abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61608254
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:45 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo. .
Wat bedoel je daarmee? Dat je er geen probleem in ziet dat relaties naar de knoppen gaan als we in een wereld zouden leven, waarin seksuele wensen openlijk zouden worden geuit?
pi_61608306
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:48 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, dat zou een afschuwelijke wereld zijn. Hoe naief kun je zijn om te denken dat het de samenleving goed doet om zo openlijk met seks bezig te zijn. Er is een reden voor hoor, waarom de meeste mensen daar niets voor voelen. Dat er dan een paar van die hippie-achtige idealisten zijn (van het type nudistencamping) die het graag anders ziet, doet daar in het geheel niets aan af.
Ik ben eigenlijk best wel voorstander van een wereld waarin men gewoon eerlijk is over willen neuken of gevoelens hebben. Juist omdat het niet maatschappelijk geaccepteerd is, wordt er zoveel over gelogen en dat doet imho meer pijn. Beschouw mij maar als zo'n idealist, als ik iemand wil neuken, dan ga ik 'm niet voorliegen over gevoelens. En als ik gevoelens heb voor iemand, dan kan ik alleen maar hopen dat 'ie eerlijk is tegen mij.
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Dat je er geen probleem in ziet dat relaties naar de knoppen gaan als we in een wereld zouden leven, waarin seksuele wensen openlijk zouden worden geuit?
Ik ben geen voorstander van oneerlijkheid, daar komt het eigenlijk op neer. Dus dat gedraai en gekonkel om iemand in bed te krijgen, dat is aan mij niet besteed. Van vreemdgaan ben ik overigens helemáál geen voorstander en dat heb ik dan ook nog nooit gedaan.
pi_61608353
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:43 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou, wat ben je dan voor een naïeve klojo? Als een vrouw je écht ziet zitten, dan merk je dat aan hele andere dingen en niet aan de bullshit die ze op het werk makkelijk ongestraft kan verkondigen.
en.. waar merk je dat dan aan, aangezien je dat zo goed weet?
pi_61608384
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:56 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

en.. waar merk je dat dan aan, aangezien je dat zo goed weet?
Hoeveel moeite heeft ze daadwerkelijk gedaan? Heeft ze ooit haar vriend laten zitten om bij jou te kunnen zijn? Heeft ze voor je gekookt? Belde ze je om de klipklap? Ik doel op de daden en niet op de woorden.
pi_61608408
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:54 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk best wel voorstander van een wereld waarin men gewoon eerlijk is over willen neuken of gevoelens hebben. Juist omdat het niet maatschappelijk geaccepteerd is, wordt er zoveel over gelogen en dat doet imho meer pijn. Beschouw mij maar als zo'n idealist, als ik iemand wil neuken, dan ga ik 'm niet voorliegen over gevoelens. En als ik gevoelens heb voor iemand, dan kan ik alleen maar hopen dat 'ie eerlijk is tegen mij.
Er is een hele functionele reden voor waarom het niet maatschappelijk geaccepteerd is en dat is een deel van de grens tussen beschaving en primitieve wanorde. Een idee zoals jij hier ventileert is naar mijn mening een gevaar voor de beschaving. Gelukkig zal dat ideaal nooit werkelijkheid worden, omdat daarmee onvermijdelijk de samenleving ten onder gaat en dat voelen mensen impliciet aan. Openlijk over seks praten zal altijd beperkt blijven tot een kleine groep idealisten.
pi_61608417
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef Sowflow het volgende:
Misschien ben je teleurgesteld en had je wat meer verwacht? Een aanhoudend contact/ spanning?

Ga je nu na deze ervaring minder als verbruiker door het leven?
oh contact is er nog wel hoor, maar had meer gehoopt op het verbreken van haar relatie he.
pi_61608447
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:58 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

oh contact is er nog wel hoor, maar had meer gehoopt op het verbreken van haar relatie he.
ze wilde gewoon een avontuurtje voordat ze eeuwige trouw belooft aan haar vriend, get over it
Ja doei.
pi_61608470
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Wat? wie ben jij? Andre Rouvoet?
pi_61608511
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:58 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Er is een hele functionele reden voor waarom het niet maatschappelijk geaccepteerd is en dat is een deel van de grens tussen beschaving en primitieve wanorde. Een idee zoals jij hier ventileert is naar mijn mening een gevaar voor de beschaving. Gelukkig zal dat ideaal nooit werkelijkheid worden, omdat daarmee onvermijdelijk de samenleving ten onder gaat en dat voelen mensen impliciet aan. Openlijk over seks praten zal altijd beperkt blijven tot een kleine groep idealisten.
Waarom is het een gevaar voor de samenleving volgens jou?
pi_61608516
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoeveel moeite heeft ze daadwerkelijk gedaan? Heeft ze ooit haar vriend laten zitten om bij jou te kunnen zijn? Heeft ze voor je gekookt? Belde ze je om de klipklap? Ik doel op de daden en niet op de woorden.
mmm.. daar heb je zeker een punt. Echt veel heeft ze niet voor me over gehad, maar het is ook wel een vrouw
die niet heeft te klagen over mannelijke aandacht en die doen over het algemeen niet veel moeite om een man voor zich te winnen.
pi_61608519
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Wat? wie ben jij? Andre Rouvoet?
Nee, ik ben een realist en iemand die enigszins nadenkt over hoe zaken in elkaar zitten. Dat in tegenstelling tot van die kinderlijke types die het idee hebben een bepaalde status te ontlenen aan het ventileren van ondoordachte onzin over vrije seksuele moraal.
pi_61608535
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:58 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Openlijk over seks praten zal altijd beperkt blijven tot een kleine groep idealisten.
Dat is niet mijn ervaring hoor. Ik praat zo vaak openlijk over seks.
pi_61608558
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:02 schreef MLI het volgende:

[..]

Waarom is het een gevaar voor de samenleving volgens jou?
Omdat het relaties zal ontwrichten en of je dat nu graag wilt of niet, stabiele liefdesrelaties, bij voorkeur in de vorm van het huwelijk, vormen de bouwstenen van de samenleving.
pi_61608599
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:03 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, ik ben een realist en iemand die enigszins nadenkt over hoe zaken in elkaar zitten. Dat in tegenstelling tot van die kinderlijke types die het idee hebben een bepaalde status te ontlenen aan het ventileren van ondoordachte onzin over vrije seksuele moraal.
ouwe ga leven. Jij gaat straks zuur en verbitterd dood met al je normen en waarden hoor.
pi_61608600
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:04 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring hoor. Ik praat zo vaak openlijk over seks.
En wie ben jij dan wel niet? Half Nederland?
pi_61608632
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:07 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

ouwe ga leven. Jij gaat straks zuur en verbitterd dood met al je normen en waarden hoor.
Ik ben blij dat ik normen en waarden heb, joh. Dat jij ze niet hebt is al triest genoeg voor je. In mijn ogen vorm jij een bedreiging voor vreedzaamheid.

Oh, en ik ben niet oud hoor .
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:11:38 #142
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61608698
Hey Michael, heb je mijn vraag nog niet beantwoord.
Bij mij blijft de vraag hangen: was jij niet degene die haar wilde voor de sex en achteraf blijkt het dus andersom te zijn. Dat doet natuurlijk au.

Overigens veroordeel ik je gedrag niet, persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, maar de liefdesvrucht is door 2 volwassenen in alle vrijheid geconsumeerd.

Ben je nu minder een "verbruiker"?
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:12:29 #143
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61608718
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:08 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik normen en waarden heb, joh. Dat jij ze niet hebt is al triest genoeg voor je. In mijn ogen vorm jij een bedreiging voor vreedzaamheid.

Ik wel...voor FOK!-begrippen...
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_61608752
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef Sowflow het volgende:
Overigens veroordeel ik je gedrag niet, persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, maar de liefdesvrucht is door 2 volwassenen in alle vrijheid geconsumeerd.
Ik persoonlijk veroordeel het gedrag wel. Ik heb er verder geen zeggenschap over wat twee volwassenen in alle vrijheid samen besluiten, maar ik kijk er wel op neer. Op een dergelijke manier met seks om gaan, bedoel ik.
pi_61608871
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:08 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Allereerst heb ik wel normen en waarden, maar vind ik seks hebben met een vrouw die een eigen wil heeft niet per defenitie fout. En dat over vreedzaamheid is te sneu om op te reageren.

Nou je klinkt als iemand van de vorige eeuw.
pi_61608957
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef Sowflow het volgende:
Hey Michael, heb je mijn vraag nog niet beantwoord.
Bij mij blijft de vraag hangen: was jij niet degene die haar wilde voor de sex en achteraf blijkt het dus andersom te zijn. Dat doet natuurlijk au.

Ben je nu minder een "verbruiker"?
oh ja bij deze. Ik wilde haar niet voor de sex, ik vond haar in meer opzichten leuk. Zij mij ook, maar een lange relatie verbreek je niet zomaar en dat wist ik toen ik eraan begon, maar ja liefde maakt blind.

Ik zal idd wel meer rekening houden met andermans gevoelens in dit soort situaties ja.
pi_61609063
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:12 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Ik wel...voor FOK!-begrippen...
ben je trouwens echt van 1937?
pi_61609084
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:18 schreef Michael16000 het volgende:
maar vind ik seks hebben met een vrouw die een eigen wil heeft niet per defenitie fout.
pi_61609115
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef Deliah het volgende:

[..]

wat ? elke vrouw kan toch voor zichzelf beslissen wat ze wil? zo bedoel ik het.
pi_61609158
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:26 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

wat ? elke vrouw kan toch voor zichzelf beslissen wat ze wil? zo bedoel ik het.
Dan heb ik niks gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')