tis maar wat je vrienden noemtquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef behangplakker het volgende:
Wel irritant, maar als ze het doen zijn ze stoer en krijgen ze vrienden[ afbeelding ]
Die net zo pratenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef behangplakker het volgende:
Wel irritant, maar als ze het doen zijn ze stoer en krijgen ze vrienden[ afbeelding ]
Dat was mijn opmerking geweest als jij hem al niet had geplaatst.quote:
Als zij dat vriendjes noemen moeten ze het vooral doenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:20 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
tis maar wat je vrienden noemt![]()
![]()
Beter hou je daar mee op swa, die shit is niet coolquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:20 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat was mijn opmerking geweest als jij hem al niet had geplaatst.
Jij aan wennen.
Zelfde als Beter jij, beter doe.
Het is beter dat je daar mee ophoud.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Beter hou je daar mee op swa, die shit is niet cool
Mijden, 100% mee eens. Ik word er af en toe schijtziek van... spreek f... Nederlands.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Handig juist. Weet je welke Nederlanders je moet mijden.
Praat hij ook zo dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef titanio het volgende:
Robin van Persie wel eens gehoord met z'n spuugtaal?![]()
![]()
![]()
De baas van de speeltuin jwz.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Stephe het volgende:
ik heb mijn neefje onlangs nog de oortjes gewassen toen hij elke zin met 'je weet toch' afsloot. Hij snapt inmiddels dat hij daarmee niet de baas van de speeltuin zal worden
Verbindt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef ruiten810813 het volgende:
[..]
Mijden, 100% mee eens. Ik word er af en toe schijtziek van... spreek f... Nederlands.
'De Nederlandse taal verbind ons allemaal'... juist ja.
Praat gewoon Nederlands hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef titanio het volgende:
![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor kutopmerking.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:28 schreef stokbrood het volgende:
[..]
Dat is een ander woord voor Noord Afrikaanse rifaap...
Die valt nog best meequote:Op zondag 14 september 2008 11:44 schreef Samcali het volgende:
Doet me een beetje denken aan deze reclame:
Dat is Extince, cultuurbarbaar!quote:Op zondag 14 september 2008 11:44 schreef Samcali het volgende:
Doet me een beetje denken aan deze reclame:
Bestaat dat? Video?quote:Op zondag 14 september 2008 11:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutopmerking.
Persoonlijk vind ik mocro's die als kakkers praten irritanter.
Daar leren ze t hem zeker af ja, als hij echt zo praat gaat tie het nog zwaar krijgen.quote:Op zondag 14 september 2008 15:19 schreef Nemain het volgende:
Mijn broertje heeft ook zo'n Mocro-accentje overgenomen.
" Ik ssseg je sswa, ik prrraat niet meer met je, wallah!"
Gelukkig is hij door de keuring voor het leger heengekomen, daar leren ze hem die gekkigheid wel af
Gerechtigheid.quote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Daar leren ze t hem zeker af ja, als hij echt zo praat gaat tie het nog zwaar krijgen.
op straat wordt toch alles door elkaar gegooid, maakt niet uit.quote:Op zondag 14 september 2008 23:22 schreef blonde_marocine het volgende:
Swa en brada zijn surinames woorden.
Maar wel een leuke film....quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:33 schreef Roux het volgende:
We gaan met ze allen richting idiocracy
Je zou maar zo'n kind hebben btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt wel wat uit. Elke taal heeft toch een andere woordenboek of vergis ik me.The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
Ja, maar jij rijdt scooter Aeroxquote:Op zondag 14 september 2008 23:45 schreef Aerox_project het volgende:
Ehh gappie wass met jou dan
met mei rustig vriend je weet zelf
Oke even serieus..
Ik vindt dat je als een nederlander best straat taal mag gebruiken.. maar sommige doen het idd te extreem
Dat kan soms best irriterend zijn
Ltr,
Arrivederci ,
Aerox_project
Dat is geen kakkerquote:
Robin IS kwart of half Marokkaans, slimmerd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef titanio het volgende:
![]()
![]()
Nee, z'n opa of oma was ook Marokkaans geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 12:31 schreef fathank het volgende:
Van Persie is moslim geworden voor z'n Marokkaanse vriendin Bouchra. Hij is zelf gewoon 100% Nederlander.
Slimmerd.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:45 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, z'n opa of oma was ook Marokkaans geloof ik.
Oh is het nu ineens geloof ik geworden? Jij strooit wel met feiten alsof het zand is hé?quote:Op maandag 15 september 2008 11:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Robin IS kwart of half Marokkaans, slimmerd.
Nu begin ik zelf ook te twijfelen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh is het nu ineens geloof ik geworden? Jij strooit wel met feiten alsof het zand is hé?
'f...' = fucking??quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef ruiten810813 het volgende:
[..]
Mijden, 100% mee eens. Ik word er af en toe schijtziek van... spreek f... Nederlands.
'De Nederlandse taal verbind ons allemaal'... juist ja.
Zijn die crimineel dan, die Maltezen?quote:Op maandag 15 september 2008 13:22 schreef DroogDok het volgende:
Lekker belangrijk![]()
15 jaar geleden praatte de stoere jongetjes als Antillianen, nu al Marokkanen en over 15 jaar als Maltezen.
Nog niet maar ze hebben 15 jaar om eraan te werkenquote:Op maandag 15 september 2008 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn die crimineel dan, die Maltezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robin van Persie IS 0% procent marokkaans. Ze moeder is een Aziaat uit India.The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
Dan had ik em linea recta naar Uruzgan ofzo laten verschepen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:33 schreef Roux het volgende:
We gaan met ze allen richting idiocracy
Je zou maar zo'n kind hebben btw.
Oh praten ze opeens berbers.quote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je eens de trein naar Schiedam pakken. Gadver wat een tuig. Van die ruwe bolster blanke pit-meiden die praten alsof ze uit het rifgebergte komen
"Swa"quote:
michael jakson is wel moslim hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:28 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn gewoon de michael jacksons onder de mocros
quote:Op zondag 14 september 2008 15:19 schreef Amadeus8 het volgende:
Ik erger mij daar altijd zo er aan
Wees blij dat je een Nederlander bent!!
amazighquote:Op maandag 15 september 2008 23:38 schreef blonde_marocine het volgende:
[..]
Oh praten ze opeens berbers.
verbaasd me niks als pedo en gestoorde enzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef chener het volgende:
[..]
michael jakson is wel moslim hoor
Hehequote:Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef mariobies het volgende:
[..]
verbaasd me niks als pedo en gestoorde enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |