Volgende week durft idd 3/4 niet eens het hand in hand te zingen!!quote:Op zondag 14 september 2008 15:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sowieso dat het hele anti-ajax gedoe het laatste jaar trieste vormen aanneemt.
En volgende week hoor je die eerste stiltes weer rond de 10e minuut.
verdedigend wel, opbouwend was het nog zwakquote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja, maar er was nou niet echt een uitdaging qua aanval. Maar, hij speelde inderdaad best degelijk.
Die vetklep stond lekker te keepen inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef ruud_fr het volgende:
verbazingwekkend hoe die dikke er een paar ballen van Van Bronckhorst uit hield trouwens![]()
Lijkt me ook beter. Niks forceren svp.quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek meld dat Karim El Ahmadi en Ron Vlaar Ajax waarschijnlijk niet gaan halen.
Was toch al bekend? Ik wist het iig al.quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek meld dat Karim El Ahmadi en Ron Vlaar Ajax waarschijnlijk niet gaan halen.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 14 september 2008 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was toch al bekend? Ik wist het iig al.
Wie zegt dat Bruins het niet redt? Verbeek zei dat het met Landzaat een wat lastiger verhaal was, dus ik neem aan dat hij hem niet meteen laat meespelen zondag.quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Waarom Landzaat en Bruins niet? Die waren voor gisteren toch al bijna fit?
Niks verbazingswekkend aan. Hij doet dat al jaren.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef ruud_fr het volgende:
verbazingwekkend hoe die dikke er een paar ballen van Van Bronckhorst uit hield trouwens![]()
wat danquote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks verbazingswekkend aan. Hij doet dat al jaren.
Je moet trouwens nog wat aanpassen aan de op, koekebakker.
Kutzooi.quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek meldt dat Karim El Ahmadi en Ron Vlaar Ajax waarschijnlijk niet gaan halen.
ff de oude speelschema.png deleten bij Photobucket en opnieuw uploaden, dan hoeft de OP niet telkens aangepast te worden (zie bestandsnaam)quote:Op zondag 14 september 2008 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Tssss...
http://i38.photobucket.co(...)OK/speelschema-1.png
Donequote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ff de oude speelschema.png deleten bij Photobucket en opnieuw uploaden, dan hoeft de OP niet telkens aangepast te worden (zie bestandsnaam)
Wat werd er gezongen? Joden gaan eraan of zo? Vind ik nogal gewaagd (en arrogant) gezien de laatste ontmoetingen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die anti ajax liedjes mogen ze voortaan ook wel achterwegen laten. Als het nou tijdens de wedstrijd Feyenoord - Ajax zingt, oke. Maar doe dat net met wedstrijden die totaal niets met ajax te maken hebben. Met dat soort liedjes steun je de ploeg niet.
Oja, en mensen die moedwillig bier over fotograven + hun aparateur gooien
Van dat ding dat jullie "friet" durven noemen, krijg ik sowieso kotsneigingen, gezopen of nietquote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. Heb een gele kaart van Feijenoord gekregen in verband met openbare dronkenschap
Klapte in de eerste helft onderuit (net na de eerste strafschop).
Beneden m'n, bij De Kuip opgegeten, friet er maar weer uitgekotst en toen stonden er allemaal stewards om mij heen
Naar het politiebureau, babbeltje gemaakt en naar de auto gelopen (met een maatje).
Gezellig, die zaterdag wedstrijden
Moraal van het verhaal:
Niet smiddags gaan drinken, terwijl je die dag maar 2 boterhammen met pindakaas op hebt en daarna een zakje friet bij De Kuip eten.
Azijnsmaak in je muil na het kotsen
Tim Wiese.quote:Op zondag 14 september 2008 01:12 schreef sp0t het volgende:
Ik voorzie een grote toekomst voor Biseswar.
Ik denk dat hij de opvolger gaat worden van Diego bij Werder Bremen.
Deze jongen past precies tussen de spelers van Werder Bremen en ik denk dat het vooral met Tim Wiese op persoonlijk vlak heel goed gaat klikken.
Een wisselspeler die wat kan forceren is nooit weg.quote:Op maandag 15 september 2008 00:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tim Wiese.
Biseswar was zeker okee vandaag, en dat is maar goed ook met het oog op de beschikbare aanvallers op dit moment.
Zeker niet nee, en ik ben niet echt onder de indruk van Mols. Ik heb respect voor hoe hard hij werkt, maar hij is gewoon bij lange na niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een wisselspeler die wat kan forceren is nooit weg.
Dat weet ik wel zeker.... En dat weet jij ookquote:Op zondag 14 september 2008 23:16 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Van dat ding dat jullie "friet" durven noemen, krijg ik sowieso kotsneigingen, gezopen of niet![]()
Wedden dat je na een middagje deftig bier zuipen en deftige friet vreten helemaal niks hebt
quote:Op maandag 15 september 2008 06:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.... En dat weet jij ook
Ken hem persoonlijkquote:
Alleen raak je nooit verder dan onze lokale kroegquote:Op maandag 15 september 2008 09:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ken hem persoonlijk
Hij komt weleens, via mij, naar Feijenoord en andersom ga ik weleens naar Club Brugge
Komt omdat iemand die kaarten zo kut regelt.quote:Op maandag 15 september 2008 11:08 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Alleen raak je nooit verder dan onze lokale kroeg
dan zit je bij Feyenoord ook primaquote:Op maandag 15 september 2008 11:40 schreef blueangel_ het volgende:
Klantenservice en Club Brugge zijn 2 woorden die nooit samen in 1 zin hebben gepast
Nog niets van gemerktquote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan zit je bij Feyenoord ook prima
Waar werd dat uitgezonden dan?quote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef Happel het volgende:
Wat is het mooi om Feijenooord - PSV (Uefa Cup) terug te zien.
quote:
wel edit van mod (link weggehaald)quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voor de mensen die de Uefa-cup wedstrijd Feyenoord - PSV eens willen terug kijken heb ik hier een nieuwsgroep-link.
http://www.newzleech.com/
Feijenoord Klantenpesten is het toch?quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan zit je bij Feyenoord ook prima
quote:Op maandag 15 september 2008 11:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Robin IS kwart of half Marokkaans, slimmerd.
Zoiets las ik een tij geleden toch echt een keer in de krant. Kan er geen officiele bron van vinden overigens.quote:Op maandag 15 september 2008 12:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van Persie is een halve marokkaan wisten jullie dat?
Bron:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |