van '73...geen verschil toch? ;-)quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
ben je trouwens echt van 1937?
Dat denk ik ook. Maar was was wel zo leuk geweest om dat even te zeggen, had ik waarschijnlijk ook prima gevonden maar had ik geen valse hoop gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze wilde gewoon een avontuurtje voordat ze eeuwige trouw belooft aan haar vriend, get over it
Pardon mevrouw, zou u mij dan willen uitleggen waardoor er uit een grote proef in Duitsland (als ik me niet vergis) onlangs (als in afgelopen maand) is waargenomen dat 1 op de 3 kinderen pappa zegt tegen heul iemand anders dan zijn/haar echte pappaquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Sowflow het volgende:
[..]
van '73...geen verschil toch? ;-)
De vrouw in kwestie heeft meer te verantwoorden dan jij Michael.
Je actie verdient geen schoonheidsprijs, maar mannen zijn een stuk zwakker als het gaat om een seksuele uitnodiging.
haha ja vertel mij wat! maar dat over die kleine kans, is dat wel echt zo. Tegenwoordig worden relaties toch makkelijk verbroken hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Sowflow het volgende:
[..]
PS ik lees net je antwoord op mijn vraag:
Ach jongen...is wel heel gevaarlijk voor het hart hoor, sex hebben met iemand die je leuk vindt + die gebonden is... de kans is zo klein dat de ander voor je kiest.
Nu is je verhaal dus duidelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:33 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar was was wel zo leuk geweest om dat even te zeggen, had ik waarschijnlijk ook prima gevonden maar had ik geen valse hoop gehad.
Ja klopt, maar ga daar niet van uit. Bovendien, wie zegt dat de vreemdgaander die kiest voor haar minnaar / zijn minnares, deze weer verlaat voor een ander, waar zij/ hij ook mee vreemdgaat. Eens een vreemdgaander...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
haha ja vertel mij wat! maar dat over die kleine kans, is dat wel echt zo. Tegenwoordig worden relaties toch makkelijk verbroken hoor.
Gaat ze er in the Terminal niet vandoor met Tom Hanks die gewoon vrijgezel is?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Nu is je verhaal dus duidelijk.
Moet ik ineens denken aan de Terminal met Catherina Zeta Jones die een verhouding heeft met een getrouwde man...die kiest natuurlijk nooit voor haar. En zij ziet dit als haar lot...![]()
Ik heb toen heel hard "trut" gezegd in de bios. Je hebt een keuze...valse hoop is loeigevaarlijk.
Maar goed, nu is je hart wat zachter geworden, waardoor je nu ook voorzichtiger met anderen omgaat. Is wel een plus vind ik. Je wordt er alleen een mooiere man van.
Wat dacht je van scheidingen...?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:35 schreef santax het volgende:
[..]
Pardon mevrouw, zou u mij dan willen uitleggen waardoor er uit een grote proef in Duitsland (als ik me niet vergis) onlangs (als in afgelopen maand) is waargenomen dat 1 op de 3 kinderen pappa zegt tegen heul iemand anders dan zijn/haar echte pappa
Ik kan u verzekeren dat niet 1 op de 3 van mijn mannelijke vrienden vreemd gaat. Laat staan onveilig
Dat 1 op de 3 zal ook wel meevallen. Dat soort onderzoeken neem ik met een korreltje zout, maar ja wie ben ik.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:35 schreef santax het volgende:
[..]
Pardon mevrouw, zou u mij dan willen uitleggen waardoor er uit een grote proef in Duitsland (als ik me niet vergis) onlangs (als in afgelopen maand) is waargenomen dat 1 op de 3 kinderen pappa zegt tegen heul iemand anders dan zijn/haar echte pappa
Ik kan u verzekeren dat niet 1 op de 3 van mijn mannelijke vrienden vreemd gaat. Laat staan onveilig
Nee, zij kiest uiteindelijk voor de getrouwde man. De stomme trut, die lijdzaam zegt dat het haar lot is...wow! Kan ik echt niet uitstaan!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:40 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Gaat ze er in the Terminal niet vandoor met Tom Hanks die gewoon vrijgezel is?
en dat van die mooiere man, toch nog iets positiefs. Maar ik denk dat mn hart juist wat harder is geworden hoor, zo gaat dat volgens mij na zo'n ervaring.
Michael 1600! Een kloon van...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:43 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Dat 1 op de 3 zal ook wel meevallen. Dat soort onderzoeken neem ik met een korreltje zout, maar ja wie ben ik.
Dat laatste moet je niet van uitgaan, maar niets is zeker in het leven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:39 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ga daar niet van uit. Bovendien, wie zegt dat de vreemdgaander die kiest voor haar minnaar / zijn minnares, deze weer verlaat voor een ander, waar zij/ hij ook mee vreemdgaat. Eens een vreemdgaander...
Ik ben voor je aan de google. Weet ook niet meer waar ik het precies gelezen heb.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:41 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Wat dacht je van scheidingen...?
Maar kom even met het volledige onderzoek, want 1 op de 3 een bastaard, dat geloof ik niet.
tja, sorry daar ben ik toch vrij hard in. Ik ken die gozer niet en vind haar leuker dan leuk. 1+1=2.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:51 schreef Sowflow het volgende:
Brrr... zou ik zelf niet prettig vinden hoor...ik zou me dan toch een relatieverbreker voelen...
Ik schrik ook ontzettend van de hoge percentage die vreemdgaat, van mensen die je kent of indirect kent. Dan denk: "Gvd, is er dan ook geen enkele gehechtheid en respect! Zijn we dan toch beesten after all?"quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:48 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ben voor je aan de google. Weet ook niet meer waar ik het precies gelezen heb.
Maar heb het er toevallig 2 weken terug nog met mijn vriendin over gehad (studentje psychologie). Die had het ook gelezen. We hebben er nog hartelijk om gelachen zelfs.
Ik zou soms willen dat ik ook zo was...lijkt me heerlijk om zo nuchter en een tikje gewetenloos door het leven te gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
tja, sorry daar ben ik toch vrij hard in. Ik ken die gozer niet en vind haar leuker dan leuk. 1+1=2.
Volgens mij is daar trouwens een logische verklaring voor hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Ik schrik ook ontzettend van de hoge percentage die vreemdgaat, van mensen die je kent of indirect kent. Dan denk: "Gvd, is er dan ook geen enkele gehechtheid en respect! Zijn we dan toch beesten after all?"
Ik probeer het te accepteren dat dit dus "normaal" is, maar is zeker geen leuk stukje realiteit.
Nee dat is het zeker niet. Maareh, misschien kan ik je helpen dat te leren accepteren? PM me je telefoonnummer eensquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Ik schrik ook ontzettend van de hoge percentage die vreemdgaat, van mensen die je kent of indirect kent. Dan denk: "Gvd, is er dan ook geen enkele gehechtheid en respect! Zijn we dan toch beesten after all?"
Ik probeer het te accepteren dat dit dus "normaal" is, maar is zeker geen leuk stukje realiteit.
Pff.. kansloos zeg. Je hebt een vriendin zeg je net idioot.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:57 schreef santax het volgende:
[..]
Nee dat is het zeker niet. Maareh, misschien kan ik je helpen dat te leren accepteren? PM me je telefoonnummer eens
Ja eentje die godzijdank wel gevoel voor humor heeftquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:58 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Pff.. kansloos zeg. Je hebt een vriendin zeg je net idioot.
Als jij dit al humor vind, dan ben ik echt standup comedian.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:59 schreef santax het volgende:
[..]
Ja eentje die godzijdank wel gevoel voor humor heeft
Nee jij valt meer in de categorie 'Autist' denk ik. Dat is heel iets anders dan iemand die Auditie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:00 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Als jij dit al humor vind, dan ben ik echt standup comedian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |