brennel het volgende:
Waarom is/zijn er soms opeens een (paar) pagina's van een topic weg?![]()
Aaah.... helemaal alleen? Ik ga ook naar bed. Nog niet slapen, want ik moet voor woensdag middag nog even zo'n 275 pagina's lezenquote:Op maandag 15 september 2008 01:06 schreef rjvandevelde het volgende:
Neeeee WAKKER BLIJVEN!!!!
quote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef muisje-eliza het volgende:
moge iedereen
![]()
zometeen weer naar de dierenarts...gelukkig mis ik geen Gerard maar alleen Giel
quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]succes, weer een ratje ziekjes ?
sterkte, hopende op het bestequote:Op maandag 15 september 2008 08:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah zijn achterpoot s zo dik...t lijkt wel een ballonnetje...echt heel zielig...ik denk gebroken ofzo...als dat zo is kunnen ze er niks aan doen, maarjah straks is het wat anders heh, dus voor de zekerheid de DA laten kijken
*tot zometeen*
Kunnen ze dat niet stevig spalken ofzo?quote:Op maandag 15 september 2008 08:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah zijn achterpoot s zo dik...t lijkt wel een ballonnetje...echt heel zielig...ik denk gebroken ofzo...als dat zo is kunnen ze er niks aan doen, maarjah straks is het wat anders heh, dus voor de zekerheid de DA laten kijken
*tot zometeen*
Cosemosquote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef cosmick het volgende:
Amy toevallig nog gezien bij Paul de Leeuw zaterdag.
ALLEMACHTIG wat vre-se-lijk slecht! Dat mens kan echt totaaaal niet zingen!
Ik vraag me altijd af hoe ze dat dan doen met de opnames van die nummers voor de cd's enzo... ik bedoel, ze zal toch wel enigszinds toon kunnen houden... toch? Waarom komt dat er live dan niet uit?quote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cosemos![]()
Maar dat ze niet kan zingen was hier al wel een beetje bekend
Iets met een hoop sporen en mixtafels. Kunnen ze een hoop 'leuke' dingen mee doen.quote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat dan doen met de opnames van die nummers voor de cd's enzo... ik bedoel, ze zal toch wel enigszinds toon kunnen houden... toch? Waarom komt dat er live dan niet uit?
Hans!quote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cosemos![]()
Maar dat ze niet kan zingen was hier al wel een beetje bekend
Eigenlijk wat borisz zegt en in zo'n opname studio is het qua akoestiek namelijk ook wel heel goed geregeld. Verder omdat de ruimte is hoef je ook minder te forceren en dat hoor je ook wel direct terug. Ik kan niet zingen maar ik durf te wedden dat ze zelfs met mijn zang "kwaliteiten" er nog wat leuks van weten te maken.quote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat dan doen met de opnames van die nummers voor de cd's enzo... ik bedoel, ze zal toch wel enigszinds toon kunnen houden... toch? Waarom komt dat er live dan niet uit?
Ilse deLangequote:Op maandag 15 september 2008 09:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is de MH van deze week eigenlijk...?
Gek genoeg hoor ik in mn hoofd altijd meteen die Ekdom-versie.quote:
zooo, das wel toevallig!quote:Op maandag 15 september 2008 10:02 schreef borisz het volgende:
Hee de radio wil opeens naar radio 3.
quote:
Krant.quote:Op maandag 15 september 2008 10:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de krant of online???
poot van de rat is te dik om er uberhaubt wat mee te doen.
eerst moet ie dagen in de duna (laage kooi zonder klimmogelijkheid) en pijnstillers en ontstekingsremmers
quote:Op maandag 15 september 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
Don't stop me now.
Ben ik overigens de enige die het begin van het plaatje van dat Engelse mokkel elke keer verwart met een nummer van -ik meen- Massive Attack?
quote:Op maandag 15 september 2008 10:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Och jee... mn nicht heeft een paar maanden terug een zoontje gekregen en nu zie ik de foto's en tis zooo'n mooi ventje! En zij als mama en haar man als papa, ik kon t me nog niet echt voorstellen, maar die foto's zijn zó cute!
*heeft echt last van een tikkende biologische klok*
Pffff...
Vaak bij reacties van OMG etc dan wil ik nog wel eens roepen U riep ?quote:Op maandag 15 september 2008 10:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh....je denkt toch niet dat je god bent heh
Ik ben altijd bloedserieus als het daarop aankomt.quote:Op maandag 15 september 2008 10:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaak bij reacties van OMG etc dan wil ik nog wel eens roepen U riep ?
Dus het is maar een grapje.
Heb je nog een mooie geile bril voor me in de aanbieding?quote:
Iglu & Hartly - In This City ? die vind ik namelijk echt te gekquote:Op maandag 15 september 2008 14:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel een geinig nummer trouwens dit.
Yup die!quote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iglu & Hartly - In This City ? die vind ik namelijk echt te gek
Haha, geenszins! Fijn dat er sowieso nog iemand post hier vandaagquote:Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik mn mond moeten houden zeker![]()
Is het zo stil vandaag danquote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, geenszins! Fijn dat er sowieso nog iemand post hier vandaag!
Dat viel mij net ook al op. Ben sinds vanochtend hier niet meer geweest en heb slechts 2 pagina (bij mij is dat 100 reacties) hoeven teruglezen.quote:
Roel is er niet en SC is ook op vakantie. Dan mis je al een hoop posts op een normale werkdag.quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat viel mij net ook al op. Ben sinds vanochtend hier niet meer geweest en heb slechts 2 pagina (bij mij is dat 100 reacties) hoeven teruglezen.
Tegenstanders reageren meer dan voorstanders, da's bijna een basisprincipe.quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
Poll op de FP over Giel op 3FM: http://frontpage.fok.nl/poll/1085
De reacties zijn ook weer overwegend negatief. Blijkbaar is Giel niet zo populair als vroeger (althans, op FOK! en Geenstijl).
Wel meer dan een dagje! De hele week zelfsquote:Op maandag 15 september 2008 19:07 schreef Sirolf het volgende:
"Hallo vriendjes, hier is Muijs!"
Michiel heeft een dagje vrij dus.
Sterker: een heule week!quote:Op maandag 15 september 2008 19:07 schreef Sirolf het volgende:
"Hallo vriendjes, hier is Muijs!"
Michiel heeft een dagje vrij dus.
quote:Op maandag 15 september 2008 19:08 schreef borisz het volgende:
Ik luister trouwens naar de concurrent vanavond
Kicken is vrij en iemand neemt het over. Men weet nu wel wie die iemand is.
Tweedst!quote:Op maandag 15 september 2008 19:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel meer dan een dagje! De hele week zelfs
Ouwe Rick-rukkerquote:Op maandag 15 september 2008 19:08 schreef borisz het volgende:
Ik luister trouwens naar de concurrent vanavond
Kicken is vrij en iemand neemt het over. Men weet nu wel wie die iemand is.
Ik heb 3fm op de webcam aan staan ook, maar de radio staat op de 103quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef Againzender het volgende:
Nee maar, U2, die hoor je niet vaak
Jij niet alleen.quote:Op maandag 15 september 2008 19:16 schreef Krambo het volgende:
Ik begin een beetje een Mika-allergie te ontwikkelen zo langzamerhand.
Dan is het goed......quote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb 3fm op de webcam aan staan ook, maar de radio staat op de 103.
Ricky van V is gewoon altijd leuk om naar te luisteren>
De grap is gewoon dat ik luister naar de zender waar er gepraat wordt.
Ik ziet het net, ga het ff lezen!quote:Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha...je heb PM
Is Michiel de hele week weg dan?quote:Op maandag 15 september 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
nu kunnen we het de hele week niet over Muijs hebben hier
quote:Op maandag 15 september 2008 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is Michiel de hele week weg dan?
En jullie niet alleenquote:
En ook hierquote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iglu & Hartly - In This City ? die vind ik namelijk echt te gek
quote:Op maandag 15 september 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga ik jou niet vertellen, jij luisterd ergens anders naar
quote:MAANDAG MET MICHIEL
Maandag is er weer een nieuwe Met Michiel, maar wel zonder Michiel. Martijn Muijs neemt het programma een paar dagen over,.
quote:Op maandag 15 september 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga ik jou niet vertellen, jij luisterd ergens anders naar
't begint een te lijken op het Groningen deel zoveel topic.quote:Op maandag 15 september 2008 19:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Aantal Stadjers is weer verdubbeld Hans
Lul maar raak voor een knaak! En anders knippen we het er gewoon uit... :-)quote:Op maandag 15 september 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
nu kunnen we het de hele week niet over Muijs hebben hier
Nog 2 dagen wachten en dan zijn de Kings of Leon tot nieuwe Meeeeeeegahit gekozen.quote:Op maandag 15 september 2008 19:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
"Wat zeg je?" 2x.. Dat je naar de oorarts moet..![]()
Nieuwe Ilse.. Hoop dat er betere nummers op de nieuwe plaat komen dan deze..
Ik mis alleen nog de opmerking dat er toch niemand luistert.quote:Op maandag 15 september 2008 19:43 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Lul maar raak voor een knaak! En anders knippen we het er gewoon uit... :-)
Heb jij een schaar?quote:Op maandag 15 september 2008 19:43 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 19:43 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Als je wil zeggen dat je wil langskomen op de 26e, dan moet je dat gewoon zeggen hoor :-) Iedereen is welkom!quote:Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de opmerking dat er toch niemand luistert.
Toch niet midden in de nacht he?quote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Als je wil zeggen dat je wil langskomen op de 26e, dan moet je dat gewoon zeggen hoor :-) Iedereen is welkom!
tussen 0400 en 0600quote:Op maandag 15 september 2008 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Toch niet midden in de nacht he?
Over welke plaat heb je 't?quote:Op maandag 15 september 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
wat een FANTASTISCHE plaat. Echt zo'n plaat die na 1000x horen nog niet verveeld. Echt geniaal dit.
quote:Op maandag 15 september 2008 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Toch niet midden in de nacht he?
Gerard Ekdom modus: ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Als je wil zeggen dat je wil langskomen op de 26e, dan moet je dat gewoon zeggen hoor :-) Iedereen is welkom!
Kings Of Leon natuurlijk! de beste plaat van het moment, imo..!quote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Over welke plaat heb je 't?![]()
Mis 'n beetje de zon bij deze plaat..
Haphapquote:Op maandag 15 september 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kings Of Leon natuurlijk! de beste plaat van het moment, imo..!
quote:Op maandag 15 september 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
@Eliza: Ik mag toch niet komen, Rick heeft me verleid om deze avond aan hem te schenken.
Tja, hij is wel jarig hoor!
Post hem maar gewoon eerstr met een puntje als bericht, op komt dan later welquote:Op maandag 15 september 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
*ik ga alvast n nieuw topic bakken*
quote:Op maandag 15 september 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
@Eliza: Ik mag toch niet komen, Rick heeft me verleid om deze avond aan hem te schenken.
Tja, hij is wel jarig hoor!
Ja, maar om 4 uur 's nachts slaapt een normaal mens, geloof ik ;-).quote:Op maandag 15 september 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze avond? we hebben het over de 26de
quote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Post hem maar gewoon eerstr met een puntje als bericht, op komt dan later wel
quote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar om 4 uur 's nachts slaapt een normaal mens, geloof ik ;-).
Nee, gewoon 3FM op de FMTuner's lijn op het mengpaneel, en Rick vanaf mijn computerlijn ;-)quote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat niet lastig steeds switchen tussen 2 radio zenders
Jaquote:Op maandag 15 september 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet m nu al doordingesen?![]()
Ja, maar ik heb gewoon school op vrijdag! ;-).quote:Op maandag 15 september 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
laatste keer Muijs!!!je stelt me teleur
niet iedereen heeft de luxe zoals jij met je mengpaneelquote:Op maandag 15 september 2008 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 3FM op de FMTuner's lijn op het mengpaneel, en Rick vanaf mijn computerlijn ;-)
+ dat je niet echt in de buurt woontquote:Op maandag 15 september 2008 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gewoon school op vrijdag! ;-).
als deze over 30 seconden nog niet vol isquote:Op maandag 15 september 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom nu al, en niet als ie vol is
Ja, ik ben er achtergekomen dat mijn mengpaneel toch wel cola lust, hij kraakt niet meer!quote:Op maandag 15 september 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet iedereen heeft de luxe zoals jij met je mengpaneel
is daar trouwens alles goed meegekomen na de glascola
Posten maarquote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
lol...we zijn dr bijna Djurre
hij staat al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |