abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:52:31 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61605294

Het vorige deel: Slank de nazomer in #225 - met worsten achter de magnetron

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Niet meer actief op Fok!
pi_61605303
fipo!
pi_61605306
sepo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61605318
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Zou je ze herkennen dan? Bovendien sauna's genoeg. Kans is vrij klein denk ik.
Half Nederland zit op Fok, denk eerder dat de kans gering is niemand tegen te komen . Maar die Fokkers ken je dan weer niet .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61605320
quatro!
pi_61605332
Oh heb ik het lijstje verpest?
pi_61605360
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Half Nederland zit op Fok, denk eerder dat de kans gering is niemand tegen te komen . Maar die Fokkers ken je dan weer niet .
de statistieken zeggen dat dit heul niet waar is
The way you rock'n'roll
pi_61605370
Tja, soms denk ik weleens dat het beter was geweest dat je helemaal anoniem op fok! zou zijn, dan kon je echt alles zeggen. Ik heb weinig geheimen, maar vertel toch sommige dingen niet....
pi_61605399
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

de statistieken zeggen dat dit heul niet waar is
Gaat om het idee.
pi_61605402
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uh, zit je nou met Greys te sjansen? .
Eigenlijk ben ik een beetje flieft op Greys Want ze houdt van Madeira en ze heeft leuke regenlaarsjes, net als ik
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:57:12 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61605424
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef conleche het volgende:
Tja, soms denk ik weleens dat het beter was geweest dat je helemaal anoniem op fok! zou zijn, dan kon je echt alles zeggen. Ik heb weinig geheimen, maar vertel toch sommige dingen niet....
Dan moet je ook niet naar meetings gaan .
Ik merk dat ik aardiger ben tegen fokkers die irl heb ontmoet. In dit topic valt het wel mee, omdat we elkaar eigenlijk al zo goed kennen zonder elkaar ooit gezien te hebben, maar in andere topics zijn users gewoon een username met een plaatje erbij. Ik sta er vaak niet eens bij stil dat er een mens van vlees en bloed achter schuilgaat.
Niet meer actief op Fok!
pi_61605437
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef conleche het volgende:
Ik vertel best veel op Fok! maar ik waan mij dan ook redelijk anoniem
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:58:12 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61605455
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik een beetje flieft op Greys Want ze houdt van Madeira en ze heeft leuke regenlaarsjes, net als ik
Haha, wat cute .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:59:05 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61605469
@ PF: tsja, een gram olie is ongeveer 1 gram vet, en 1 gram vet is 9 ckal...

1 eetlepel is 10-15 gram olie, 7 eetlepels is dus 7 maal minimaal 10= minimaal 70 gram vet
70 gram vet keer 9 ckal is toch echt 630 ckal (als je grote eetlepels had is het 7 maal 15 is 105 gram vet, das 945 ckal....) een eetlepel olie is volgens mij doorgaans een ckal of 90 idd op mijn lijstje

heb je al die olie ook opgegeten? of heb je t gebruikt om in te bakken en zijn er vele eetlepels in de pan blijven liggen?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61605475
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is ook zo, want jij post nooit foto's en niet je echte naam. Ik heb dat ooit wel gedaan en kan moeilijk meer terug. Ik vertel ook best veel en hoop dan maar dat mijn vader nooit op Fok! leest dat zijn dochter weleens een lapdance heeft genoten
pi_61605478
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik merk dat ik aardiger ben tegen fokkers die irl heb ontmoet. In dit topic valt het wel mee, omdat we elkaar eigenlijk al zo goed kennen zonder elkaar ooit gezien te hebben, maar in andere topics zijn users gewoon een username met een plaatje erbij. Ik sta er vaak niet eens bij stil dat er een mens van vlees en bloed achter schuilgaat.
Echt?? Ik kom hier op fok! juist heel veel meningen tegen die me bewust maken dat fok! een afspiegeling van de maatschappij is en dat er nog veel meer mensen zijn die zo denken en dat stemt me af en toe best verdrietig
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:59:44 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61605483
quote:

[..]

Ik waande me ook anoniem. Tot ik een sollicitatiebrief verstuurde vanaf m'n Viking84-e-mailadres en de tweede hit op Google een Fok-topic met de titel 'Viking84 is geil' was .

Nu ben ik toch ietsje voorzichtiger .
Niet meer actief op Fok!
pi_61605503
quote:

[..]

Ja dat dacht ik ook. Toen besloot ik PF te ontmoeten. En wilde ik ook wel naar de meet. Weg annonimiteit .

Maar ik let wel altijd op met wat ik post. Sommige dingen zijn te sterk verbonden met mijn persoontje irl, dat ik ze niet vertel, omdat vrienden/bekenden mij daaraan kunnen koppelen. Met Londen ook heel lang zitten twijfelen, maar daar was ik gewoon te blij mee , om niet te vertellen. Maar bijvoorbeeld toen ik dolenthousiast was over mijn nieuwe snowboard, niet verteld, daar had ik het namelijk al dagen over . Oh, dat stuk annonimiteit ook weer weg .
pi_61605530
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is ook zo, want jij post nooit foto's en niet je echte naam. Ik heb dat ooit wel gedaan en kan moeilijk meer terug. Ik vertel ook best veel en hoop dan maar dat mijn vader nooit op Fok! leest dat zijn dochter weleens een lapdance heeft genoten

Maargoed, ik ben bij de forummers die ik vaker spreek ook best goed van vertrouwen; die mogen best mijn naam weten en foto's zien, en dan hoop ik maar dat die daar discreet mee omgaan.
  zaterdag 13 september 2008 @ 19:02:24 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61605534
Ik zit trouwens te wachten op de eerste non-regular die zich meldt voor pics / vids van lapdances .
Niet meer actief op Fok!
pi_61605540
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik waande me ook anoniem. Tot ik een sollicitatiebrief verstuurde vanaf m'n Viking84-e-mailadres en de tweede hit op Google een Fok-topic met de titel 'Viking84 is geil' was .

Nu ben ik toch ietsje voorzichtiger .
Sorry maar die is echt te grappig kan me voorstellen dat jij het iets minder vond
The way you rock'n'roll
pi_61605541
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het gaat mij juist om mensen IRL. Nu heb ik gelukkig de leeftijd dat niet veel mensen om me heen fokken, maar google is niet your best friend in deze . Je komt vrijwel altijd bovenaan als je een willekeurig onderwerp intikt
  zaterdag 13 september 2008 @ 19:02:52 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61605549
@ viking: speaking of which, waar blijft clayton?

[ Bericht 11% gewijzigd door kwakveense op 13-09-2008 19:03:31 (dat was tegen viking...) ]
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 19:03:46 #24
163650 Greys
pi_61605568
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61605591
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op de eerste non-regular die zich meldt voor pics / vids van lapdances .
Nee joh, hier zitten toch alleen maar dikke wijven en die wil je niet zo zien dansen? (of hoe noemden ze het laatst? Ik ben het alweer vergeten ) Trouwens JIJ bedacht hem, jij wil gewoon dat ze komen zeuren om pics en vids .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')