Jij voorovergebogen over de bolide van Piles, die al klaarkomt op het moment dat jij je hoofd naar hem draait en speels dat zegt.quote:
Net of waar ik zzo heen ga wel goed voor me geld is !! oh en ik beginb drank te voelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu nog eens bedenken wat ik daar aan ga doen
[..]
Ik vind het goed hoor
[..]
Is niet goed voor je geld hoor
Misschien bedankte ze voor de nachtmerries die ze gaat hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
Hoezo, vet compliment voor jou hoor
Je doet of de toneelschool, of een practicum Biologiequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:35 schreef Houniet het volgende:Dat zei de lerares tegen mij vd week in de klas
.
Nee ik was voorzitter deze week, en opeens zegt ze:quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien bedankte ze voor de nachtmerries die ze gaat hebben
[..]
Je doet of de toneelschool, of een practicum Biologie![]()
Niet iedereen hoeft mijn fantasieen te weten die ik heb als pili mn buurman zou zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo, vet compliment voor jou hoor
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef Houniet het volgende:
Nee ik was voorzitter deze week, en opeens zegt ze:
"Voorzitter wat doet u nu?"
Ook op die klemtoon! Geweldig de klas in een scheur
.
Nee, dat beeld hadden we nog nietquote:http://nl.youtube.com/watch?v=o9dTahouENc
De planning is beidequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef mash_ het volgende:
houga je toevallig nara ajax ut? of ajax vit?
Tja, jij valideert ze nu op dit momentquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft mijn fantasieen te weten die ik heb als pili mn buurman zou zijn
Stage SC dating service.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, jij valideert ze nu op dit moment
Maar ach, niets mis met stomende liefde in de Stage SC
Mooie sloganquote:
Als jij nou is stop met zo negatief te zijn over je zelf en zeggen dat het nooit lukt!!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het zelfs voor mij lukt is het wel een top-service
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als jij nou is stop met zo negatief te zijn over je zelf en zeggen dat het nooit lukt!!!
Want dat vinden meisjes alleen maar stommensne die onzeker zijn undso
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het zelfs voor mij lukt is het wel een top-service
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als jij nou is stop met zo negatief te zijn over je zelf en zeggen dat het nooit lukt!!!
Want dat vinden meisjes alleen maar stommensne die onzeker zijn undso
pili is de beste oh oh ooh ohohhhhquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
Maar maar
De laatste tijd ben ik helemaal niet meer zo negatief![]()
Tenminste, niet over dat
Daar houden vrouwen ook niet van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
Maar maar
De laatste tijd ben ik helemaal niet meer zo negatief![]()
Tenminste, niet over dat
En jullie weten zo onderhand toch wel dat ik me goed aan kan stellen enzo
Moet je nu rtl 5 kijkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
pili is de beste oh oh ooh ohohhhh
Overdrijven is ook een vakquote:
Jammer voor die vrouwen danquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:01 schreef PieterBas het volgende:
Daar houden vrouwen ook niet van.
Wat is dat?!quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga lekker even tv kijken enzo...
Tot straks misschien
Welk algemene?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jammer voor die vrouwen dan
Ik geloof/accepteer dat algemene niet zo
Dat is de meest manonvriendelijke film ooit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat?!
* zapt snel terug naar MWDL
[..]
Zo van: "dat vinden vrouwen wel/niet leuk'quote:
Ahquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is de meest manonvriendelijke film ooit.
Alles wat een meid ooit over je penis heeft gezegd is iig een leugen als je die film mag geloven
Mooi!WeerDeWeeuw?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer terug van MWDW
Nu aan de chips
Bij het typen dacht ik al dat er iets fout ging, maar ik kon niet ontdekken watquote:
bij mij is de cola op, heb nu cassis, met nog een restje colaquote:Cola & Chips
En nu "Wie ben ik"
nee!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
De alcohol begint goed te werken geloof ik?
Of weer YMCA?
Ik wilde hetzelfde posten, maar je was me voorquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
nu snap ii het helemaal niet meer
haha okquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde posten, maar je was me voor
Maar ik wil het dus ook weten!
Gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
gevlucht? nee ik ben lekker blijven zitten in deze hitte
Moet je nog niet weg eigenlijkquote:
Je moet voor de verandering maar eens teruglezen, vanaf hier ongeveerquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
en wat heb ji gedaan?
nee 12uur pasquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Moet je nog niet weg eigenlijk
De fantasie was/is er in ieder geval, vooral bij Hosti volgens mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
sorry heb moeie ogen.. dus dat gaat niet heel goed
Neeheequote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:31 schreef HostiMeister het volgende:
Jij voorovergebogen over de bolide van Piles, die al klaarkomt op het moment dat jij je hoofd naar hem draait en speels dat zegt.
Ik zie het al voor me
Ik wil ook nog lang niet, heb wel zin in een lange avond. Maar dan moet ik wel wat te doen hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik verveel me..
Maar nog geen zin om naar bed te gaan
ik ga straks denk ik maar weer naar Comedy Central kijken of zoquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil ook nog lang niet, heb wel zin in een lange avond. Maar dan moet ik wel wat te doen hebben
Nu ff Die Ludolfs kijken
Hmm, heb ik die wel hier eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga straks denk ik maar weer naar Comedy Central kijken of zo
Op de zender van Nickelodeon (of hoe schrijf je datquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, heb ik die wel hier eigenlijk
Gelukkig heb ik mn eigen cabaretverzameling hier
Zoquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de zender van Nickelodeon (of hoe schrijf je dat)
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo![]()
Hmm, binnenkort eens zoeken dan
quote:
Mooiquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:44 schreef Yesse het volgende:
Kermis in Reusel was tof!
Jullie ookquote:Slaap lekker allen!!!
Is geen reet op tv meer... behalve dan blote reten...van die hete vrouwen die contact met je zoeken en je genotsknots in hun natte grotje willen voelen..quote:
Geen IPA dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:46 schreef PieterBas het volgende:
Is geen reet op tv meer... behalve dan blote reten...van die hete vrouwen die contact met je zoeken en je genotsknots in hun natte grotje willen voelen..
geen fysiek contact mogelijk
Intelligent Parking Assistance... geeft dan een hele andere betekenis..quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen IPA dus
Ik gooi er zo nog maar een dvdtje in
Bedoelde ik niet helemaal, maar inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Intelligent Parking Assistance... geeft dan een hele andere betekenis..
Parkeer hem daar maar in...quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedoelde ik niet helemaal, maar inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |