ik heb het bij Grolsch gehouden vandaagquote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef borisz het volgende:
Ik heb trouwens wat Ierse en Schotse biertjes/ale's gedronken vandaag, best lekker
Durfde je niet met je naam op de radio?quote:Op zondag 14 september 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Ooh deze van Marco vind ik nog wel leuk. Ik leef niet meer voor jou
Sssssssssssst..! Nee hoor, ik zal niet zo heel snel Marco B requesten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
Durfde je niet met je naam op de radio?![]()
Heerlijke schreeuw plaat.quote:Dit is weer 'n stuk beter
Zat al te kijken welk bandje dat was. Kwam me niet echt bekend voor en klonk wel lekkerquote:
Die van Morningwood was jaren geleden een bescheiden hitje en heeft hier in Nederland volgens mij ook vrij weinig gedaan. Die van Modjo blijft natuurlijk wel bijzonder fijn.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zat al te kijken welk bandje dat was. Kwam me niet echt bekend voor en klonk wel lekker![]()
Goede edit![]()
*pa-pa-pa-pa-pa* Lady!!
[highpitchvoice]Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![/highpitchvoice]quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
Hey Janneke![]()
Als je het fragment nog met webcambeeld wil dan gil je maar
Ga ik dat morgen voor je doenquote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[highpitchvoice]Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![/highpitchvoice]
Een roze?quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik dat morgen voor je doen
Voor een EkstraWeekend t-shirt![]()
Aha, maar 's ff wat meer nummers opzoeken van die bandquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van Morningwood was jaren geleden een bescheiden hitje en heeft hier in Nederland volgens mij ook vrij weinig gedaan. Die van Modjo blijft natuurlijk wel bijzonder fijn.![]()
quote:
Nee joh, ik hoef niksquote:Nee, Tjitse vroeg wat ik nog niet had van t goodiepakket. Uh...Maar in mn t-shirt zit een vlek die ik er niet uit krijg, dus die nieuwe wil ik wel graag zelf houden.
Mja, daar heb ik dan weer zo weinig aan hèquote:Maar flesopeners heb ik nog steeds in overvloed, dus wie er wil...
En dat dusquote:
Wat Diedjee dus zegt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En dat dus![]()
Kijken of Studio Voetbal nog wat is en dan is 't weer mooi geweest voor vandaag.
Bye bye people!!
Yep.quote:Op zondag 14 september 2008 23:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Whoei! Leven!
Brennel, heb ik jou al in mijn nieuwe msn-lijst staan...?
Das knap, maar dat gebeurt niet hoorquote:Op maandag 15 september 2008 00:05 schreef Brennel het volgende:
Waarom is/zijn er soms opeens een (paar) pagina's van een topic weg?![]()
Aaah.... helemaal alleen? Ik ga ook naar bed. Nog niet slapen, want ik moet voor woensdag middag nog even zo'n 275 pagina's lezenquote:Op maandag 15 september 2008 01:06 schreef rjvandevelde het volgende:
Neeeee WAKKER BLIJVEN!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |