Hoi, tofferd!quote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 14 september 2008 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is net zo leuk als de gemiddelde vrouw! Wel aardig om even mee te spelen, maar na een tijdje heb je het wel weer gehad!
Tuurlijk niet!quote:
Dan is het maar goed dat je niet hoeft te praten op fok!quote:Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Q. het volgende:
Nou, 20 vrouwen, 3 minuten praten en dan blaast er iemand op een fluitje en ga je naar de volgende tafel. En dan omcirkel je de 'ja' of de 'nee' achter de naam van de deelnemer. Wel een paar keer ja ingevuld maar je weet het eigenlijk toch niet, daar is het te kort voor. Leuk experiment, dat wel. Mn stem is helemaal op nu.
Ik weet niet wat de beste emoticon is voor deze opmerking deze:quote:Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Q. het volgende:
Nou, 20 vrouwen, 3 minuten praten en dan blaast er iemand op een fluitje en ga je naar de volgende tafel. En dan omcirkel je de 'ja' of de 'nee' achter de naam van de deelnemer. Wel een paar keer ja ingevuld maar je weet het eigenlijk toch niet, daar is het te kort voor. Leuk experiment, dat wel. Mn stem is helemaal op nu.
I don't care.quote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de beste emoticon is voor deze opmerking deze:of deze
Wanneer krijg je je matches te horen?quote:Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Q. het volgende:
Dinsdag. Niet dat dat echt boeit, was gewoon leuk om eens mee te maken.quote:Op zondag 14 september 2008 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer krijg je je matches te horen?
Toch wel leuk om te horen ook lijkt mequote:Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dinsdag. Niet dat dat echt boeit, was gewoon leuk om eens mee te maken.
Lijkt me ook! Als je dan toch bent gegaan zou het wel fijn zijn als je dan ook een match hebt lijkt me!quote:Op zondag 14 september 2008 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch wel leuk om te horen ook lijkt me
Heb je niet toevallig bij iedereen 'JA' ingevuld om de kans op een match te vergroten?quote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef Q. het volgende:
Ik zit allesbehalve in een dip hoor.
Kijk, dat jij dat zou doen....quote:Op zondag 14 september 2008 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig bij iedereen 'JA' ingevuld om de kans op een match te vergroten?.
De legale versie van Spore is anders helemaal een ramp, je mag hem namelijk maar 3 keer installeren en moet hem via internet activeren. Ik wou het spel eigenlijk kopen maar toen ik dat hoorde ben ik maar voor de illegale versie gegaan.quote:Op zondag 14 september 2008 13:49 schreef PP. het volgende:
Nu weet ik ook weer waarom ik nooit meer spellen download/speel op de PC.
Wat een werk zeg, eerst een torrent zoeken, downloaden, unrarren, iso inladen, installeren, hopen dat de crack werkt... Heb nu helemaal geen zin meer om te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |