van '73...geen verschil toch? ;-)quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
ben je trouwens echt van 1937?
Dat denk ik ook. Maar was was wel zo leuk geweest om dat even te zeggen, had ik waarschijnlijk ook prima gevonden maar had ik geen valse hoop gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze wilde gewoon een avontuurtje voordat ze eeuwige trouw belooft aan haar vriend, get over it
Pardon mevrouw, zou u mij dan willen uitleggen waardoor er uit een grote proef in Duitsland (als ik me niet vergis) onlangs (als in afgelopen maand) is waargenomen dat 1 op de 3 kinderen pappa zegt tegen heul iemand anders dan zijn/haar echte pappaquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Sowflow het volgende:
[..]
van '73...geen verschil toch? ;-)
De vrouw in kwestie heeft meer te verantwoorden dan jij Michael.
Je actie verdient geen schoonheidsprijs, maar mannen zijn een stuk zwakker als het gaat om een seksuele uitnodiging.
haha ja vertel mij wat! maar dat over die kleine kans, is dat wel echt zo. Tegenwoordig worden relaties toch makkelijk verbroken hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Sowflow het volgende:
[..]
PS ik lees net je antwoord op mijn vraag:
Ach jongen...is wel heel gevaarlijk voor het hart hoor, sex hebben met iemand die je leuk vindt + die gebonden is... de kans is zo klein dat de ander voor je kiest.
Nu is je verhaal dus duidelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:33 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar was was wel zo leuk geweest om dat even te zeggen, had ik waarschijnlijk ook prima gevonden maar had ik geen valse hoop gehad.
Ja klopt, maar ga daar niet van uit. Bovendien, wie zegt dat de vreemdgaander die kiest voor haar minnaar / zijn minnares, deze weer verlaat voor een ander, waar zij/ hij ook mee vreemdgaat. Eens een vreemdgaander...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
haha ja vertel mij wat! maar dat over die kleine kans, is dat wel echt zo. Tegenwoordig worden relaties toch makkelijk verbroken hoor.
Gaat ze er in the Terminal niet vandoor met Tom Hanks die gewoon vrijgezel is?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Nu is je verhaal dus duidelijk.
Moet ik ineens denken aan de Terminal met Catherina Zeta Jones die een verhouding heeft met een getrouwde man...die kiest natuurlijk nooit voor haar. En zij ziet dit als haar lot...![]()
Ik heb toen heel hard "trut" gezegd in de bios. Je hebt een keuze...valse hoop is loeigevaarlijk.
Maar goed, nu is je hart wat zachter geworden, waardoor je nu ook voorzichtiger met anderen omgaat. Is wel een plus vind ik. Je wordt er alleen een mooiere man van.
Wat dacht je van scheidingen...?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:35 schreef santax het volgende:
[..]
Pardon mevrouw, zou u mij dan willen uitleggen waardoor er uit een grote proef in Duitsland (als ik me niet vergis) onlangs (als in afgelopen maand) is waargenomen dat 1 op de 3 kinderen pappa zegt tegen heul iemand anders dan zijn/haar echte pappa
Ik kan u verzekeren dat niet 1 op de 3 van mijn mannelijke vrienden vreemd gaat. Laat staan onveilig
Dat 1 op de 3 zal ook wel meevallen. Dat soort onderzoeken neem ik met een korreltje zout, maar ja wie ben ik.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:35 schreef santax het volgende:
[..]
Pardon mevrouw, zou u mij dan willen uitleggen waardoor er uit een grote proef in Duitsland (als ik me niet vergis) onlangs (als in afgelopen maand) is waargenomen dat 1 op de 3 kinderen pappa zegt tegen heul iemand anders dan zijn/haar echte pappa
Ik kan u verzekeren dat niet 1 op de 3 van mijn mannelijke vrienden vreemd gaat. Laat staan onveilig
Nee, zij kiest uiteindelijk voor de getrouwde man. De stomme trut, die lijdzaam zegt dat het haar lot is...wow! Kan ik echt niet uitstaan!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:40 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Gaat ze er in the Terminal niet vandoor met Tom Hanks die gewoon vrijgezel is?
en dat van die mooiere man, toch nog iets positiefs. Maar ik denk dat mn hart juist wat harder is geworden hoor, zo gaat dat volgens mij na zo'n ervaring.
Michael 1600! Een kloon van...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:43 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Dat 1 op de 3 zal ook wel meevallen. Dat soort onderzoeken neem ik met een korreltje zout, maar ja wie ben ik.
Dat laatste moet je niet van uitgaan, maar niets is zeker in het leven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:39 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ga daar niet van uit. Bovendien, wie zegt dat de vreemdgaander die kiest voor haar minnaar / zijn minnares, deze weer verlaat voor een ander, waar zij/ hij ook mee vreemdgaat. Eens een vreemdgaander...
Ik ben voor je aan de google. Weet ook niet meer waar ik het precies gelezen heb.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:41 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Wat dacht je van scheidingen...?
Maar kom even met het volledige onderzoek, want 1 op de 3 een bastaard, dat geloof ik niet.
tja, sorry daar ben ik toch vrij hard in. Ik ken die gozer niet en vind haar leuker dan leuk. 1+1=2.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:51 schreef Sowflow het volgende:
Brrr... zou ik zelf niet prettig vinden hoor...ik zou me dan toch een relatieverbreker voelen...
Ik schrik ook ontzettend van de hoge percentage die vreemdgaat, van mensen die je kent of indirect kent. Dan denk: "Gvd, is er dan ook geen enkele gehechtheid en respect! Zijn we dan toch beesten after all?"quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:48 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ben voor je aan de google. Weet ook niet meer waar ik het precies gelezen heb.
Maar heb het er toevallig 2 weken terug nog met mijn vriendin over gehad (studentje psychologie). Die had het ook gelezen. We hebben er nog hartelijk om gelachen zelfs.
Ik zou soms willen dat ik ook zo was...lijkt me heerlijk om zo nuchter en een tikje gewetenloos door het leven te gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
tja, sorry daar ben ik toch vrij hard in. Ik ken die gozer niet en vind haar leuker dan leuk. 1+1=2.
Volgens mij is daar trouwens een logische verklaring voor hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Ik schrik ook ontzettend van de hoge percentage die vreemdgaat, van mensen die je kent of indirect kent. Dan denk: "Gvd, is er dan ook geen enkele gehechtheid en respect! Zijn we dan toch beesten after all?"
Ik probeer het te accepteren dat dit dus "normaal" is, maar is zeker geen leuk stukje realiteit.
Nee dat is het zeker niet. Maareh, misschien kan ik je helpen dat te leren accepteren? PM me je telefoonnummer eensquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Ik schrik ook ontzettend van de hoge percentage die vreemdgaat, van mensen die je kent of indirect kent. Dan denk: "Gvd, is er dan ook geen enkele gehechtheid en respect! Zijn we dan toch beesten after all?"
Ik probeer het te accepteren dat dit dus "normaal" is, maar is zeker geen leuk stukje realiteit.
Pff.. kansloos zeg. Je hebt een vriendin zeg je net idioot.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:57 schreef santax het volgende:
[..]
Nee dat is het zeker niet. Maareh, misschien kan ik je helpen dat te leren accepteren? PM me je telefoonnummer eens
Ja eentje die godzijdank wel gevoel voor humor heeftquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:58 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Pff.. kansloos zeg. Je hebt een vriendin zeg je net idioot.
Als jij dit al humor vind, dan ben ik echt standup comedian.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:59 schreef santax het volgende:
[..]
Ja eentje die godzijdank wel gevoel voor humor heeft
Nee jij valt meer in de categorie 'Autist' denk ik. Dat is heel iets anders dan iemand die Auditie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:00 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Als jij dit al humor vind, dan ben ik echt standup comedian.
Autist? verklaar je nader. Of is dit weer zo'n leuk grapje van je, grapjurk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:01 schreef santax het volgende:
[..]
Nee jij valt meer in de categorie 'Autist' denk ik. Dat is heel iets anders dan iemand die Auditie heeft gedaan.
Laat maar, soms kom ik in mijn leven als internet-comedian een publiek tegen dat zichzelf niet zo goed kan verplaatsen in anderen. Ook niet kan inschatten wanneer een emotie gespeeld of echt is. Dat is het moment dat je als internet-comedian moet zeggen: sorry meneer, u krijgt het geld van het kaartje terug. Wilt u zo vriendelijk zijn het topic te verlaten?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:02 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Autist? verklaar je nader. Of is dit weer zo'n leuk grapje van je.
De gedetailleerde beschrijving laat niet veel aan de verbeelding over.quote:[b]Op zaterdag 13 september 2008 22:04 schreef Gatverdamme...en de sappen van zijn minnares die zijn vrouw misschien ook heeft geproefd, gatverdamme...
Even serieus dan weer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:08 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
De gedetailleerde beschrijving laat niet veel aan de verbeelding over.
Maar toch als ik eerlijk ben, begrijp ik enigszins wel dat je als je in een lange relatie zit niet altijd monogaam kunt zijn.
Als je echt verliefd wordt op een ander, maar je relatie niet zomaar kunt verbreken door omstandigheden snap ik best dat je vreemdgaat.
sorry ik ben toch meer van de korte, harde grappen. Jouw poging is aardig, maar er moet nog flink aan geschaafd worden. Laten we het daar op houden.quote:
Vooruit, aangezien 80% van de communicatie uit mimiek en lichaamstaal bestaat heb je me daar klemquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:08 schreef Sowflow het volgende:
Okee heren...whoehaaaaaa!
Op ons beurt zijn we allemaal een autist, stand up comedian, kaartjesverkoper.
"Ook niet kan inschatten wanneer een emotie gespeeld of echt is."
Dit is wel verdraaid lastig hoor, zeker op internet...
Nee Michael, dit is te scheef voor me. Er zijn andere manieren. Relatie hebben betekent dat je samen een eenheid vormt, dit betekent echter niet dat je voor altijd elkaars enige bedgenoot bent. Wel dat je met respect met elkaar omgaat en voor elkaar zorgt. Stiekem sex hebben met een 3e past daar niet in, zelfs van een zoen kun je een SOA oplopen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:08 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
De gedetailleerde beschrijving laat niet veel aan de verbeelding over.
Maar toch als ik eerlijk ben, begrijp ik enigszins wel dat je als je in een lange relatie zit niet altijd monogaam kunt zijn.
Als je echt verliefd wordt op een ander, maar je relatie niet zomaar kunt verbreken door omstandigheden snap ik best dat je vreemdgaat.
Dit was mij niet bekend trouwens, maar ik zal oppassen voortaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:14 schreef Sowflow het volgende:
[..]
zelfs van een zoen kun je een SOA oplopen.
Klopt, simpel is het niet altijd...het kan wel een streven zijn waardoor je geleid/ gemotiveerd wordt. Het leven dient ook niet altijd makkelijk te zijn. Beproeving, daaaar krijg je pas kloten van! Ook vrouwen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:18 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Dit was mij niet bekend trouwens, maar ik zal oppassen voortaan.
En eerst een relatie afronden en dan verder zoeken... zo simpel zit het leven volgens mij niet in mekaar hoor.
Er zijn denk ik wel mensen die nauwelijks last hebben van zo'n geweten dat opspeeld hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:11 schreef santax het volgende:
[..]
Misschien komt ze/hij er nooit achter maar dan nog zit jij met valentijn of met de kerst naast iemand die zielsveel om je geeft... en het enige wat jij kunt denken is: oh als ze er maar nooit achter komt...
Ik begrijp de lusten, maar ik betwijfel of veel mensen de lasten ook begrijpen.
En nooit meer zal ik nog oprecht kunnen genieten van een omelet op een zondagochtendquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:20 schreef Sowflow het volgende:
Ach beste Michael, dan krijg ik vandaag weer een bevestiging van het feit waarom jonge mannen mij niets doen. Volle eieren, leeg hoofd. Veel vrouwen houden van jonge mannen omdat zij lichamelijk strakker in hun vel zitten en enthousiast zijn. Zie hier, vrouwen en mannen zijn hierin hetzelfde. Maar volle eieren moeten geleegd worden, en de drang is zo groot, dat het hun verstand te boven gaat.
Echt, vriend, zo'n opmerkingquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:18 schreef Michael16000 het volgende:
Nou je klinkt als iemand van de vorige eeuw.
Ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen vrees ik...en dat jonge mannen jou niets doen: ik geloof het niet helemaal.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:20 schreef Sowflow het volgende:
Ach beste Michael, dan krijg ik vandaag weer een bevestiging van het feit waarom jonge mannen mij niets doen. Volle eieren, leeg hoofd. Veel vrouwen houden van jonge mannen omdat zij lichamelijk strakker in hun vel zitten en enthousiast zijn. Zie hier, vrouwen en mannen zijn hierin hetzelfde. Maar volle eieren moeten geleegd worden, en de drang is zo groot, dat het hun verstand te boven gaat.
haha je hebt zelfs de reactiesnelheid van iemand van 80.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Echt, vriend, zo'n opmerking...
Mijn reactie lag ook niet echt in de lijn van waar we over hadden, dus ik snap dat je het niet kan plaatsen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen vrees ik...en dat jonge mannen jou niets doen: ik geloof het niet helemaal.
Good luck morgenochtend... misschien beter een zacht gekookt eitje? Geleidt, glijdt het beter door de keel...quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:22 schreef santax het volgende:
[..]
En nooit meer zal ik nog oprecht kunnen genieten van een omelet op een zondagochtend
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:32 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Good luck morgenochtend... misschien beter een zacht gekookt eitje? Geleidt, glijdt het beter door de keel...
Ik ziet niet constant op FOK! om maar direct te kunnen reageren op posts. Dat is het voordeel van een forum, hè? Je kunt 'asynchroon' communiceren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:27 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
haha je hebt zelfs de reactiesnelheid van iemand van 80.
Waar zie jij mij te koop lopen met mijn wetenschappelijke studie? We zitten hier in R&P en daar mag best wel serieus diepgaand op bepaalde onderwerpen worden ingegaan. Als je oppervlakkig wilt lullen ga je maar naar ONZ of KLB.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:27 schreef Michael16000 het volgende:
sorry hoor maar die pseudo-wetenschappelijke praatjes van jeirriteerden me mateloos.
Ik heb ook wetenschappelijk onderwijs genoten, maar ga er hier niet zo mee te koop lopen.
Ik ga vanavond niet stappen en ik heb een vriendin dus ik hoef niet achter de vrouwen aan. Maar bedankt voor de tip! Jij ook een fijne avond!quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:27 schreef Michael16000 het volgende:
Gooi die boeken van je uit het raam en ga vanavond lekker stappen jongen. Ga drinken achter de vrouwen aan..
zoals ik nu ga doen trouwens. Fijne avond.
Wat een onterechte generalisatiequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:20 schreef Sowflow het volgende:
Je WILT het niet geloven omdat het niet strookt met hoe jij de wereld graag ziet. Weet je zeker dat je wetenschappelijk onderwijs hebt genoten? Je bent niet bepaald analytisch en objectief ingesteld namelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen vrees ik...en dat jonge mannen jou niets doen: ik geloof het niet helemaal.
stond op het punt weg te gaan.. maar ik wil het best geloven en hoe ik de wereld zie weet jij helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je WILT het niet geloven omdat het niet strookt met hoe jij de wereld graag ziet. Weet je zeker dat je wetenschappelijk onderwijs hebt genoten? Je bent niet bepaald analytisch en objectief ingesteld namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |