ik klik nietquote:Op zondag 14 september 2008 08:50 schreef KritischeMassa het volgende:
wehehehe sicko
klik alleen als je een sterke maag hebt!!!!!
0GR*SH LIKE PICS
link
ik heb gewaarschuwd, en ja dat heb ik en ja dat is een armoe en ja ik wou dat ik dood was maar ja dat schiet ook niet op zo dus tja....
Niet met een ontbijtje op m'n brakke maag, neequote:Op zondag 14 september 2008 08:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
heel slim, maar niet bikkelhard natuurlijk
semi-bikkelhard of part-time-bikkelhard dus?quote:Op zondag 14 september 2008 08:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet met een ontbijtje op m'n brakke maag, nee
ziet er niet goed uit johquote:Op zondag 14 september 2008 09:40 schreef KritischeMassa het volgende:
nope geen behandeling
heb alles gehad, medicijnen, operatief, electrisch wegbranden, CO2 laser en zelfs homeopatisch
het is gewoon elke keer afwachten tot het weer over is
en ach als de plaatjes niet schokkend genoeg zijn sorry, maar ik vind ze behoorlijk onsmakelijk, te onsmakelijk om zonder waarschuwing te linken...
stelletje bikkels
Tsja.. hij heeft zich iig geschoren?quote:Op zondag 14 september 2008 09:53 schreef henkway het volgende:
[..]
ziet er niet goed uit joh![]()
Ik zou toch langs de dokter gaan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2008 10:05 schreef Deetch het volgende:
ranzig zeg, gelukkig kan ik veel hebben. Zo maar even ontbijten. Ik heb ineens zin in een beschuitje rosbief, heel gek
Mompelt iets van note en nokken met de TS uitsprakenquote:Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef Devvie het volgende:
mompelt iets met TS en er niet mee kunnen omgaan..
Hoezo mijn post veranderen en die van devviequote:Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mompelt iets van note en nokken met de TS uitspraken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |