Ik denk dat ik dat wel voor elkaar kan krijgen. Maar dan komt het neer op ongeveer 130usd per paar.quote:Op maandag 3 november 2008 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel! Ik geloof niet dat enige Amerikaanse connectie zin heeft om deze voor mij te bestellen
De zwarte zijn maar in twee maten te krijgen, trouwens. Ik switch naar de rode
Lopen ze nou maar tot maat 11?quote:Op maandag 3 november 2008 22:53 schreef denimfanatism het volgende:
95 dollars, speciaal gemaakt voor Barneys in NY. Barneys is net de Bijenkorf maar dan met designer kleding.
http://www.barneys.com/CO-OP%20Shoes/CO-OP13,default,sc.html
zou je echt niet kunnen achterhalen in welke winkel dat was ? Ik wil deze schoenen echt !quote:Op zondag 2 november 2008 21:08 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze in Zwolle sowieso in maat 42 gezien, al weet ik niet welke winkel het was.
Hangt van je broek af imo.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef Nozuka het volgende:
[..]
Grote voeten met All Stars zien er niet uit imo.
Cool! Ebay?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
Het duurde even maar ik heb ze binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:00 schreef LightHI het volgende:
[..]
zou je echt niet kunnen achterhalen in welke winkel dat was ? Ik wil deze schoenen echt !
quote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Sneakers had ze wel staan , heb me nog staan verbazen over die dunne zool. Al kan Sidestep ze ook best hebben.
Amerikaanse maat 11 is gewoon Europese maat 45 hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:38 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand waar deze te koop zijn in 10.5 (maat 45)?
[ afbeelding ]
Zie ze wel als 11
Uiteindelijk net de bovenste besteld via ClassicSportShoes.com voor €98 totaal (ligt het aan mij of komen de koersomrekingen bij Paypal altijd een paar euro hoger uit? Ik heb het drie keer omgerekend en kwam bij alledrie op €96 nog wat uitquote:Op donderdag 13 november 2008 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zoek bruin leren All Stars, het liefst deze:
[ afbeelding ]
Maar deze mag ook:
[ afbeelding ]
Voor een niet al te belachelijk hoge prijs? (schandalig hoe we hier genaaid worden - ik heb in Amerika m'n zwarte All Stars voor $40 gekocht terwijl ze hier €60 kosten)
Je loopt graag als een verwaarloosde bij?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
Het duurde even maar ik heb ze binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paypal pakt altijd een iets andere koers ja, ze willen wel ergens geld op verdienen he!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Uiteindelijk net de bovenste besteld via ClassicSportShoes.com voor €98 totaal (ligt het aan mij of komen de koersomrekingen bij Paypal altijd een paar euro hoger uit? Ik heb het drie keer omgerekend en kwam bij alledrie op €96 nog wat uit), hopen dat de douane eraf blijft
Die zwart met goudenquote:Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef denimfanatism het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zit die? Ik moet er elke week een aantal keren heen voor m'n werk, dus loop ik er een keer langs:)quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef JJH het volgende:
Ik zag vanavond trouwens dat die Converse shop in Zwolle zijn deuren geopend heeft! Binnenkort maar eens even een blik werpen daarbinnen
Ik ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef JJH het volgende:
Ik zag vanavond trouwens dat die Converse shop in Zwolle zijn deuren geopend heeft! Binnenkort maar eens even een blik werpen daarbinnen
Om de hoek bij de Mediamarkt, in het Maagjesbolwerk zegmaar. Als je vanaf de Melkmarkt komt loop je er recht tegenaan!quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:57 schreef acidd91 het volgende:
[..]
Waar zit die? Ik moet er elke week een aantal keren heen voor m'n werk, dus loop ik er een keer langs:)
Ze zitten hemelsquote:Op zondag 16 november 2008 00:51 schreef Wouser het volgende:
Vraag me toch echt af wat mensen bezielt om dit soort schoenen te gaan kopen eerlijk gezegd. Die schoenen hebben dus echt geen zolen je loopt je voeten er helemaal mee kapot imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |