Half Nederland zit op Fok, denk eerder dat de kans gering is niemand tegen te komenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zou je ze herkennen dan?Bovendien sauna's genoeg. Kans is vrij klein denk ik.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Half Nederland zit op Fok, denk eerder dat de kans gering is niemand tegen te komen. Maar die Fokkers ken je dan weer niet
.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
de statistieken zeggen dat dit heul niet waar is
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh, zit je nou met Greys te sjansen?.
Dan moet je ook niet naar meetings gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef conleche het volgende:
Tja, soms denk ik weleens dat het beter was geweest dat je helemaal anoniem op fok! zou zijn, dan kon je echt alles zeggen. Ik heb weinig geheimen, maar vertel toch sommige dingen niet....
Ik vertel best veel op Fok! maar ik waan mij dan ook redelijk anoniemquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef conleche het volgende:
Tja, soms denk ik weleens dat het beter was geweest dat je helemaal anoniem op fok! zou zijn, dan kon je echt alles zeggen. Ik heb weinig geheimen, maar vertel toch sommige dingen niet....
Haha, wat cutequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Eigenlijk ben ik een beetje flieft op Greys
Want ze houdt van Madeira en ze heeft leuke regenlaarsjes, net als ik
Dat is ook zo, want jij post nooit foto's en niet je echte naam. Ik heb dat ooit wel gedaan en kan moeilijk meer terug. Ik vertel ook best veel en hoop dan maar dat mijn vader nooit op Fok! leest dat zijn dochter weleens een lapdance heeft genotenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vertel best veel op Fok! maar ik waan mij dan ook redelijk anoniem
Echt?? Ik kom hier op fok! juist heel veel meningen tegen die me bewust maken dat fok! een afspiegeling van de maatschappij is en dat er nog veel meer mensen zijn die zo denken en dat stemt me af en toe best verdrietigquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar meetings gaan.
Ik merk dat ik aardiger ben tegen fokkers die irl heb ontmoet. In dit topic valt het wel mee, omdat we elkaar eigenlijk al zo goed kennen zonder elkaar ooit gezien te hebben, maar in andere topics zijn users gewoon een username met een plaatje erbij. Ik sta er vaak niet eens bij stil dat er een mens van vlees en bloed achter schuilgaat.
Ik waande me ook anoniem. Tot ik een sollicitatiebrief verstuurde vanaf m'n Viking84-e-mailadres en de tweede hit op Google een Fok-topic met de titel 'Viking84 is geil' wasquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Toen besloot ik PF te ontmoeten. En wilde ik ook wel naar de meet. Weg annonimiteitquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is ook zo, want jij post nooit foto's en niet je echte naam. Ik heb dat ooit wel gedaan en kan moeilijk meer terug. Ik vertel ook best veel en hoop dan maar dat mijn vader nooit op Fok! leest dat zijn dochter weleens een lapdance heeft genoten
Sorry maar die is echt te grappigquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik waande me ook anoniem. Tot ik een sollicitatiebrief verstuurde vanaf m'n Viking84-e-mailadres en de tweede hit op Google een Fok-topic met de titel 'Viking84 is geil' was.
Nu ben ik toch ietsje voorzichtiger.
Het gaat mij juist om mensen IRL. Nu heb ik gelukkig de leeftijd dat niet veel mensen om me heen fokken, maar google is niet your best friend in dezequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar meetings gaan.
Ik merk dat ik aardiger ben tegen fokkers die irl heb ontmoet. In dit topic valt het wel mee, omdat we elkaar eigenlijk al zo goed kennen zonder elkaar ooit gezien te hebben, maar in andere topics zijn users gewoon een username met een plaatje erbij. Ik sta er vaak niet eens bij stil dat er een mens van vlees en bloed achter schuilgaat.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Eigenlijk ben ik een beetje flieft op Greys
Want ze houdt van Madeira en ze heeft leuke regenlaarsjes, net als ik
Nee joh, hier zitten toch alleen maar dikke wijven en die wil je niet zo zien dansen? (of hoe noemden ze het laatst? Ik ben het alweer vergetenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op de eerste non-regular die zich meldt voor pics / vids van lapdances.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |