Nee joh! Doe net als ik, 14 games kopen terwijl je xbox kapot isquote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef Reddiablo het volgende:
vond de Conan demo ook wel aardig op zich, voor 5 pleuro wil ik m ook wel hebben -- maar misschien eerst ff m'n xbox laten fixen
(tvp enzo)
Ik moet nog heel even wachten maar dan kan ook ik het spelenquote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Wessiej het volgende:
Merc 2 co-op blijft tof
Alles kapot maken, alles
Schademodel is erg groot? Red Faction-style?quote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Wessiej het volgende:
Merc 2 co-op blijft tof
Alles kapot maken, alles
Groter vind ik zelf, echt alles kan kapot.quote:Op zondag 14 september 2008 01:10 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Schademodel is erg groot? Red Faction-style?
quote:Op zondag 14 september 2008 05:29 schreef DJ_ het volgende:
tvp . kut msn ik nrm bsanm de kaarrt
Het is tijd voor een nieuw spel Gijs!quote:Op zondag 14 september 2008 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Oooooohhhhhh....ik krijg zo de schijt van Lost Odyssey en de 360. Laatste veld in het spel heeft weinig savepunten, en je raad het al: continu disk read errors!![]()
Wanneer komt die update waarmee je games op de HD kunt installeren?
Moet....af...quote:Op zondag 14 september 2008 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Het is tijd voor een nieuw spel Gijs!
Ik zie de demo nog steeds nie staan?!?! kheb us account,dus had er toch al moeten staan? ik dacht vanaf 12 septquote:Op zondag 14 september 2008 05:08 schreef Niek. het volgende:
Hoe is de demo van merc 2, download waardig?
Ligt het niet aan je 360 dan? Ik had met mijn vorige ook heel vaak Disc Read Errors en sinds ik die nieuwe heb geen enkele meerquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je 360 dan? Ik had met mijn vorige ook heel vaak Disc Read Errors en sinds ik die nieuwe heb geen enkele meer
quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Temple of Enlightment. Vlak bij het einde dus, maar toen kreeg ik op mijn vorige Xbox heel veel vastlopers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |