abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:38:15 #1
163650 Greys
pi_61598946

Het vorige deel: Slank de nazomer in #224 To swim or not to swim

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61598979
Die TT
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:41:20 #3
163650 Greys
pi_61599008
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die TT
Da's de schuld van SHE
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61599011
srsly!
Ja doei.
pi_61599031
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's de schuld van SHE
Ik moest erg lachen om die post van SHE ja. Hoe verzin je het...
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61599036
Ise, dan moet je een bh aantrekken die de boel binnen je torso duwt, bijvoorbeeld de Arabella of Zeta van Freya, of de voorgevormde bh's van Fantasie. Of de Retro van Freya, die geeft een heel diep decolleté en volgens mij is dat een push up, ook verkrijgbaar in grote maten. Echt wel dat je dan een fantastisch decolleté hebt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:44:48 #7
163650 Greys
pi_61599063
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
srsly!
Ja.
Nee.
Nou.
KUTTEN KANEN was een lekkere TT

(Of bedoelde je seriously niet over de TT? )

Enneh:
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef SHE het volgende:

[..]
Ik heb nog een halve worst verstopt achter de magnetron, maar die is morgen denk ik ook al op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:46:29 #8
163650 Greys
pi_61599094
Trouwens. Pardon. Ik dacht dat ik de laatste poster uit het vorige topic was, maar nu staat SHE gewoon nog achter me Hoe kan dat nou? Net kreeg ik echt een slotje in beeld toen ik postte en stond er #301 achter mijn naam en ik dacht dat hij bij 300 al vol was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61599096
Ik heb hele vreemde mental images bij deze TT!!

@Sugar: ik vind jou ook slank hoor! Het enige wat nog aan de stevige kant is, zijn je bovenarmen zo te zien, maar als je zover afvalt dat die dun zijn, dan is de rest graatmager; je kan nu eenmaal niet bepalen waar je afvalt!

Je kan dan beter met sporten proberen die zo strak mogelijk te krijgen. Wat je namelijk niet wilt is mooie slanke armen terwijl je gezicht helemaal ingevallen is!!

Ik zeg dit ook, omdat ik begrijp dat je een verleden had met eetstoornissen en nu in rap tempo bent afgevallen, want zo lang zit je nog niet in dit topic en toen was je een stuk zwaarder toch?
pi_61599106
PF, als je die beroemde worst nog wil proeven moet je wel snel langskomen, want hij is al bijna op . Zelfde geldt voor de uitjes. Voor de kaas ben je al te laat .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61599109
omdat ze pimp-abo-houder is? Dan mag je altijd het laatste woord hebben? Ofzo?
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:47:31 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599119
In moeilijke tijden, moet men met creatieve oplossingen komen.
En aangezien HE vanavond met zijn vrienden lekker de hort op gaat, heeft SHE een one night stand met de lekkerste worst ter wereld
pi_61599127
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja.
Nee.
Nou.
KUTTEN KANEN was een lekkere TT

(Of bedoelde je seriously niet over de TT? )

Enneh:
[..]

ja, dat ging over de TT !
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:48:26 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599132
Ha! Bij bonprix.de verkochten ze het middelste jurkje nog in rood én ¤ 10 goedkoper!

@Sugar: wat afvallen heeft Greys denk ik gelijk,maar ik kan me ook goed voorstellen dat je de boel nog wat wilt "perfectioneren" (dat willen we hier allemaal immers?). Jij doet toch ook veel aan sport, toch? Kan je niet iets gaan doen waarbij je jouw "probleemzones" aanpakt?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:49:36 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599153
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:

nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten

pi_61599164
perfectioneren, daar is het nog lang geen tijd voor

weeg nog steeds een schandalige 70kg
Ja doei.
pi_61599178
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:

[..]

nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten

iedereen wordt maar mod...
Ja doei.
pi_61599185
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Whaaaah!!! Welk subforum?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:51:14 #19
163650 Greys
pi_61599190
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?
Wel fijn, dan mag ze voortaan ook altijd het nieuwe topic openen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:51:22 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61599192
SHE en Conleche, mijn bovenarmen zijn stevig, doordat ze heel erg gespierd zijn. Die houden die omvang inderdaad. Ik heb heel sterke, maar ook heel bolle bovenarmen. Dat krijg ik met trainen (nee, ook niet van triceps trainen) niet weg, al jarenlang niet.

En om maar even heel gevoeloig te doen, ik moet me proberen af te sluiten voor opmerkingen zoals nu die van SHE: 5 kilo eraf nog. Dat werkt voor mij niet, ik moet leren dat soort opmerkingen echt naast me te leggen, anders zit ik heel snel wel weer in die zooi van ooit.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61599211
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?
daar moet je yvonne voor pijpen
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:52:29 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599217
Volgens mij gingen we er niet over doorpraten.

Jullie komen en zullen daar toch nooit komen, dus niet spannends.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:52:45 #23
163650 Greys
pi_61599224
Oh, ik loop weer achter. Spannend! Je was toch al eerder mod?
Ik ga er maar van uit dat het hier in LIF is! Oh jammer.

En nu moeten we er over ophouden hoorlees ik net
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:53:02 #24
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61599230
En ik sport zoveel als nu maar kan en ook heel krachtig, dus daaraan kan ik niks veranderen nog. Want ik wil dat niet (nog meer) gaan doen ten koste van gezin, sociale contacten / whatever.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:55:29 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599272
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Whaaaah!!! Welk subforum?
WFL denk ik. Of ze neemt LIF over

@moblo: maar niemand is hier toch dik? Als ik jouw foto' s zie is er ook niet echt een reden om af te vallen, behalve dat jij dat zelf mooier vindt. Ik vind je prachtig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')