Voor mij is het ook echt te vroeg om daarover te oordelen. Heb ze pas twee maanden. Tot nu toe ziet het leerwerk er nog perfect uit, ben al wel op mysterieuze wijze zo'n ringetje-in-de-zijkant kwijtgeraakt, maar dat is niet specifiek voor de leren versie dacht ik zo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:05 schreef bear87 het volgende:
En hoe zit het verder met de leren versie, is dat echt aanmerkelijk betere kwaliteit? Zijn ze echt degelijker? Ik vind ze namelijk wel net wat "sjieker" ( voor zover dat kan met All stars ) dan de katoenen versie. Als de kwaliteit echt beter is heb ik het geld er nog wel voor over..al scheelt het bij mijn winkel wel 40 euro..
Schitterend!quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:13 schreef zaara het volgende:
Deze heb ik vorige week gekocht: [ afbeelding ]
Ja, ik heb ze in Zwolle sowieso in maat 42 gezien, al weet ik niet welke winkel het was.quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef LightHI het volgende:
[..]
Schitterend!
Eindelijk een fijn modelletje zonder lompe zool. Bestaat dit model in maatje 42 ? Want ik vind ze slechts tot maat 41 ...
Sneakers had ze wel staan , heb me nog staan verbazen over die dunne zool. Al kan Sidestep ze ook best hebben. Daarnaast komt er naast de Mediamarkt een Converse winkelquote:Op zondag 2 november 2008 21:08 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze in Zwolle sowieso in maat 42 gezien, al weet ik niet welke winkel het was.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:08 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze in Zwolle sowieso in maat 42 gezien, al weet ik niet welke winkel het was.
Die rode zijn wel flashyquote:Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef denimfanatism het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vertel! Ik geloof niet dat enige Amerikaanse connectie zin heeft om deze voor mij te bestellenquote:Op maandag 3 november 2008 23:10 schreef denimfanatism het volgende:
Er zijn meer manieren. Als die zwarte helemaal zwart waren dan had ik die zeker gekocht, nu twijfel ik.
Oeh tof! WAAR?! WAAR?!quote:Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef denimfanatism het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
L E Z E Nquote:Op maandag 3 november 2008 22:53 schreef denimfanatism het volgende:
95 dollars, speciaal gemaakt voor Barneys in NY. Barneys is net de Bijenkorf maar dan met designer kleding.
http://www.barneys.com/CO-OP%20Shoes/CO-OP13,default,sc.html
Mja, oke, goede redenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:13 schreef MadGuy het volgende:
Lieve Lauriette, je begrijpt toch wel dat ik bij het zien van zoveel pracht niet meer normaal door kon lezen?
Na een maandje is ze zool niet meer plat omdat je ze hebt ingelopen & dan zitten ze als pantoffels.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef Double-U het volgende:
Ik zie allemaal geweldig mooie Allstars ... maar ben ik nou de enige die absoluut niet op die schoenen kan lopen? Ze zijn mij veel te plat. Wat ik overigens wel jammer vind want er zijn echt hele mooie bij!
ik wou ze ook, blijk t een vrouwenmodel te zijn, ik balen.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:13 schreef zaara het volgende:
Deze heb ik vorige week gekocht: [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |