De mijne zijn eigenlijk een halve maat te groot en bij de zijkant zie je dat het ook al los begint te gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb dat bij mijn all stars die een halve maat te klein zijn, bij alle andere all stars niet.. kan dus goed aan de maat liggen.
Vind het toch vreemd, want volgens mij heb ik dat maar bij 1 paar. En zeker niet toen ik ze net had, das iets van de laatste tijd, en ik heb ze inmiddels 1,5 jaar. Ik ga er bij m'n andere all stars ook eens op letten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:00 schreef AJ187 het volgende:
[..]
De mijne zijn eigenlijk een halve maat te groot en bij de zijkant zie je dat het ook al los begint te gaan.
Ik heb gewoon dat standaardmodel. Waarschijnlijk gaat het alleen daar los, omdat de schoen daar elke keer buigt als je loopt.
Ik heb ze overigens ook nog maar enkele weken.
Ik ging er op letten of andere mensen het ook hadden...en veel hebben het ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind het toch vreemd, want volgens mij heb ik dat maar bij 1 paar. En zeker niet toen ik ze net had, das iets van de laatste tijd, en ik heb ze inmiddels 1,5 jaar. Ik ga er bij m'n andere all stars ook eens op letten.
hadden ze daar deze staanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag vandaag die kurt cobains liggen bij de maw in Utrecht. Toch niet heel bijzonder.
Welcome to the green clubquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe all stars nu al binnen.Vind de kleur super, heb alleen wel het idee dat het witte gedeelte aan de voorkant iets groter is dan bij al m'n andere all stars.. verder zien ze er super uit. En dat voor 30 euro incl verzending.
Bataviastad hebben ze toch altijd alleen maar kleding enzo van een aantal collecties terug of zo? Bij All stars maakt dat iig niet uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:11 schreef Stansfield het volgende:
Morgen ga ik eens ff kijken in bataviastad. Weet iemand of daar nog wat leuks ligt?
Viel vies tegen.Heel klein winkeltje met maar heel weinig all stars. Alleen laatste maatjes. Dus 1 of 2 maten per model en echt niks leuks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bataviastad hebben ze toch altijd alleen maar kleding enzo van een aantal collecties terug of zo? Bij All stars maakt dat iig niet uit.
Jammer. Was het verder ook niets, qua kleding enzo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Viel vies tegen.Heel klein winkeltje met maar heel weinig all stars. Alleen laatste maatjes. Dus 1 of 2 maten per model en echt niks leuks.
Ik vond het heel erg tegenvallen. Er was ook maar een klein deel converse. De rest was gevuld met schoenen van australian.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jammer. Was het verder ook niets, qua kleding enzo?
Ohh, die vind ik ook zo mooiquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:13 schreef zaara het volgende:
Deze heb ik vorige week gekocht: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind de zool echt niet mooi van dat model.
Dat zijn ze ook niet hoor, maar ben bang dat het verder gaat scheuren en ik met een maand de complete rechterkant van m'n linkerschoen open heb liggen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:06 schreef wesley_k het volgende:
Waarom zou je er een nieuw ringetje in laten zetten? All Stars moet je niet netjes houden vind ik
Ja?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, die vind ik ook zo mooi
Ik geloof trouwens dat wij de enigen zijn die ze mooi vinden, zie een paar pagina's terug
Ik drukte me nog mild uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |