De enige leuke reclame op het moment is die van BP, dat liedje is zo leukquote:Op zondag 14 september 2008 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
"Winkelhart van Nederrrrrland!" De laatste keer dat ik er was moest ik junk-slalommen daar.
Irritant veel reclames tegenwoordig met fluit-deuntjes. Waar iemand dus op het eind een simpel riedeltje fluit. Die van Etos is trouwens een pure rip-off uit de intro van Starship's "Nothing's gonna stop us now".
Als ik de radio uit zou laten voor 1 minder nummer wat je vaak hoort zou ik niet veel radio aan hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 19:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben trouwens bang dat ik de komende week de radio niet veel aan zal hebben. Ilse De Lange
lijkt nu weer redelijk rapquote:Op zondag 14 september 2008 19:42 schreef Againzender het volgende:
Tering, wat is fok weer trag.
Liedje van de meneer die een mevrouw kwijt is
"When you're dreaming with a broken heart, the waking up is the hardest part"quote:Op zondag 14 september 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Mooi rustig liedje van John Mayer - Dreaming With A Broken Heart
was een spannende F1 deze keer.quote:Op zondag 14 september 2008 20:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was 't nog genieten bij de F1 vanmiddag?
Zag net nog 'n stukje van de samenvatting. Je mist dan alleen veel te veel en het is moeilijk om een beeld van de hele race te krijgen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was een spannende F1 deze keer.
Was wel een toffe race met een bijzondere winnaar en veel inhaalacties van Hamilton.quote:Op zondag 14 september 2008 20:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"When you're dreaming with a broken heart, the waking up is the hardest part"![]()
Was 't nog genieten bij de F1 vanmiddag?
Dat nummer van Ilse is niet 'een minder nummer'.quote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de radio uit zou laten voor 1 minder nummer wat je vaak hoort zou ik niet veel radio aan hebben
Oh, en Ilse =![]()
Gisteren ali b aanmoeten horen, dat was pas een dramaquote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat nummer van Ilse is niet 'een minder nummer'.
Dat is gewoon niet om aan te horen.
Overdrijven is ook een kunst zegquote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat nummer van Ilse is niet 'een minder nummer'.
Dat is gewoon niet om aan te horen.
en blof was er ookquote:Op zondag 14 september 2008 20:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben beledigd door dit nummer, ik ben jarig in oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |