Beter!quote:Op zondag 14 september 2008 13:48 schreef Godlike02 het volgende:
duffe zondag
Correct.quote:Op zondag 14 september 2008 13:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Duffe zondagen zijn okay.
Je kan ze ook kopen natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2008 13:49 schreef PP. het volgende:
Nu weet ik ook weer waarom ik nooit meer spellen download/speel op de PC.
Wat een werk zeg, eerst een torrent zoeken, downloaden, unrarren, iso inladen, installeren, hopen dat de crack werkt... Heb nu helemaal geen zin meer om te spelen.
Nee, wou gewoon spore ff uitproberen, vrees dat m'n pc 'm niet eens fatsoenlijk trekt. Legale spellen haal ik alleen voor m'n 360 en (soms) voor m'n DS.quote:
verkrijgbaar met drm of drm-loos bij de betere illegale bronquote:Op zondag 14 september 2008 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
Was de Mac versie van Spore al klaar?
Ik ben daar inmiddels al overheen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb een kater.
Ja, hoe moet dat? Ik had Spore gedownload, heb je tig .rar-bestanden met ISO-bestanden erin. En dan?quote:Op zondag 14 september 2008 13:49 schreef PP. het volgende:
Nu weet ik ook weer waarom ik nooit meer spellen download/speel op de PC.
Wat een werk zeg, eerst een torrent zoeken, downloaden, unrarren, iso inladen, installeren, hopen dat de crack werkt... Heb nu helemaal geen zin meer om te spelen.
Bij mij is hij nog heftig aanwezigquote:Op zondag 14 september 2008 15:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ben daar inmiddels al overheen.
Gisteravond wel een gezellig feestje gehad, wel met leuke mensen gepraat en wellicht gaan we dat nog een vervolg geven.
'middag CL!quote:Op zondag 14 september 2008 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Goedemiddag kinders!
Nou mss spore wel ... (de drm er op is echt vreselijk)quote:
Ik koop al zoveel origineel, blijf niet aan de gangquote:
die rar bestanden uitpakken... iso mounten... lees het nfo bestand maar (niet op dubbelklikken maar met notepad openen ofzo)quote:Op zondag 14 september 2008 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, hoe moet dat? Ik had Spore gedownload, heb je tig .rar-bestanden met ISO-bestanden erin. En dan?
Heeft iemand de gecrackte versie al aan de praat gekregen dan?quote:Op zondag 14 september 2008 15:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
die rar bestanden uitpakken... iso mounten... lees het nfo bestand maar (niet op dubbelklikken maar met notepad openen ofzo)
Normaal gezien klik je het eerste .rar bestand aan en dan pakt hij automatish alle .rar bestanden uit en krijg je een .iso-file. Die .iso-file moet je mounten, met bijvoorbeeld Deamon Tools en dan kun je het normaal gezien wel spelen.quote:Op zondag 14 september 2008 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, hoe moet dat? Ik had Spore gedownload, heb je tig .rar-bestanden met ISO-bestanden erin. En dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |