feraris?is dat?quote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand dat stukje van die 5 feraris opnemen ? mn videorecorder is kapot en ik moet zo weg
tnx alvast
Goeie!quote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand dat stukje van die 5 feraris opnemen ? mn videorecorder is kapot en ik moet zo weg
tnx alvast
YouTube dacht ik,quote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
tnx alvast
wat eenquote:Op zondag 14 september 2008 20:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Whehehe die neger vangt t wel goed op, tof.
Volgens mij zeidie nog iets anders daar achteraan, iemand opgenomen?quote:Op zondag 14 september 2008 20:59 schreef DavyE het volgende:
ja een telefoon in de hand houden.
geen bon van de garage.. scheve as.. ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zondag 14 september 2008 21:03 schreef DavyE het volgende:
hij heeft zeker z`n matties die apk keuring laten uitvoeren.
Nou ja het is toch aardig, ze hadden ze ook kunnen laten staan.quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Koploperkopper het volgende:
"Zo zie je maar, de politie is je beste vriend"
Prachtig stukje propaganda.
gelukkig maar!quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Koploperkopper het volgende:
"Zo zie je maar, de politie is je beste vriend"
Prachtig stukje propaganda.
die gast met die krullen. Andre van der Toorn tochquote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef veldmuis het volgende:
Wie riep er nou "door de groenteboer" tijdens die APK dinges?_
Doe normaal?quote:Op zondag 14 september 2008 21:21 schreef DavyE het volgende:
jongens daar gaat ons belastinggeld weer aan zo`n zwangere kip die geen nederlands kan.
Thanks regering!
Echt hequote:Op zondag 14 september 2008 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Alsof die 2 op de scooter echt dat hele stuk gaan lopen
True.quote:Op zondag 14 september 2008 21:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Jeuj dat was het weer.
Vind die kerel wel een punt hebben, als je de hele dag uitkering trekt hoef je niet naar buiten, loop je nergens het risico een foutje of een kleine snelheidsovertreding te maken. Dus wat dat betreft kun je beter thuis blijven, want het geld komt automagisch toch wel op je rekening binnen.
Net na de afslag voor Schiphol begint dat 100 ergens volgens mij.quote:Op zondag 14 september 2008 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom er nu achter dat je maar 100 mag op die weg bij Schiphol
Ik dacht dat je gewoon 120 mocht daar dus ik rij daar altijd minimaal 150
Belachelijk, het is gewoon 4baansquote:Op zondag 14 september 2008 21:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Net na de afslag voor Schiphol begint dat 100 ergens volgens mij.
Mooi he.quote:Op zondag 14 september 2008 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Belachelijk, het is gewoon 4baans
Kut dat heb ik uit gezetquote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Met die dochter nu op Red Mijn Vakantie wil ik wel een kopje koffie drinken.
A16 bij Rotterdam is toch ook 5-baans en 100 als maximum snelheid. Die motorrijder hield zich nog wel goed trouwens. Toch lullig als je rbw kwijt bent. Verder vond ik die laatste gozer wel een koning. Lekker tegen dat belerende toontje ingaanquote:Op zondag 14 september 2008 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Belachelijk, het is gewoon 4baans
Maar dat is een knooppunt van 2 wegen plus een afrit en maar een heel kort stukje.quote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef Lennox het volgende:
[..]
A16 bij Rotterdam is toch ook 5-baans en 100 als maximum snelheid. Die motorrijder hield zich nog wel goed trouwens. Toch lullig als je rbw kwijt bent. Verder vond ik die laatste gozer wel een koning. Lekker tegen dat belerende toontje ingaan
Weer aanzetten, 2 sletjes nu.quote:
Ik heb 'em erin gezet.quote:Op zondag 14 september 2008 22:52 schreef Toempf het volgende:
Waarom staat deze niet in de OP?
[ afbeelding ]
Maar komt die dan de volgende keer. die zou ik toch echt wel willen zien hoor...quote:Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat met die ferrari's is al iets van 10.000x gezegd. Die uitzending is allang geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |