abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61606551
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Pff, hoe oud ben je.
Staat in m'n profiel...
quote:
Iemand met dit soort opmerkingen verdient geen vriendin. Zal dus ook wel een enorme draak zijn.
Begin jij maar niet over iets verdienen, wat je verdiend heb ik al gezegd.
quote:
Kom je me nou 2 blauwe ogen bezorgen?
Waarom zou ik, mijn vriendin gaat toch niet vreemd?
Powered by Janetje®
pi_61606581
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:44 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Staat in m'n profiel...
[..]

Begin jij maar niet over iets verdienen, wat je verdiend heb ik al gezegd.
[..]

Waarom zou ik, mijn vriendin gaat toch niet vreemd?
Omdat ik haar beledigde, Don Juan. Of is draak nog een compliment voor die heks van je.
pi_61606657
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:45 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Omdat ik haar beledigde, Don Juan. Of is draak nog een compliment voor die heks van je.
Wat is je doel van dit topic?
'Kijk mij stoer zijn, ik heb een wijf met een relatie geneukt!' of ben je echt een tyfushuile en zijn je gevoelens gekwetst.
Powered by Janetje®
pi_61606994
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:14 schreef Re het volgende:

[..]

och, misschien zag ze je als goeie spermadonor
Die kans is groot! Kijk uit, daar krijg je kinderen van!
Daarbij is de kans op bevruchting groter bij een slippertje dan bij een wip met de vaste partner...
pi_61607414
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Niet als de vrouw avances blijft maken, ik blijf een man.
oh ja en waarom trouwens? ik ben vrijgezel en heb aan niemand verantwoording af te leggen.
dan is het maar goed dat ze je gebruikt heeft

'ik blijf een man' is zo een kutexcuus, alsof je dan geen normen en waarden hoeft te hebben

je gaat niet vreemd én je gaat niet met een vrouw naar bed waarvan je weet dat ze bezet is.. hoe zou jij het vinden als je partner vreemdging?
Avances zijn ego-strelend maar niet zaligmakend.

Daarbij als een vrouw vreemdgaat (of een man in mijn geval) 'voor mij' dan kun je er donder op zeggen dat het een onbetrouwbaar stuk vreten is en zou ik er niet eens meer seks mee kúnnen hebben
Ja doei.
pi_61607449
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'ik blijf een man' is zo een kutexcuus, alsof je dan geen normen en waarden hoeft te hebben

je gaat niet vreemd én je gaat niet met een vrouw naar bed waarvan je weet dat ze bezet is.. hoe zou jij het vinden als je partner vreemdging?

Daarbij als een vrouw vreemdgaat (of een man in mijn geval) 'voor mij' dan kun je er donder op zeggen dat het een onbetrouwbaar stuk vreten is en zou ik er niet eens meer seks mee kúnnen hebben
Amen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_61607545
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gozer stel je niet zo aan man. Als er een mooie vrouw voor je staat die je vraagt om sex met haar te hebben zeg jij: nee sorry je hebt nog een vriend daar kan ik echt niet aan beginnen.

oh zie dat je een vrouw bent, dat verklaard een hoop.
pi_61607584
srsly! _!
Ja doei.
pi_61607716
zag gewoon wat later dat je een vrouw bent, niet zo op de kast meteen he.
pi_61607723
TS, als die chick écht zo verliefd op je was, dan had je je nu niet gebruikt gevoeld, of wel?

Ik moet altijd zo ontzettend hard lachen als een meisje types als TS zo in de maling neemt. Sorry, maar je loopt je pik achterna en nu voel je je gebruikt? Echt, er is geen beter vermaak dan leedvermaak.
pi_61607768
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:32 schreef Michael16000 het volgende:
zag gewoon wat later dat je een vrouw bent, niet zo op de kast meteen he.
Nee, maar heel even wat moblo zegt, jij bent verliefd op een of andere sletje dat vreemd gaat met jou en dat daarna geen interesse meer toont. Ik bedoel wil je nog een aangetekende brief voordat dat boodschap aankomt?
pi_61607888
Ik vind niet dat TS meteen zo vreselijk fout is omdat hij het met een vrouw met relatie heeft gedaan (zij is -als je dat zo zou willen stellen- 'fouter'), maar inderdaad: ook vrouwen gebruiken. So be it, get over it.
pi_61607890
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:11 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Dat klopt denk ik niet. Als ze geen relatie zou hebben zou het eenvoudig zijn hoor, dan was ze absoluut voor me gegaan. Waren haar letterlijke woorden.
Whehehe, ook vrouwen roepen van alles om iemand in bed te krijgen.
pi_61607911
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:38 schreef MLI het volgende:

[..]

Schattig he? Die naïeve jochies
pi_61607925
quote:

[..]

Dat zijn altijd bepaalde types en dat zijn niet de types waar je nu al te veel respect voor hoeft te hebben.
pi_61607954
Had iemand trouwens de optie al genoemd dat missy gewoon zich schuldig voelt en voor de zekerheid zich nu vastklampt aan dr eigen vent?
pi_61607966
quote:

[..]

Tegen mij wel ja.
pi_61607983
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:40 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat zijn altijd bepaalde types en dat zijn niet de types waar je nu al te veel respect voor hoeft te hebben.
Wat zou de wereld toch respectvol zijn als mensen gewoon eerlijk zijn over de neukintenties.
pi_61608035
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:41 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Tegen mij wel ja.
Nou, wat ben je dan voor een naïeve klojo? Als een vrouw je écht ziet zitten, dan merk je dat aan hele andere dingen en niet aan de bullshit die ze op het werk makkelijk ongestraft kan verkondigen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:44:21 #120
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61608059
Misschien ben je teleurgesteld en had je wat meer verwacht? Een aanhoudend contact/ spanning?

Ga je nu na deze ervaring minder als verbruiker door het leven?
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_61608068
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:42 schreef MLI het volgende:

[..]

Wat zou de wereld toch respectvol zijn als mensen gewoon eerlijk zijn over de neukintenties.
Denk je?
Ik denk dat veel relaties die eerlijkheid niet zouden overleven
pi_61608095
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Denk je?
Ik denk dat veel relaties die eerlijkheid niet zouden overleven
Ik zie het probleem niet zo. .
pi_61608147
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:11 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Dat klopt denk ik niet. Als ze geen relatie zou hebben zou het eenvoudig zijn hoor, dan was ze absoluut voor me gegaan. Waren haar letterlijke woorden.

net zoals dat getrouwde vrouwen ook ooit wel écht bij hun man weg gaan, maar wachten op 'het juiste moment'

Ja doei.
pi_61608171
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:42 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, dat zou een afschuwelijke wereld zijn. Hoe naief kun je zijn om te denken dat het de samenleving goed doet om zo openlijk met seks bezig te zijn. Er is een reden voor hoor, waarom de meeste mensen daar niets voor voelen. Dat er dan een paar van die hippie-achtige idealisten zijn (van het type nudistencamping) die het graag anders ziet, doet daar in het geheel niets aan af.
pi_61608232
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:45 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo. .
Het zou wel voor een stuk minder gezeur kunnen zorgen inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')