abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61609213
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:28 schreef Deliah het volgende:

[..]

Dan heb ik niks gezegd.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:31:58 #152
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61609250
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

ben je trouwens echt van 1937?
van '73...geen verschil toch? ;-)

De vrouw in kwestie heeft meer te verantwoorden dan jij Michael.
Je actie verdient geen schoonheidsprijs, maar mannen zijn een stuk zwakker als het gaat om een seksuele uitnodiging.

PS ik lees net je antwoord op mijn vraag:
Ach jongen...is wel heel gevaarlijk voor het hart hoor, sex hebben met iemand die je leuk vindt + die gebonden is... de kans is zo klein dat de ander voor je kiest.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_61609308
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ze wilde gewoon een avontuurtje voordat ze eeuwige trouw belooft aan haar vriend, get over it
Dat denk ik ook. Maar was was wel zo leuk geweest om dat even te zeggen, had ik waarschijnlijk ook prima gevonden maar had ik geen valse hoop gehad.
pi_61609370
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Sowflow het volgende:

[..]

van '73...geen verschil toch? ;-)

De vrouw in kwestie heeft meer te verantwoorden dan jij Michael.
Je actie verdient geen schoonheidsprijs, maar mannen zijn een stuk zwakker als het gaat om een seksuele uitnodiging.
Pardon mevrouw, zou u mij dan willen uitleggen waardoor er uit een grote proef in Duitsland (als ik me niet vergis) onlangs (als in afgelopen maand) is waargenomen dat 1 op de 3 kinderen pappa zegt tegen heul iemand anders dan zijn/haar echte pappa

Ik kan u verzekeren dat niet 1 op de 3 van mijn mannelijke vrienden vreemd gaat. Laat staan onveilig
pi_61609394
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Sowflow het volgende:

[..]

PS ik lees net je antwoord op mijn vraag:
Ach jongen...is wel heel gevaarlijk voor het hart hoor, sex hebben met iemand die je leuk vindt + die gebonden is... de kans is zo klein dat de ander voor je kiest.

haha ja vertel mij wat! maar dat over die kleine kans, is dat wel echt zo. Tegenwoordig worden relaties toch makkelijk verbroken hoor.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:36:54 #156
207555 Sowflow
pi_61609421
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:33 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Maar was was wel zo leuk geweest om dat even te zeggen, had ik waarschijnlijk ook prima gevonden maar had ik geen valse hoop gehad.
Nu is je verhaal dus duidelijk.
Moet ik ineens denken aan de Terminal met Catherina Zeta Jones die een verhouding heeft met een getrouwde man...die kiest natuurlijk nooit voor haar. En zij ziet dit als haar lot...
Ik heb toen heel hard "trut" gezegd in de bios. Je hebt een keuze...valse hoop is loeigevaarlijk.
Maar goed, nu is je hart wat zachter geworden, waardoor je nu ook voorzichtiger met anderen omgaat. Is wel een plus vind ik. Je wordt er alleen een mooiere man van.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:39:23 #157
207555 Sowflow
pi_61609467
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

haha ja vertel mij wat! maar dat over die kleine kans, is dat wel echt zo. Tegenwoordig worden relaties toch makkelijk verbroken hoor.
Ja klopt, maar ga daar niet van uit. Bovendien, wie zegt dat de vreemdgaander die kiest voor haar minnaar / zijn minnares, deze weer verlaat voor een ander, waar zij/ hij ook mee vreemdgaat. Eens een vreemdgaander...
pi_61609487
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Nu is je verhaal dus duidelijk.
Moet ik ineens denken aan de Terminal met Catherina Zeta Jones die een verhouding heeft met een getrouwde man...die kiest natuurlijk nooit voor haar. En zij ziet dit als haar lot...
Ik heb toen heel hard "trut" gezegd in de bios. Je hebt een keuze...valse hoop is loeigevaarlijk.
Maar goed, nu is je hart wat zachter geworden, waardoor je nu ook voorzichtiger met anderen omgaat. Is wel een plus vind ik. Je wordt er alleen een mooiere man van.
Gaat ze er in the Terminal niet vandoor met Tom Hanks die gewoon vrijgezel is?

en dat van die mooiere man, toch nog iets positiefs. Maar ik denk dat mn hart juist wat harder is geworden hoor, zo gaat dat volgens mij na zo'n ervaring.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:41:09 #159
207555 Sowflow
pi_61609503
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:35 schreef santax het volgende:

[..]

Pardon mevrouw, zou u mij dan willen uitleggen waardoor er uit een grote proef in Duitsland (als ik me niet vergis) onlangs (als in afgelopen maand) is waargenomen dat 1 op de 3 kinderen pappa zegt tegen heul iemand anders dan zijn/haar echte pappa

Ik kan u verzekeren dat niet 1 op de 3 van mijn mannelijke vrienden vreemd gaat. Laat staan onveilig
Wat dacht je van scheidingen...?
Maar kom even met het volledige onderzoek, want 1 op de 3 een bastaard, dat geloof ik niet.
pi_61609538
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:35 schreef santax het volgende:

[..]

Dat 1 op de 3 zal ook wel meevallen. Dat soort onderzoeken neem ik met een korreltje zout, maar ja wie ben ik.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:44:41 #161
207555 Sowflow
pi_61609570
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:40 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Gaat ze er in the Terminal niet vandoor met Tom Hanks die gewoon vrijgezel is?

en dat van die mooiere man, toch nog iets positiefs. Maar ik denk dat mn hart juist wat harder is geworden hoor, zo gaat dat volgens mij na zo'n ervaring.
Nee, zij kiest uiteindelijk voor de getrouwde man. De stomme trut, die lijdzaam zegt dat het haar lot is...wow! Kan ik echt niet uitstaan!

Je hart is nu even hard, heeft natuurlijk een deuk opgelopen en het heeft dus wat bescherming nodig. Maar met de juiste dame in de toekomst wordt dat wel weer afgebroken.
Empathie (joehoe! ze is bij de -e-!) voor iemand die een zwak voor jou heeft, is nu geen vreemd verschijnsel meer...
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:45:37 #162
207555 Sowflow
pi_61609588
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:43 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Dat 1 op de 3 zal ook wel meevallen. Dat soort onderzoeken neem ik met een korreltje zout, maar ja wie ben ik.
Michael 1600! Een kloon van...
pi_61609597
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:39 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ga daar niet van uit. Bovendien, wie zegt dat de vreemdgaander die kiest voor haar minnaar / zijn minnares, deze weer verlaat voor een ander, waar zij/ hij ook mee vreemdgaat. Eens een vreemdgaander...
Dat laatste moet je niet van uitgaan, maar niets is zeker in het leven.
Maar ze is niet getrouwd of kinderen of wat dan ook, dus zo'n relatie kan op zich snel verbroken worden.
pi_61609624
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:45 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Michael 1600! Een kloon van...
van?
pi_61609665
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:41 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Wat dacht je van scheidingen...?
Maar kom even met het volledige onderzoek, want 1 op de 3 een bastaard, dat geloof ik niet.
Ik ben voor je aan de google. Weet ook niet meer waar ik het precies gelezen heb.
Maar heb het er toevallig 2 weken terug nog met mijn vriendin over gehad (studentje psychologie). Die had het ook gelezen. We hebben er nog hartelijk om gelachen zelfs.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:51:26 #166
207555 Sowflow
pi_61609710
Brrr... zou ik zelf niet prettig vinden hoor...ik zou me dan toch een relatieverbreker voelen...
Ik zou het ook niet prettig vinden als een andere vrouw aan mijn liefje zou zitten.
Maar goed, zo ben ik, en we zijn niet allemaal hetzelfde.
Ik heb de regel: ga vreemd, maar vertel het me meteen met alle gevolgen vandien. Of zorg dat ik er nooit achterkom.
pi_61609741
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:51 schreef Sowflow het volgende:
Brrr... zou ik zelf niet prettig vinden hoor...ik zou me dan toch een relatieverbreker voelen...

tja, sorry daar ben ik toch vrij hard in. Ik ken die gozer niet en vind haar leuker dan leuk. 1+1=2.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:54:23 #168
207555 Sowflow
pi_61609765
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:48 schreef santax het volgende:

[..]

Ik ben voor je aan de google. Weet ook niet meer waar ik het precies gelezen heb.
Maar heb het er toevallig 2 weken terug nog met mijn vriendin over gehad (studentje psychologie). Die had het ook gelezen. We hebben er nog hartelijk om gelachen zelfs.
Ik schrik ook ontzettend van de hoge percentage die vreemdgaat, van mensen die je kent of indirect kent. Dan denk: "Gvd, is er dan ook geen enkele gehechtheid en respect! Zijn we dan toch beesten after all?"
Ik probeer het te accepteren dat dit dus "normaal" is, maar is zeker geen leuk stukje realiteit.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:55:14 #169
207555 Sowflow
pi_61609780
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

tja, sorry daar ben ik toch vrij hard in. Ik ken die gozer niet en vind haar leuker dan leuk. 1+1=2.
Ik zou soms willen dat ik ook zo was...lijkt me heerlijk om zo nuchter en een tikje gewetenloos door het leven te gaan.
pi_61609812
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Ik schrik ook ontzettend van de hoge percentage die vreemdgaat, van mensen die je kent of indirect kent. Dan denk: "Gvd, is er dan ook geen enkele gehechtheid en respect! Zijn we dan toch beesten after all?"
Ik probeer het te accepteren dat dit dus "normaal" is, maar is zeker geen leuk stukje realiteit.
Volgens mij is daar trouwens een logische verklaring voor hoor.
Het klinkt seksistisch, maar de oorzaak is grotendeels dat vrouwen tegenwoordig veel meer deelnemen aan het maatschappelijk leven dan 50 jaar geleden. Op het werk en andere sociale gelegenheden word vreemdgegaan bij het leven. (door mannen en vrouwen uiteraard)
pi_61609822
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Nee dat is het zeker niet. Maareh, misschien kan ik je helpen dat te leren accepteren? PM me je telefoonnummer eens
pi_61609846
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:57 schreef santax het volgende:

[..]

Nee dat is het zeker niet. Maareh, misschien kan ik je helpen dat te leren accepteren? PM me je telefoonnummer eens
Pff.. kansloos zeg. Je hebt een vriendin zeg je net idioot.
pi_61609864
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:58 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Pff.. kansloos zeg. Je hebt een vriendin zeg je net idioot.
Ja eentje die godzijdank wel gevoel voor humor heeft
pi_61609874
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:59 schreef santax het volgende:

[..]

Ja eentje die godzijdank wel gevoel voor humor heeft
Als jij dit al humor vind, dan ben ik echt standup comedian.
pi_61609889
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:00 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Als jij dit al humor vind, dan ben ik echt standup comedian.
Nee jij valt meer in de categorie 'Autist' denk ik. Dat is heel iets anders dan iemand die Auditie heeft gedaan.
pi_61609905
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:01 schreef santax het volgende:

[..]

Nee jij valt meer in de categorie 'Autist' denk ik. Dat is heel iets anders dan iemand die Auditie heeft gedaan.
Autist? verklaar je nader. Of is dit weer zo'n leuk grapje van je, grapjurk.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:04:53 #177
207555 Sowflow
pi_61609941
Vreemdgaan is bij voorbaat al een egoïstische daad, liefde voor je zelf is groter dan die van je partner. Bespreek het dan nog liever binnen je relatie, dan weet iedereen waar die staat.
Een voorbeeld van een man (had natuurlijk ook vrouw kunnen zijn) die 2 jaar lang elke week vreemdgaat en zijn vrouw komt daar achter. Gatverdamme...en de sappen van zijn minnares die zijn vrouw misschien ook heeft geproefd, gatverdamme...
Dit is me niet overkomen, maar is wel mijn grootste nachtmerrie dat snap je wel.
pi_61609952
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:02 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Autist? verklaar je nader. Of is dit weer zo'n leuk grapje van je.
Laat maar, soms kom ik in mijn leven als internet-comedian een publiek tegen dat zichzelf niet zo goed kan verplaatsen in anderen. Ook niet kan inschatten wanneer een emotie gespeeld of echt is. Dat is het moment dat je als internet-comedian moet zeggen: sorry meneer, u krijgt het geld van het kaartje terug. Wilt u zo vriendelijk zijn het topic te verlaten?

Helaas is dit jouw topic en wat nog erger is, heb je geen cent betaald.
Dus ik maak er een notitie van dat jij mij niet grappig vind. Dat is niet erg. Dat mag.
En als je nu verstandig bent, maak jij diezelfde notitie, zodat je niet vergeet dat ik het al weet dat jij mij niet grappig vind... Dan hoef je me dat namelijk niet nogeens te vertellen.

Zijn we voor de rest even goede vrienden.
Hoewel ik toch wel de leukere van de twee ben, al zeg ik het zelf
pi_61610002
quote:
[b]Op zaterdag 13 september 2008 22:04 schreef Gatverdamme...en de sappen van zijn minnares die zijn vrouw misschien ook heeft geproefd, gatverdamme...
De gedetailleerde beschrijving laat niet veel aan de verbeelding over.

Maar toch als ik eerlijk ben, begrijp ik enigszins wel dat je als je in een lange relatie zit niet altijd monogaam kunt zijn.
Als je echt verliefd wordt op een ander, maar je relatie niet zomaar kunt verbreken door omstandigheden snap ik best dat je vreemdgaat.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:08:55 #180
207555 Sowflow
pi_61610017
Okee heren...whoehaaaaaa!

Op ons beurt zijn we allemaal een autist, stand up comedian, kaartjesverkoper.

"Ook niet kan inschatten wanneer een emotie gespeeld of echt is."
Dit is wel verdraaid lastig hoor, zeker op internet...
pi_61610053
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:08 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Maar toch als ik eerlijk ben, begrijp ik enigszins wel dat je als je in een lange relatie zit niet altijd monogaam kunt zijn.
Als je echt verliefd wordt op een ander, maar je relatie niet zomaar kunt verbreken door omstandigheden snap ik best dat je vreemdgaat.
Even serieus dan weer.
God, ik ga nu heel belerend klinken zonder dat ik dat wil.

Maar toen ik zelf zo tussen mijn 16de en 21ste was ben ik zelf heel veel vreemd gegaan. Maar met wat ik nu weet... Wat het me toendertijd eigenlijk allemaal gekost heeft, was het dat niet waard. Je weet wat je hebt... En ik begrijp de gevoelens, de lust, het verlangen heel goed. Maar het gaat wel altijd ten koste van je relatie. Misschien komt ze/hij er nooit achter maar dan nog zit jij met valentijn of met de kerst naast iemand die zielsveel om je geeft... en het enige wat jij kunt denken is: oh als ze er maar nooit achter komt...

Ik begrijp de lusten, maar ik betwijfel of veel mensen de lasten ook begrijpen.
pi_61610060
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:05 schreef santax het volgende:

[..]

[/sub]
sorry ik ben toch meer van de korte, harde grappen. Jouw poging is aardig, maar er moet nog flink aan geschaafd worden. Laten we het daar op houden.
pi_61610089
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:08 schreef Sowflow het volgende:
Okee heren...whoehaaaaaa!

Op ons beurt zijn we allemaal een autist, stand up comedian, kaartjesverkoper.

"Ook niet kan inschatten wanneer een emotie gespeeld of echt is."
Dit is wel verdraaid lastig hoor, zeker op internet...
Vooruit, aangezien 80% van de communicatie uit mimiek en lichaamstaal bestaat heb je me daar klem
Nouja, hopelijk is het een opluchting dat als jullie mijn gezicht erbij hadden gezien, de grap vast en zeker meteen duidelijk en zeer luchtig was overgekomen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:14:39 #184
207555 Sowflow
pi_61610132
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:08 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Nee Michael, dit is te scheef voor me. Er zijn andere manieren. Relatie hebben betekent dat je samen een eenheid vormt, dit betekent echter niet dat je voor altijd elkaars enige bedgenoot bent. Wel dat je met respect met elkaar omgaat en voor elkaar zorgt. Stiekem sex hebben met een 3e past daar niet in, zelfs van een zoen kun je een SOA oplopen.

Als je een langere tijd bij elkaar bent, kan ik me wel voorstellen dat je nieuwe sexuele prikkeling zoekt. Dan is het belangrijk dat je relatie sterk genoeg is om dat te bespreken. Samen een avontuur opzoeken kan minstens zo leuk zijn.
Wist je dat Sting en zijn vrouw aan escortdames doen? (bron: een vriend van een vriend die in het hotel werkt waar Sting verbleef)
Zij doen dit dus samen, dat is nu een mooi voorbeeld van relatie, liefde en seksuele prikkeling met een 3e/4e/5e.

PS Ik heb je laatste zin niet goed gelezen. Maar goed, ach, de relatie eerst afronden en dan op naar de andere is toch wel een mooi streven hoor...
pi_61610201
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:14 schreef Sowflow het volgende:

[..]

zelfs van een zoen kun je een SOA oplopen.

Dit was mij niet bekend trouwens, maar ik zal oppassen voortaan.

En eerst een relatie afronden en dan verder zoeken... zo simpel zit het leven volgens mij niet in mekaar hoor.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:20:51 #186
207555 Sowflow
pi_61610239
Ach beste Michael, dan krijg ik vandaag weer een bevestiging van het feit waarom jonge mannen mij niets doen. Volle eieren, leeg hoofd. Veel vrouwen houden van jonge mannen omdat zij lichamelijk strakker in hun vel zitten en enthousiast zijn. Zie hier, vrouwen en mannen zijn hierin hetzelfde. Maar volle eieren moeten geleegd worden, en de drang is zo groot, dat het hun verstand te boven gaat.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:22:35 #187
207555 Sowflow
pi_61610269
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:18 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Dit was mij niet bekend trouwens, maar ik zal oppassen voortaan.

En eerst een relatie afronden en dan verder zoeken... zo simpel zit het leven volgens mij niet in mekaar hoor.
Klopt, simpel is het niet altijd...het kan wel een streven zijn waardoor je geleid/ gemotiveerd wordt. Het leven dient ook niet altijd makkelijk te zijn. Beproeving, daaaar krijg je pas kloten van! Ook vrouwen!
pi_61610273
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:11 schreef santax het volgende:

[..]

Misschien komt ze/hij er nooit achter maar dan nog zit jij met valentijn of met de kerst naast iemand die zielsveel om je geeft... en het enige wat jij kunt denken is: oh als ze er maar nooit achter komt...

Ik begrijp de lusten, maar ik betwijfel of veel mensen de lasten ook begrijpen.
Er zijn denk ik wel mensen die nauwelijks last hebben van zo'n geweten dat opspeeld hoor.
Die 20 jaar lang vreemd kunnen gaan en die rol gewoon kunnen blijven spelen van leuke gezellige echtgenoot/partner.
pi_61610275
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:20 schreef Sowflow het volgende:
Ach beste Michael, dan krijg ik vandaag weer een bevestiging van het feit waarom jonge mannen mij niets doen. Volle eieren, leeg hoofd. Veel vrouwen houden van jonge mannen omdat zij lichamelijk strakker in hun vel zitten en enthousiast zijn. Zie hier, vrouwen en mannen zijn hierin hetzelfde. Maar volle eieren moeten geleegd worden, en de drang is zo groot, dat het hun verstand te boven gaat.
En nooit meer zal ik nog oprecht kunnen genieten van een omelet op een zondagochtend
pi_61610339
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:18 schreef Michael16000 het volgende:
Nou je klinkt als iemand van de vorige eeuw.
Echt, vriend, zo'n opmerking ...
pi_61610346
quote:
Ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen vrees ik...en dat jonge mannen jou niets doen: ik geloof het niet helemaal.
pi_61610376
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Echt, vriend, zo'n opmerking ...
haha je hebt zelfs de reactiesnelheid van iemand van 80.
sorry hoor maar die pseudo-wetenschappelijke praatjes van jeirriteerden me mateloos.
Ik heb ook wetenschappelijk onderwijs genoten, maar ga er hier niet zo mee te koop lopen.

Gooi die boeken van je uit het raam en ga vanavond lekker stappen jongen. Ga drinken achter de vrouwen aan..
zoals ik nu ga doen trouwens. Fijne avond.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:30:58 #193
207555 Sowflow
pi_61610454
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen vrees ik...en dat jonge mannen jou niets doen: ik geloof het niet helemaal.
Mijn reactie lag ook niet echt in de lijn van waar we over hadden, dus ik snap dat je het niet kan plaatsen.
En geloof me, ik houd echt niet van jonge mannen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:32:58 #194
207555 Sowflow
pi_61610479
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:22 schreef santax het volgende:

[..]

En nooit meer zal ik nog oprecht kunnen genieten van een omelet op een zondagochtend
Good luck morgenochtend... misschien beter een zacht gekookt eitje? Geleidt, glijdt het beter door de keel...
pi_61610497
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:32 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Good luck morgenochtend... misschien beter een zacht gekookt eitje? Geleidt, glijdt het beter door de keel...
pi_61610509
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:27 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

haha je hebt zelfs de reactiesnelheid van iemand van 80.
Ik ziet niet constant op FOK! om maar direct te kunnen reageren op posts. Dat is het voordeel van een forum, hè? Je kunt 'asynchroon' communiceren.
quote:
sorry hoor maar die pseudo-wetenschappelijke praatjes van jeirriteerden me mateloos.
Ik heb ook wetenschappelijk onderwijs genoten, maar ga er hier niet zo mee te koop lopen.
Waar zie jij mij te koop lopen met mijn wetenschappelijke studie? We zitten hier in R&P en daar mag best wel serieus diepgaand op bepaalde onderwerpen worden ingegaan. Als je oppervlakkig wilt lullen ga je maar naar ONZ of KLB.
quote:
Gooi die boeken van je uit het raam en ga vanavond lekker stappen jongen. Ga drinken achter de vrouwen aan..
zoals ik nu ga doen trouwens. Fijne avond.
Ik ga vanavond niet stappen en ik heb een vriendin dus ik hoef niet achter de vrouwen aan. Maar bedankt voor de tip! Jij ook een fijne avond!
pi_61610529
quote:
Wat een onterechte generalisatie .
pi_61610558
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Je WILT het niet geloven omdat het niet strookt met hoe jij de wereld graag ziet. Weet je zeker dat je wetenschappelijk onderwijs hebt genoten? Je bent niet bepaald analytisch en objectief ingesteld namelijk.
pi_61610609
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Je WILT het niet geloven omdat het niet strookt met hoe jij de wereld graag ziet. Weet je zeker dat je wetenschappelijk onderwijs hebt genoten? Je bent niet bepaald analytisch en objectief ingesteld namelijk.
stond op het punt weg te gaan.. maar ik wil het best geloven en hoe ik de wereld zie weet jij helemaal niet.
Ik heb 1 keer een vrouw met een relatie geneukt, maakt mij dat iemand die met een verdorven blik de wereld aanschout? Maakt mij dat iemand die per defenitie geen wetenschappelijk onderwijs heeft genoten en daarom niet analytisch dan wel objectief is ingesteld? Nee, en dat weet jij net zo goed als ik. Ik heb wellicht een andere levensstijl dan jij, maar wie ben jij om dat te veroordelen.
Nu ga ik zuipen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:40:23 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61610620
kunnen we wat minder persoonlijk op elkaar reageren... nergens voor nodig...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')